Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van die dingen buiten. Winkels heten ze geloof ik
Mensen in Afrika, die hebben honger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.
Misschien komt er wel railcateringquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen in Afrika, die hebben honger.
En geen trein.
Dat is wel een betere combi dan wat Myr heeftquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen in Afrika, die hebben honger.
En geen trein.
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
ga jij een op centraal wachten op mij. Met een patatje in je handen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.
Maar Re is een mod!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij werd boos toen Re dat deed in het singles-date topic en nu doe je het zelf
Ik heb alleen de bikini niet.. dus helaas pindakaasquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Lief spelen Tombo en Cue_
Of bikini's aan, webcam erop, bad met vla en worstelen maar
Dat zijn ook gewoon usersquote:
Pas op, het mag ook wel naakt van hem vrees ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen de bikini niet.. dus helaas pindakaas
Ook goed. Maar ik bijt wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.
Dat zei ie niet, dus dat gaat al helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op, het mag ook wel naakt van hem vrees ik
Ik alleen zodat ik notes kan kijken, en edithistory en achter de schermen kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Ik denk mede door dit kinderachtige gedragquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk mede door dit kinderachtige gedrag.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
Ideetjequote:
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
omdat murp en SWJ mij niet in hun mod team willen hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
Kattenborstfilet met pasta?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ideetje![]()
Heb alleen niet alles in huis en geen zin om de deur weer uit te gaan. Even kijken wat ik wél in huis heb.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
Je weet dat die testen op de sociale werkplaats een andere schaal hebben dan bij de grotemensenbedrijven hé?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
Opgetyft met je quasi-slimme kutonzin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
* denkt aan maffia-spel *quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, duidelijk geval van laag IQquote:
Ah, toch homo. Nou het duurde even voordat je het zelf doorhad, maar ik zag het al vanaf het begin.quote:
Ik doe ook altijd dom. Iedereen gelooft het nuookquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd dom. Waardoor mensen altijd positief verbaasd zijn als ik een volle zin vorm.
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteitquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil niet dat je van mij houdt, ga maar naar PGR ofzo. Beetje zelfde niveau
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteit
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Ik hoop van harte dat zij op een gegeven moment het niveau hebben bereikt waarop ik ze wel waardeer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
quote:Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Nee soms vraag ik het me echt afquote:
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer wegquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de wolkjes.mag dat ook?
Nee want jij hebt sex gehadquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer weg
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doei Tombo beebquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
Dat is wel een gay vraagquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?
späterquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Tot vanavond!
Tot vanavond.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Tot vanavond!
Nog net zo goed. Iets zachter aan mijn lippen. Maar stoppels zijn mooi.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?
Dat is mooiquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog net zo goed. Iets zachter aan mijn lippen. Maar stoppels zijn mooi.
Valt nog mee, gaat alleen erg offtopic. Maar ach, meer had ik ook niet verwacht.quote:
Dat rijmtquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
mijn komt doet pijn van het zitten in deze trein.
Ik ookquote:
Je benen of onder je neus?quote:
/carequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)put_topic=03-10-2010
De eerste dag dat ik hier post meteen nr 1
Moet je nog dingen doen vanavond, afgezien van het eten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
Pfffoe, ik ben gesloopt. Vraag me af of het slim is om even te gaan slapen
Ja opruimen en de muur nog een beetje bijwerken met verf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je nog dingen doen vanavond, afgezien van het eten?
Tot later, Myraeletje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even rustig voor me uit staren. Telefoon is bijna leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |