denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk mede door dit kinderachtige gedrag.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
Ideetjequote:
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
omdat murp en SWJ mij niet in hun mod team willen hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
Kattenborstfilet met pasta?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ideetje![]()
Heb alleen niet alles in huis en geen zin om de deur weer uit te gaan. Even kijken wat ik wél in huis heb.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
Je weet dat die testen op de sociale werkplaats een andere schaal hebben dan bij de grotemensenbedrijven hé?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
Opgetyft met je quasi-slimme kutonzin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
* denkt aan maffia-spel *quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, duidelijk geval van laag IQquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |