Ik alleen zodat ik notes kan kijken, en edithistory en achter de schermen kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Ik denk mede door dit kinderachtige gedragquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk mede door dit kinderachtige gedrag.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
Ideetjequote:
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
omdat murp en SWJ mij niet in hun mod team willen hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
Kattenborstfilet met pasta?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ideetje![]()
Heb alleen niet alles in huis en geen zin om de deur weer uit te gaan. Even kijken wat ik wél in huis heb.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
Je weet dat die testen op de sociale werkplaats een andere schaal hebben dan bij de grotemensenbedrijven hé?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
Opgetyft met je quasi-slimme kutonzin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
* denkt aan maffia-spel *quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, duidelijk geval van laag IQquote:
Ah, toch homo. Nou het duurde even voordat je het zelf doorhad, maar ik zag het al vanaf het begin.quote:
Ik doe ook altijd dom. Iedereen gelooft het nuookquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd dom. Waardoor mensen altijd positief verbaasd zijn als ik een volle zin vorm.
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteitquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil niet dat je van mij houdt, ga maar naar PGR ofzo. Beetje zelfde niveau
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteit
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Ik hoop van harte dat zij op een gegeven moment het niveau hebben bereikt waarop ik ze wel waardeer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
quote:Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Nee soms vraag ik het me echt afquote:
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer wegquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de wolkjes.mag dat ook?
Nee want jij hebt sex gehadquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer weg
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doei Tombo beebquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
Dat is wel een gay vraagquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?
späterquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Tot vanavond!
Tot vanavond.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Tot vanavond!
Nog net zo goed. Iets zachter aan mijn lippen. Maar stoppels zijn mooi.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?
Dat is mooiquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog net zo goed. Iets zachter aan mijn lippen. Maar stoppels zijn mooi.
Valt nog mee, gaat alleen erg offtopic. Maar ach, meer had ik ook niet verwacht.quote:
Dat rijmtquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
mijn komt doet pijn van het zitten in deze trein.
Ik ookquote:
Je benen of onder je neus?quote:
/carequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)put_topic=03-10-2010
De eerste dag dat ik hier post meteen nr 1
Moet je nog dingen doen vanavond, afgezien van het eten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
Pfffoe, ik ben gesloopt. Vraag me af of het slim is om even te gaan slapen
Ja opruimen en de muur nog een beetje bijwerken met verf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je nog dingen doen vanavond, afgezien van het eten?
Tot later, Myraeletje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even rustig voor me uit staren. Telefoon is bijna leeg.
Zo erg is het bij mij nog niet. Ziet er nu wat onverzorgd uit en heb zo een vergadering, dus wel er wel een beetje verzorgder uit zien dan nu.quote:
Dan is het misschien slim dat eerst te doen, maar als je zo moe bent dat je tijdens het verven in slaap valt, moet je uiteraard even gaan liggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja opruimen en de muur nog een beetje bijwerken met verf.
het is 18h geweest, heel Nederland met kinderen zit nu te etenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zullen er buiten nog kinderen zijn om mee te spelen. Wat denk jij?
Een groot gedeelte hier eet rond vijven denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is 18h geweest, heel Nederland met kinderen zit nu te eten
Wat een wijsheidquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het misschien slim dat eerst te doen, maar als je zo moe bent dat je tijdens het verven in slaap valt, moet je uiteraard even gaan liggen.
Wat een vage tijd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een groot gedeelte hier eet rond vijven denk ik.
en nu je deze zin hebt overdacht ben je vast en zeker te moe om nog verder te gaan met zaken die je moest doen, dus ik zou kiezen voor het laatste.quote:
Ja. Bedankt voor je advies.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nu je deze zin hebt overdacht ben je vast en zeker te moe om nog verder te gaan met zaken die je moest doen, dus ik zou kiezen voor het laatste.
Ik ook, ben het van huis uit gewend. Mijn moeder begon meestal om 18.00 uur met werken (verpleegkundige), Dus aten we altijd voor die tijd, En nu zij er niet meer is en ik niet meer thuis woon, doe ik het nog steeds. Heeft ook te maken met het feit dat ik de keuken moet delen met iemand anders.quote:
Ander muziekje onder Prince videoclip...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
er klopt iets niet , ik klik op youtube kiss aan van prince en krijg nu al voor de tweede keer echt van die keiharde metal-muziek te horen.
en dan als beelden erbij die zwierige prince met zn dracula vrouwen , echt geen gezicht.
hier kijk maar.
wacht effe , dat is Kiss zeker , wat doet die Prince erbij dan ?
Hoe bevalt de nieuwe casa Bos?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, ben het van huis uit gewend. Mijn moeder begon meestal om 18.00 uur met werken (verpleegkundige), Dus aten we altijd voor die tijd, En nu zij er niet meer is en ik niet meer thuis woon, doe ik het nog steeds. Heeft ook te maken met het feit dat ik de keuken moet delen met iemand anders.
Ik weet niet zo wat het is , maar Kiss maakt zeker niet zulke harde muziek.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
er klopt iets niet , ik klik op youtube kiss aan van prince en krijg nu al voor de tweede keer echt van die keiharde metal-muziek te horen.
en dan als beelden erbij die zwierige prince met zn dracula vrouwen , echt geen gezicht.
hier kijk maar.
HET IS EEN COMPLOT!!!1!!!11!!!11!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
hier kijk maar.
Toen ik een mini Miauw was, dacht ik dat Kiss heel erg harde muziek was. Maar Kiss is echt supersoft eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat het is , maar Kiss maakt zeker niet zulke harde muziek.
Neequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik C_A der voorbeeld maar ga nemen
Ja het is niet eens echt metal te noemen, eerder hardrockquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen ik een mini Miauw was, dacht ik dat Kiss heel erg harde muziek was. Maar Kiss is echt supersoft eigenlijk
Redelijk, de huiskamer was al ingericht door de ggz, maar mijn eigen kamer afgezien van het bed, zijn wel mijn eigen meubels/smaak enzo.quote:
poprockquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is niet eens echt metal te noemen, eerder hardrock
Superquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, de huiskamer was al ingericht door de ggz, maar mijn eigen kamer afgezien van het bed, zijn wel mijn eigen meubels/smaak enzo.
quote:
Ontslag nemen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik C_A der voorbeeld maar ga nemen
internet moet je niet geloven , dat is nu weer eens bevestigd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ander muziekje onder Prince videoclip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |