Ik doe ook altijd dom. Iedereen gelooft het nuookquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd dom. Waardoor mensen altijd positief verbaasd zijn als ik een volle zin vorm.
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteitquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil niet dat je van mij houdt, ga maar naar PGR ofzo. Beetje zelfde niveau
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteit
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Ik hoop van harte dat zij op een gegeven moment het niveau hebben bereikt waarop ik ze wel waardeer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
quote:Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Nee soms vraag ik het me echt afquote:
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer wegquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de wolkjes.mag dat ook?
Nee want jij hebt sex gehadquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer weg
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doei Tombo beebquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
Dat is wel een gay vraagquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |