Da is zulks een spemmert.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is de beste plek om online Live uit te zenden??
wut.
Feestquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kitao deed gister alsof het een wonder was dat Chivez, welke op dr eigen website naakt staat (wat ook heel bijzonder schijnt te zijn), hem quotte en antwoord gaf op zijn vraag. En nu snap hij niet dat we het zomaar over een paar users hebben.
Wat luister je nu? #1917quote:
ok.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij dacht dat we het raar vonden denk ik dat hij over Chivez sprak, maar zo was het niet, alleen wij vonden het niet zo bijzonder dat ze hem quote, het is tenslotte een forum
Dat was duidelijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
ok.
ik vond het bijzonder dus dan zal daar het verschil hebben gelegen.
(een kinderhand is gauw gevuld)
Waar is hier?quote:
Een klas.quote:
Pedofiel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
ok.
ik vond het bijzonder dus dan zal daar het verschil hebben gelegen.
(een kinderhand is gauw gevuld)
Ah, ik was close.quote:
valt mee hoor.quote:
Wtf gastquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
maar ik heb wel eens een heel mooie meisje gezien van een jaar of zeven.
toch zal ik me dat nooit in mn hoofd halen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet, kun je hem uitleggen?
OMG, zelfs als grapjequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
Ja, Miauw... nu begrijp ik je, dankjewelquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Het is dierendag en vandaag was het de eerste maandag van de maand. Dus alarm.
Snap je me nu?
Gelukkig maar. De misverstanden de wereld uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, Miauw... nu begrijp ik je, dankjewel
Godverdomme, meisjes van 7 aantrekkelijk vinden? Fokking ziek.quote:
Of je bent een gigantische troll of je bent gewoon echt ziek.quote:
Heel serieus, heb jij een stoornis ofzo?quote:
een stoornis hebben is niet erg ofzo... maar als we het weten, dan kunnen we er rekening meehoudenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel serieus, heb jij een stoornis ofzo?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een stoornis hebben is niet erg ofzo... maar als we het weten, dan kunnen we er rekening meehouden
Neeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee.quote:
Nee, dat bedoel ik inderdaad, dan snap ik het misschien iets meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een stoornis hebben is niet erg ofzo... maar als we het weten, dan kunnen we er rekening meehouden
daar heb ik een maand mee in huis gezeten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je zag een keer een mooi meisje van 7? Dat!
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
daar heb ik een maand mee in huis gezeten.
en de schoonheid van dat kind maakte een grote indruk op mij.
is dat zo vreemd ?
Wel op de manier waarop jij het zegt jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
is dat zo vreemd ?
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
is dat zo vreemd ?
Ben jij al verwend met dierendag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Het is dierendag en vandaag was het de eerste maandag van de maand. Dus alarm.
Snap je me nu?
Jillian is een aangetrouwd nichtje van mij , je kon nu al zien hoe mooi zij later gaat worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel op de manier waarop jij het zegt ja
Ja, best wel eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
is dat zo vreemd ?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Is dit het biecht hier je stoornis op topic?
-Ik heb iets met getallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat je, door gewoon door te gaan ondanks de reacties die het oproept, mijn vraag al beantwoord hebt, bedanktquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Jillian is een aangetrouwd nichtje van mij , je kon nu al zien hoe mooi zij later gaat worden.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
-Ik heb iets met getallen![]()
-Onderweg naar mijn werk moet ik 3 rode auto's tegen komen anders moet ik 16 keer met mijn hoofd op de muur bonken.
-Ik durf alleen de groene winegums op te eten.
- Ik moet mijn veters altijd 5 keer strikken anders braakt de kat de volgende dag alleen maar haarballen.
het is niet veel anders als een jonge kitten mooi te vinden hoor.quote:
Bij de A is vaak het handigste.quote:
* Mijn geluid van radio of tv moet altijd op een even-getal staanquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde een reactie posten, tot ik de laatste regel zagquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, je kan best van een kind zeggen dat het een mooi kind is, zonder dat je er meer mee wil. Als ik een schilderij mooi vindt dan betekent het ook niet dat ik er een bed mee wil delen.
Neemt niet weg dat de woordkeuze er een beetje apart uitzag.
Oh ja, ik ben ook geregistreerd nymfomanequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen een seksverslaving stoornis.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat het heel anders overgekomen zou zijn als jij had gezegd dat het een mooi kind was, gewoon door je voorgeschiedenisquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, je kan best van een kind zeggen dat het een mooi kind is, zonder dat je er meer mee wil. Als ik een schilderij mooi vindt dan betekent het ook niet dat ik er een bed mee wil delen.
Het stoort je dat je geen seks hebt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen een seksverslaving stoornis.
Dat zou je denken, maar wat als je in het Arabisch schrift bezig gaat?quote:
ik denk van een kind ook wel eens dat het later een knappe man of vrouw gaat worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan begin je bij de اquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar wat als je in het Arabisch schrift bezig gaat?
Ja, en ook het feit dat iemand je (ik neem aan voor de grap, Pheno?) pedofiel noemt, je er beter niet op een serieuze toon (zonder smileys ofzo) op in kan gaan dat je wel een heel mooi meisje van zeven jaar kent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat het heel anders overgekomen zou zijn als jij had gezegd dat het een mooi kind was, gewoon door je voorgeschiedenis
Dat is anders (en heel anders gebrachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik denk van een kind ook wel eens dat het later een knappe man of vrouw gaat worden.
ja. Die 6 uur zonder seks nu slopen me.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stoort je dat je geen seks hebt?
Idd. En daarom vroeg ik ook serieus of ie een stoornis heeft, dat kan nu eenmaal gewoon en dat verklaart het wel een beetje misschien. Maar hij en ik liggen elkaar niet, dus misschien ben ik wel niet de juiste persoon daarvoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ook het feit dat iemand je (ik neem aan voor de grap, Pheno?) pedofiel noemt, je er beter niet op een serieuze toon (zonder smileys ofzo) op in kan gaan dat je wel een heel mooi meisje van zeven jaar kent.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja. Die 6 uur zonder seks nu slopen me.
Kinderhand gevuld, ja, wat denk je zelf? Ik heb volgens mij nog nooit iets serieus hier gezegdquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ook het feit dat iemand je (ik neem aan voor de grap, Pheno?) pedofiel noemt, je er beter niet op een serieuze toon (zonder smileys ofzo) op in kan gaan dat je wel een heel mooi meisje van zeven jaar kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |