Ik nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nou ja, vooral de mannen.
het is toch een manquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
homoseksueel betekent dat je op hetzelfde geslacht valt, lieve schat
OMGquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Thanks wikiquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yep call me Simonquote:
Dus? Je moet niet alles geloven wat je zietquote:
Nou ja, het kan natuurlijk zijn dat het zo is, ik ging er alleen niet van uitquote:
Dat blijkt maar weerquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus? Je moet niet alles geloven wat je ziet
Dit dusquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus? Je moet niet alles geloven wat je ziet
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik elke dag om 4 uur online kom is het ook gewoon gezellig hier
Dan ga ik de avonden nog geen eens missenHoop ik....
En swarmahoer toch ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Murp heeft als geslacht ook "vrouw" ingevuld trouwens. En dat is toch ook een mannetje.
Hahaha misschien moet je een codewoord verzinnen? 'Ik ga nu even een huis bouwen'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als jij me belt dan zeg ik dat okMaar niet nu ik zit op me werk, en dan kijken ze van
19e waarmee? Een wedstrijd met 20 deelnemers?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
Erik, had je trouwens gezien dat we 19e zijn![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha misschien moet je een codewoord verzinnen? 'Ik ga nu even een huis bouwen'.
Juicy.quote:
Ik dacht ook heel lang dat dat een vrouw was heurquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Murp heeft als geslacht ook "vrouw" ingevuld trouwens. En dat is toch ook een mannetje.
Ik snap het ook wel, maar ik hoef het toch niet leuk te vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien is het voor korte duur.... hoop ik
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha misschien moet je een codewoord verzinnen? 'Ik ga nu even een huis bouwen'.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Rauzer het volgende:
http://nos.nl/artikel/189036-zeroku-toch-homo.html
Wtf, kijk die link!
Wtf, kijk die link!
Ik ookquote:
Je mag me altijd bellen sms-enquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik hoef het toch niet leuk te vinden
Dat is het verstandigste danquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik qua avondeten toch voor iets als een beschuit ga ofzo. Het idee van meer staat me erg tegen.
ah, kijk, probleem opgelostquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Rauzer het volgende:
Wtf, kijk die link!
Ik hoop het ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien is het voor korte duur.... hoop ik
Dan doe ik wel bellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag me altijd bellen sms-en
Ik ben er vrijdagavond, en elke werkdag vanaf 16:00 uur ofzo
edit: tot 17:00 uur
Ik heb ff gemist waarom je 's avonds niet meer mag FOK!ken? nonstop oefenen met baby's maken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag me altijd bellen sms-en
Ik ben er vrijdagavond, en elke werkdag vanaf 16:00 uur ofzo
edit: tot 17:00 uur
Ik snap het niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
ik vraag me af waarom er gisteren zo apart werd gedaan toen ik het over Chivez had terwijl nu de eén na de andere user voorbij komt ?
huh?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
ik vraag me af waarom er gisteren zo apart werd gedaan toen ik het over Chivez had terwijl nu de eén na de andere user voorbij komt ?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
Gister deed je alsof het een wonder was dat dat Chivez je quotte.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
Omdat jij vol was van het feit dat iemand die bloot op internet staat tegen je sprak op een forumquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
Wtf, kijk die link!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister deed je alsof het een wonder was dat dat Chivez je quotte.
Jij was er gister niet eens.quote:
Ja dat is bij FOK! toch ook zo, kun je ook alle teksten invullen zolang berichtnummer maar klopt. Dus wat er nou zo speciaal was aan jouw linkquote:
Ja, dat wist ik toch niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat is bij FOK! toch ook zo, kun je ook alle teksten invullen zolang berichtnummer maar klopt. Dus wat er nou zo speciaal was aan jouw link?
Ja, kitao zat gisteren te fiepen dat Chivez hem zat te quoten en dat was het zo'n beetje.quote:
Hoe kun je iemands aanwezigheid mijden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb jouw aanwezigheid vermeden.
Kitao deed gister alsof het een wonder was dat Chivez, welke op dr eigen website naakt staat (wat ook heel bijzonder schijnt te zijnquote:
M'kaaaaaaaay.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kitao deed gister alsof het een wonder was dat Chivez, welke op dr eigen website naakt staat (wat ook heel bijzonder schijnt te zijn), hem quotte en antwoord gaf op zijn vraag. En nu snap hij niet dat we het zomaar over een paar users hebben.
nee geintjequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
En nog snap ik het niet
Ik ga even poepen
Ik heb jouw pielemuis nog niet op ibenny.com gezien, dus niet stoer pratenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kitao deed gister alsof het een wonder was dat Chivez, welke op dr eigen website naakt staat (wat ook heel bijzonder schijnt te zijn), hem quotte en antwoord gaf op zijn vraag. En nu snap hij niet dat we het zomaar over een paar users hebben.
Hij dacht dat we het raar vonden denk ik dat hij over Chivez sprak, maar zo was het niet, alleen wij vonden het niet zo bijzonder dat ze hem quote, het is tenslotte een forumquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
En nog snap ik het niet
Ik ga even poepen
quote:
Ik heb zeroku.com bij mijn favorieten staanquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb jouw pielemuis nog niet op ibenny.com gezien, dus niet stoer praten.
het ging er eigenlijk meer om dat er vervolgens een braakplaatje verscheen en de opmerking dat het 'ons' niet interesseert wat er in andere topics gebeurt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bijgelegd? Er was nooit een probleem....quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:35 schreef kitao het volgende:
[..]
het ging er eigenlijk meer om dat er vervolgens een braakplaatje verscheen en de opmerking dat het 'ons' niet interesseert wat er in andere topics gebeurt.
dat zat me een beetje dwars en dat is nu hopelijk bijgelegd , hoop ik.
Kun jij dit lezen dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zeroku.com bij mijn favorieten staan
Jij komt ook tig keer met een link naar wljn, dat interesseert inderdaad maar weinig mensenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:35 schreef kitao het volgende:
[..]
het ging er eigenlijk meer om dat er vervolgens een braakplaatje verscheen en de opmerking dat het 'ons' niet interesseert wat er in andere topics gebeurt.
dat zat me een beetje dwars en dat is nu hopelijk bijgelegd , hoop ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |