quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha misschien moet je een codewoord verzinnen? 'Ik ga nu even een huis bouwen'.
Juicy.quote:
Ik dacht ook heel lang dat dat een vrouw was heurquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Murp heeft als geslacht ook "vrouw" ingevuld trouwens. En dat is toch ook een mannetje.
Ik snap het ook wel, maar ik hoef het toch niet leuk te vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien is het voor korte duur.... hoop ik
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha misschien moet je een codewoord verzinnen? 'Ik ga nu even een huis bouwen'.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Rauzer het volgende:
http://nos.nl/artikel/189036-zeroku-toch-homo.html
Wtf, kijk die link!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Rauzer het volgende:
Wtf, kijk die link!
Ik ookquote:
Je mag me altijd bellen sms-enquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik hoef het toch niet leuk te vinden
Dat is het verstandigste danquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik qua avondeten toch voor iets als een beschuit ga ofzo. Het idee van meer staat me erg tegen.
ah, kijk, probleem opgelostquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef Rauzer het volgende:
Wtf, kijk die link!
Ik hoop het ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien is het voor korte duur.... hoop ik
Dan doe ik wel bellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag me altijd bellen sms-en
Ik ben er vrijdagavond, en elke werkdag vanaf 16:00 uur ofzo
edit: tot 17:00 uur
Ik heb ff gemist waarom je 's avonds niet meer mag FOK!ken? nonstop oefenen met baby's maken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag me altijd bellen sms-en
Ik ben er vrijdagavond, en elke werkdag vanaf 16:00 uur ofzo
edit: tot 17:00 uur
Ik snap het niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
ik vraag me af waarom er gisteren zo apart werd gedaan toen ik het over Chivez had terwijl nu de eén na de andere user voorbij komt ?
huh?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
ik vraag me af waarom er gisteren zo apart werd gedaan toen ik het over Chivez had terwijl nu de eén na de andere user voorbij komt ?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
Gister deed je alsof het een wonder was dat dat Chivez je quotte.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
Omdat jij vol was van het feit dat iemand die bloot op internet staat tegen je sprak op een forumquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef kitao het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |