quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vanaf hier ongeveerquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
zijn jullie trouwens voor of tegen het regeerakoord? Is even een serieuse vraag. Vandaag bij het cda waren er ook moslims voor oa samenwerking met de pvv.
dat waren excuus moslims dat is niet hetzelfde....quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
zijn jullie trouwens voor of tegen het regeerakoord? Is even een serieuse vraag. Vandaag bij het cda waren er ook moslims voor oa samenwerking met de pvv.
Ik ben niet echt voor ofzo maar ik vind dat Wilders opkomt voor veel belangrijke dingen wat betreft armen bovendien ben ik toch wel erg blij dat de VVD geen vrijbrief kreeg om los te gaan met bezuinigingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef msnk het volgende:
Ik probeer iets te plakken maar dan quote ie wik
Snel topic geopend trouwens met je foon
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschatquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:52 schreef IHVK het volgende:
Laat ik dan een geheimpje vertellen, ik drink wel een wat de laatste tijd. Emel, TM en Slayage zullen wel teleurgesteld in me zijn.
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:02 schreef IHVK het volgende:
Kregen ze sowieso ze niet, ze hadden anders met de PvdA moeten regeren hm
Weheh Burak antwoordquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschat
Nja wil het niet delen per se maar gezien dit een slowchat is is dat soort persoonlijke dingen wel gewoon af eb toe fijn om te zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschat
Ik niet. Cohen is een baas jwt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammer
weet jij eigenlijk wel wie wilders is? waar hij vandaan komt? wat zijn gedachte goed is? en waarom hij nu doet alsof hij voor een sociaal een rechtvaardig nederland is?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben niet echt voor ofzo maar ik vind dat Wilders opkomt voor veel belangrijke dingen wat betreft armen bovendien ben ik toch wel erg blij dat de VVD geen vrijbrief kreeg om los te gaan met bezuinigingen
hij heeft ook een goed uitgekiend marketing product, dat ie goed verkoopt, neemt niet weg dat ie door en door rot isquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammer
Genoeg docus en reportages over geWeest tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk wel wie wilders is? waar hij vandaan komt? wat zijn gedachte goed is? en waarom hij nu doet alsof hij voor een sociaal een rechtvaardig nederland is?
Zo klinkt het alsof ik niets te klagen heb over Wildersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het niet haten van Wilders en wel veel kritiek hebben op de Turkse samenleving een belangrijk deel van je identiteit vormt msnk. Klopt dat?
Wat dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
Klopt, het is ook wat overdreven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof ik niets te klagen heb over Wilders
niet zo maar een vvd'er hij was in de vvd zelf ook nog eens aan de rechter flank, hij was voor het afschaffen van de minimumloon, voor een kleine overheid, voor het invoeren van de marktwerking in alle facetten van de maatschappijquote:
Maar Kritiek op wilders en turkije is inderdaad een deel van wie ik ben maar dat geldt in principe op alles. Zonder criticasters zijn we nergensquote:
Ja, jammer dat niemand daar meer geïnteresseerd in lijkt. Surrealistisch vind ik eigenlijk de hele situatie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet zo maar een vvd'er hij was in de vvd zelf ook nog eens aan de rechter flank, hij was voor het afschaffen van de minimumloon, voor een kleine overheid, voor het invoeren van de marktwerking in alle facetten van de maatschappij
de wilders uit de vvd periode wordt vaak achterwege gelaten terwijl we daar, zijn echt gezicht zagen, nu zien we eigenlijk alleen het grote marketing product wildersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Genoeg docus en reportages over geWeest toch
In be4 uithuwelijken en aycaquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm ga het niet allemaal hier neerpleuren maar het meeste ging gewoon over mezelf
Hm . Ok .quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm ga het niet allemaal hier neerpleuren maar het meeste ging gewoon over mezelf
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
Eensquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.
merkel en co. voelen de bui al hangen, dit soort ontwikkelingen kan je niet immuun voor zijn, kijk maar naar nederland. in de jaren 90 hadden we het allemaal nog over hoe "tolerant" nederland wel niet was, jegens andersdenkendenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, jammer dat niemand daar meer geïnteresseerd in lijkt. Surrealistisch vind ik eigenlijk de hele situatie.
540 Duitsers gaven Wilders vandaag een staande ovatie. En een grote meerderheid zou zijn ideeën ondersteunen.
Nee, lastig uit te leggen maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.
heb je kenbaar gemaakt dat je je schuldig voelt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
Ik weet t nu zeker. Hoofddoek zeker!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, lastig uit te leggen maarhoewel het misschien niet zo fijn was om bepaalde dingen te zeggen was het aan de andere kant ook wel fijn en heb ik er geen spijt van.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, lastig uit te leggen maarhoewel het misschien niet zo fijn was om bepaalde dingen te zeggen was het aan de andere kant ook wel fijn en heb ik er geen spijt van.
Je voelt je schuldig, maar je hebt geen spijt? Oke.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
moeders en dochtersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of je bent geen Turk, of je bent een cultuurbarbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:25 schreef msnk het volgende:
volkan ken ik niet en oefen interland s neem ik niet serieus
W atjij wil kardesquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Of je bent geen Turk, of je bent een cultuurbarbaar
wel spijt maar te trots om het toe te gevenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Je voelt je schuldig, maar je hebt geen spijt? Oke.
misschienquote:Gaan jullie trouwens naar:
17 November NL - TR (Voetbal)
waar kan je tickets kopen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:26 schreef xaban06 het volgende:
Maar ik ga in ieder geval naar NL - TR! Kaartjes zijn al gekocht.
naz yapma sende, vertel waar het over gingquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm neemijn moeder draagt ook geen hoofddoek btw
juist jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:28 schreef msnk het volgende:
Ik ga s niet coryfeeën kijken wat eruit komt. Nou dar fan we. Thom dat lijkt nergens op
Denizquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
Ik zou gewoon gaan voor Deniz lekker universeel. Kan je 'Dennis' zeggen in het hollands.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:48 schreef msnk het volgende:
[..]
J ij kwam per ongeluk.
Ik mag dit zeggen want ik kwam echt per ongeluk
Ik ben een keizersneequote:Op zondag 3 oktober 2010 01:50 schreef Ayca het volgende:
[..]!
Dat soort info hoef ik niet te weten....
Zijn er nog kaartjes?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:53 schreef xaban06 het volgende:
Maar jullie gaan niet naar NL - TR?
Nepperds!
Oefeninterlandsquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:53 schreef xaban06 het volgende:
Maar jullie gaan niet naar NL - TR?
Nepperds!
Uit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:57 schreef msnk het volgende:
Een oefeninterland krijg je niet makkelijk uitverkocht.
Und waarom uitvak saban?
En zo de kosten door 2 delen.quote:Oranjefans die een mindervalideplaats of tickets voor de blindentribune nodig hebben om een wedstrijd het Nederlands elftal te bezoeken, kunnen schriftelijk kaarten bestellen bij de KNVB. U betaalt alleen het toegangbewijs voor de mindervalide. Een eventuele begeleider heeft gratis toegang.
Ik ben toch Turk en ik ga er als Turk heen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
116 turkse supporters staat er. Uitvak dus
O, dan mag je het ook zo zien hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:43 schreef TheMagnificent het volgende:
O, ik denk, die geeft netjes antwoord op mij.
klinkt goed, banaan en honing ken ik wel, maar met krentenbol gaan we nog wel eens proberenquote:
Eten Turken ook altijd overal honing bij? Toen ik in Georgië was stond er permanent naast elke maaltijd een kom met honingquote:
Zoet en zoet is altijd goed!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
klinkt goed, banaan en honing ken ik wel, maar met krentenbol gaan we nog wel eens proberen
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.quote:
Een PvdA kabinet uiteraard!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.
Hear, hear.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.
Alsjeblieft niet. Dan ga ik emigreren, naar Turkije ofzo.quote:
Have Fun, lekker weer daar ! En als je een beetje geld hebt komt het helemaal goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dan ga ik emigreren, naar Turkije ofzo.
En hopelijk blijft dat de komende week zo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
Het kan 24 graden worden vandaag hoorde ik!! Nou toe maar.
Weet ik. Als ik ooit binnen ben, ben ik vertrokken. Een leuk appartementje in Istanbul, een buiten ergens aan de westkust.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Have Fun, lekker weer daar ! En als je een beetje geld hebt komt het helemaal goed
Een krachtig hoog boven Scandinavie lijkt weersbepalend te worden voor de komende week en wellicht zelfs komend weekeinde. Het hoog heeft eerst nog en uitloper naar Midden-Europa, waardoor de wind bij ons zuidoostelijk is en vrij warme lucht aanvoert. Richting einde van de week / weekeinde komt de as west-oost te liggen en wordt de wind meer oostelijk. Koelere luchtmassa's uit Rusland stromen dan langzaam onze kant op. Het wordt schraler en de temperatuur zakt in het weekeinde geleidelijk naar 13 tot 15 C overdag. De kans op een bui is klein.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En hopelijk blijft dat de komende week zo.
hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij niet, ik weet de meeste niet te overtuigen hier.
Gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Ik schrok al. Blij dat je aan de goede kant staat.quote:
Je huidige avatar is leuker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een PvdA avatar nemen.
Speciaal voor Sachertote.
Anders...quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef IHVK het volgende:
Zolang ze geen PVV/VVD stemmen is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen. Ik ben zwaar allergisch voor die partij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een PvdA avatar nemen.
Speciaal voor Sachertote.
Echt he. Tja, zo zijn wij (s)linksen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef Ayca het volgende:
Vind dat maar een enge gedachte van je ihvk
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef IHVK het volgende:
Ayça
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SinanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weten wij wél wat de hoge heren zakkenvullers van het vorige kabinet in Den Haag allemaal aangericht hebben. Wanneer open jij je ogen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
QFT.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het niet haten van Wilders en wel veel kritiek hebben op de Turkse samenleving een belangrijk deel van je identiteit vormt msnk. Klopt dat?
OPEN JE OGEEEquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig weten wij wél wat de hoge heren zakkenvullers van het vorige kabinet in Den Haag allemaal aangericht hebben. Wanneer open jij je ogen?
Juist. Stem VVD. Voor een sociaal en stabiel Nederland.quote:
Komt ie weer met z'n latijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
VVD en sociaal is een contradictio in terminis.
Nee hoor. De PvdA is asociaal. Daaruit volgt direct met een a contrario redenering dat de VVD wel sociaal moet zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
VVD en sociaal is een contradictio in terminis.
Doe maar elitair en kakkerig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:47 schreef IHVK het volgende:
Nou ja, je mist ook wel dingen hoor. Maar goed, ik wil nu niet uit de hoogte gaan doen.
Wat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:51 schreef Ayca het volgende:
Altijd fijn als een leraar 'Ik zal jullie anaal en oraal uitwonen' tegen je zegt.
Welke vergelijking?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeliha, vond je mijn vergelijking met een Pit Bull treffend![]()
![]()
?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Ik: lol niet slecht, en jij dan?
(5 minuten gaan voorbij)
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?
(2 uur later)
Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Ze heeft nog steeds niet gereageerd nu en het is al bijna 3 uur geleden. Moet ik haar even welterusten wensen ofzo?Serieuze reacties svp.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee hoor. De PvdA is asociaal. Daaruit volgt direct met een a contrario redenering dat de VVD wel sociaal moet zijn.
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:52 schreef Landysh het volgende:
Ik ga vandaag Bosnische pita maken.
Lekker he?
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef msnk het volgende:
Je ziet meteen de gelijkenis tussen het uiterlijk van Hitler en de gemiddelde Turk toentertijd
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Pit Bulls zijn vast af en toe ook heel lief, maar toch.
quote:Ik betaal ervoor.
Waarom zegt hij dit? Is het niet vanzelfsprekend dat de man betaalt?quote:ik ben bereid om te betalen
Hahahaha helemaal overeen gelezen. Maar het klopt wel, alleen ben ik eerder een wolf dan een pitbull.quote:
Hij is wel een gladde jongen. Een echte player in de dop.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Waarom zegt hij dit? Is het niet vanzelfsprekend dat de man betaalt?
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?
Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahhaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn net een stel metalheads bij een concert van Slayer.
Het lijkt er niet eens opquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is een soort van borek zeg maar.
Kleine wereld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahha
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahha
Landysh gaat om met extreem-rechtsenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is best ''beroemd'' onder de ulkculer hoor.
Tja..quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het maar kinderachtig. Stel volwassen mannen die een bepaald handgebaar aannemen met zijn allen omdat het op een wolf lijkt.
Niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Landysh gaat om met extreem-rechtsen.
Jongeren doen graag aan subculturen, mogen oude mannen dat niet danquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het maar kinderachtig. Stel volwassen mannen die een bepaald handgebaar aannemen met zijn allen omdat het op een wolf lijkt.
Wat is dit, is hij ee celebrity of zoquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tja..
Zijn naam is Yusuf Ziya Arpacik trouwens.
http://www.facebook.com/pages/Yusuf-Ziya-Arpacik/90875805161
Dan ben je toch over die fase heen hoop ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jongeren doen graag aan subculturen, mogen oude mannen dat niet dan?
HAHAHAHAHAH.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dit, is hij ee celebrity of zo? KIJK JONGENS HIER EEN PLAATJE WAAROP IK AAN HET HARDLOPEN BEN! TOF HE.
Wat is je punt, Sinan, wat is je punt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef IHVK het volgende:
Turkije is nummer 4 he. Qua facebookgebruik. In de hele wereld. Dat is best veel.
Zelfs mijn nichtje van 8 in KOY heeft Facebook. Het verbaast mij dus niks.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef IHVK het volgende:
Turkije is nummer 4 he. Qua facebookgebruik. In de hele wereld. Dat is best veel.
Dat Turken elke scheet die ze laten op facebook zetten, dus het verbaast me niks van dat hardlopen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is je punt, Sinan, wat is je punt.
Misschien is hij wel oud van buiten, maar jong van geest.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je toch over die fase heen hoop ik.
Wat denkt hij dat het toevoegt aan zijn karakter/personage? Kijk mij een oude zeur doch sportief zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat Turken elke scheet die ze laten op facebook zetten, dus het verbaast me niks van dat hardlopen.
Koop ze bij de Aldi of maak ze zelf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet soesjes kopen voor morgen. Ik heb ze alleen nog nooit bij mijn ah zien liggen.
Oh, hebben ze geen quasi-verse?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
Diepvriesvak toch?
Anders vraag je het gewoon aan zo'n Rachid of Erwin daar. Weten ze vast wel.
Ik moet mijn klas op iets lekker Nederlands trakteren, ik wil ze niet vergiftigenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Koop ze bij de Aldi of maak ze zelf.
Herken sarcasme en ironie. Niemand is hier grijze wolf aanhanger. Plus het is zondag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:21 schreef AwesomeFace het volgende:
Dit wilt zeggen dat alle truken op fok! geen werk hebben en een uitkering hebben? dat facistische gedoe steeds hieren wilders zet alleen de uitkering trekkers het land uit hoor
Oh ja, Tompoezen. Goeie. Dan kan ik maar beter veel servetjes e.d. meenemenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
Altijd grappig ook , want niemand gaat weten hoe je die dingen op moet eten.
Hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja ja, stiekem zit je me te playen.![]()
Twee zielen, één gedachte...
ik haal meestal eerst het middelste eruit van de tompoes, daarna lukt het wel..:Pquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:35 schreef IHVK het volgende:
moorkop![]()
Maar ik vind tompoes toch het leukste en betaalbaarste (na soezen)
Meh, te plakkerig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeeuwse bolussen zijn trouwens ook erg lekker, vind ik.
Bolussen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeeuwse bolussen zijn trouwens ook erg lekker, vind ik.
Het is maar hoe je het woord interpreteert.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=bolussen
Thxquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Studeer ze!
Ik ga ook maar eens.
Aha, ik dacht al. Blijkbaar ben ik te oud voor deze neo-straattaal. Nog nooit van gehoord namelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Vanwege de gelijkenis in vorm wordt een drol soms ook wel bolus genoemd.
Het is eerder een oud-Hollandse vergelijking.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, ik dacht al. Blijkbaar ben ik te oud voor deze neo-straattaal. Nog nooit van gehoord namelijk.
Inderdaad. Want ik ken het als puber ook niet. Of ik ben te jong en hij te oud.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is eerder een oud-Hollandse vergelijking.
Leiden is toch per definitie een verzamelplaats voor uitschot en mensen van het type kermisganger?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef Rookert het volgende:
Nee, ik bedoel dat Leiden nu een verzamelplaats is voor uitschot en een kutkermis
Niet Rotterdam gaan projecteren op Leiden he, beerputgangerquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leiden is toch per definitie een verzamelplaats voor uitschot en mensen van het type kermisganger?
Ga ik ook doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Draag een steentje bij en probeer het te veranderen.
Zijn at, avrat, siloh inzetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen (afgezien van wereldoverheersing)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |