merkel en co. voelen de bui al hangen, dit soort ontwikkelingen kan je niet immuun voor zijn, kijk maar naar nederland. in de jaren 90 hadden we het allemaal nog over hoe "tolerant" nederland wel niet was, jegens andersdenkendenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, jammer dat niemand daar meer geïnteresseerd in lijkt. Surrealistisch vind ik eigenlijk de hele situatie.
540 Duitsers gaven Wilders vandaag een staande ovatie. En een grote meerderheid zou zijn ideeën ondersteunen.
Nee, lastig uit te leggen maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.
heb je kenbaar gemaakt dat je je schuldig voelt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
Ik weet t nu zeker. Hoofddoek zeker!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, lastig uit te leggen maarhoewel het misschien niet zo fijn was om bepaalde dingen te zeggen was het aan de andere kant ook wel fijn en heb ik er geen spijt van.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, lastig uit te leggen maarhoewel het misschien niet zo fijn was om bepaalde dingen te zeggen was het aan de andere kant ook wel fijn en heb ik er geen spijt van.
Je voelt je schuldig, maar je hebt geen spijt? Oke.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
moeders en dochtersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of je bent geen Turk, of je bent een cultuurbarbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:25 schreef msnk het volgende:
volkan ken ik niet en oefen interland s neem ik niet serieus
W atjij wil kardesquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Of je bent geen Turk, of je bent een cultuurbarbaar
wel spijt maar te trots om het toe te gevenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Je voelt je schuldig, maar je hebt geen spijt? Oke.
misschienquote:Gaan jullie trouwens naar:
17 November NL - TR (Voetbal)
waar kan je tickets kopen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:26 schreef xaban06 het volgende:
Maar ik ga in ieder geval naar NL - TR! Kaartjes zijn al gekocht.
naz yapma sende, vertel waar het over gingquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm neemijn moeder draagt ook geen hoofddoek btw
juist jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:28 schreef msnk het volgende:
Ik ga s niet coryfeeën kijken wat eruit komt. Nou dar fan we. Thom dat lijkt nergens op
Denizquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
Ik zou gewoon gaan voor Deniz lekker universeel. Kan je 'Dennis' zeggen in het hollands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |