quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Vanaf hier ongeveerquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
zijn jullie trouwens voor of tegen het regeerakoord? Is even een serieuse vraag. Vandaag bij het cda waren er ook moslims voor oa samenwerking met de pvv.
dat waren excuus moslims dat is niet hetzelfde....quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
zijn jullie trouwens voor of tegen het regeerakoord? Is even een serieuse vraag. Vandaag bij het cda waren er ook moslims voor oa samenwerking met de pvv.
Ik ben niet echt voor ofzo maar ik vind dat Wilders opkomt voor veel belangrijke dingen wat betreft armen bovendien ben ik toch wel erg blij dat de VVD geen vrijbrief kreeg om los te gaan met bezuinigingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:57 schreef msnk het volgende:
Ik probeer iets te plakken maar dan quote ie wik
Snel topic geopend trouwens met je foon
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschatquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:52 schreef IHVK het volgende:
Laat ik dan een geheimpje vertellen, ik drink wel een wat de laatste tijd. Emel, TM en Slayage zullen wel teleurgesteld in me zijn.
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:02 schreef IHVK het volgende:
Kregen ze sowieso ze niet, ze hadden anders met de PvdA moeten regeren hm
Weheh Burak antwoordquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschat
Nja wil het niet delen per se maar gezien dit een slowchat is is dat soort persoonlijke dingen wel gewoon af eb toe fijn om te zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is het een geheim? en waarom zou je het met ons willen delen? daarnaast, uiteindelijk ben jij degene, die het meest teleurgesteld bent in jezelf, als ik het zo inschat
Ik niet. Cohen is een baas jwt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammer
weet jij eigenlijk wel wie wilders is? waar hij vandaan komt? wat zijn gedachte goed is? en waarom hij nu doet alsof hij voor een sociaal een rechtvaardig nederland is?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben niet echt voor ofzo maar ik vind dat Wilders opkomt voor veel belangrijke dingen wat betreft armen bovendien ben ik toch wel erg blij dat de VVD geen vrijbrief kreeg om los te gaan met bezuinigingen
hij heeft ook een goed uitgekiend marketing product, dat ie goed verkoopt, neemt niet weg dat ie door en door rot isquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook niet zeker maar zelfs dan vind ik Wilders momenteel sterker dan de stakkers van de pvda¡ En dat zegt een adammer
Genoeg docus en reportages over geWeest tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk wel wie wilders is? waar hij vandaan komt? wat zijn gedachte goed is? en waarom hij nu doet alsof hij voor een sociaal een rechtvaardig nederland is?
Zo klinkt het alsof ik niets te klagen heb over Wildersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het niet haten van Wilders en wel veel kritiek hebben op de Turkse samenleving een belangrijk deel van je identiteit vormt msnk. Klopt dat?
Wat dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
Klopt, het is ook wat overdreven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof ik niets te klagen heb over Wilders
niet zo maar een vvd'er hij was in de vvd zelf ook nog eens aan de rechter flank, hij was voor het afschaffen van de minimumloon, voor een kleine overheid, voor het invoeren van de marktwerking in alle facetten van de maatschappijquote:
Maar Kritiek op wilders en turkije is inderdaad een deel van wie ik ben maar dat geldt in principe op alles. Zonder criticasters zijn we nergensquote:
Ja, jammer dat niemand daar meer geïnteresseerd in lijkt. Surrealistisch vind ik eigenlijk de hele situatie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet zo maar een vvd'er hij was in de vvd zelf ook nog eens aan de rechter flank, hij was voor het afschaffen van de minimumloon, voor een kleine overheid, voor het invoeren van de marktwerking in alle facetten van de maatschappij
de wilders uit de vvd periode wordt vaak achterwege gelaten terwijl we daar, zijn echt gezicht zagen, nu zien we eigenlijk alleen het grote marketing product wildersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Genoeg docus en reportages over geWeest toch
In be4 uithuwelijken en aycaquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm ga het niet allemaal hier neerpleuren maar het meeste ging gewoon over mezelf
Hm . Ok .quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm ga het niet allemaal hier neerpleuren maar het meeste ging gewoon over mezelf
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
Eensquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |