als het een beetje meezit wordt het 35% tegen, maar meer zal het het niet worden, denk ik, ben bang dat het meer 20% tegen wordtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:49 schreef Rookert het volgende:
Nou, ben benieuwd wat CDA zegt vandaag, zal wel kleine meerderheid worden... Als er tegen wordt gestemd is het een stunt, maar weet niet wat de gevolgen dan zijn..
Mijn vader heeft nog nooit zo'n slecht (proces rond het) regeerakkoord gezien zei ie, hij kan er echt niet bij. En heeft CDA gestemd, is ie ook niet blij mee
dat verklaart het een en anderquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
agema
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:08 schreef IHVK het volgende:
Hij is echt goed altijd in het onderuit halen van zijn eigen verhaal
'Dit zijn maar peilingen' 'natuurlijk kan ik er niks over zeggen' 'dit is wat wij hebben gevonden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
Wat is er zo mooi aan negatieve emoties?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef IHVK het volgende:
Ja die emoties , op zich ook wel mooi om te zien.
Verhagen kreeg net staande ovatie toen ie ook beetje emotioneel werd (dat is echt nieuwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef IHVK het volgende:
Damn echt heel veel tegenstanders, je zou bijna hopen.
Ik vind het mooi om gepassioneerde mensen te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan negatieve emoties?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om gepassioneerde mensen te zien.
Ik zat ook al te denken aan iets in die geest, well donequote:
inb4landyshquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef msnk het volgende:
Je ziet meteen de gelijkenis tussen het uiterlijk van Hitler en de gemiddelde Turk toentertijd
Ne Mutlu Türküm Diyene....quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:18 schreef TheSituation het volgende:
I kzie net ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
zie het ook nu pasquote:
Hier wil ik best een link bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
We hebben het over iemand die zegt dat van rassenrellen geen negatieve werking hoeft uit te gaan.
Hij is gevaarlijk en zijn ideologie verspreidt zich over Europa
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja leuk een spelfout ontdekt, ben je nu trots op jezelf.
omdat ihvk vaker dingen uit zijn duim zuigt?quote:
Nee hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat ihvk vaker dingen uit zijn duim zuigt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |