Komt ie weer met z'n latijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
VVD en sociaal is een contradictio in terminis.
Nee hoor. De PvdA is asociaal. Daaruit volgt direct met een a contrario redenering dat de VVD wel sociaal moet zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
VVD en sociaal is een contradictio in terminis.
Doe maar elitair en kakkerig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:47 schreef IHVK het volgende:
Nou ja, je mist ook wel dingen hoor. Maar goed, ik wil nu niet uit de hoogte gaan doen.
Wat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:51 schreef Ayca het volgende:
Altijd fijn als een leraar 'Ik zal jullie anaal en oraal uitwonen' tegen je zegt.
Welke vergelijking?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeliha, vond je mijn vergelijking met een Pit Bull treffend![]()
![]()
?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Ik: lol niet slecht, en jij dan?
(5 minuten gaan voorbij)
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?
(2 uur later)
Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Ze heeft nog steeds niet gereageerd nu en het is al bijna 3 uur geleden. Moet ik haar even welterusten wensen ofzo?Serieuze reacties svp.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee hoor. De PvdA is asociaal. Daaruit volgt direct met een a contrario redenering dat de VVD wel sociaal moet zijn.
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:52 schreef Landysh het volgende:
Ik ga vandaag Bosnische pita maken.
Lekker he?
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef msnk het volgende:
Je ziet meteen de gelijkenis tussen het uiterlijk van Hitler en de gemiddelde Turk toentertijd
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Pit Bulls zijn vast af en toe ook heel lief, maar toch.
quote:Ik betaal ervoor.
Waarom zegt hij dit? Is het niet vanzelfsprekend dat de man betaalt?quote:ik ben bereid om te betalen
Hahahaha helemaal overeen gelezen. Maar het klopt wel, alleen ben ik eerder een wolf dan een pitbull.quote:
Hij is wel een gladde jongen. Een echte player in de dop.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Waarom zegt hij dit? Is het niet vanzelfsprekend dat de man betaalt?
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |