quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:48 schreef msnk het volgende:
[..]
J ij kwam per ongeluk.
Ik mag dit zeggen want ik kwam echt per ongeluk
Ik ben een keizersneequote:Op zondag 3 oktober 2010 01:50 schreef Ayca het volgende:
[..]!
Dat soort info hoef ik niet te weten....
Zijn er nog kaartjes?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:53 schreef xaban06 het volgende:
Maar jullie gaan niet naar NL - TR?
Nepperds!
Oefeninterlandsquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:53 schreef xaban06 het volgende:
Maar jullie gaan niet naar NL - TR?
Nepperds!
Uit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:57 schreef msnk het volgende:
Een oefeninterland krijg je niet makkelijk uitverkocht.
Und waarom uitvak saban?
En zo de kosten door 2 delen.quote:Oranjefans die een mindervalideplaats of tickets voor de blindentribune nodig hebben om een wedstrijd het Nederlands elftal te bezoeken, kunnen schriftelijk kaarten bestellen bij de KNVB. U betaalt alleen het toegangbewijs voor de mindervalide. Een eventuele begeleider heeft gratis toegang.
Ik ben toch Turk en ik ga er als Turk heen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
116 turkse supporters staat er. Uitvak dus
O, dan mag je het ook zo zien hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:43 schreef TheMagnificent het volgende:
O, ik denk, die geeft netjes antwoord op mij.
klinkt goed, banaan en honing ken ik wel, maar met krentenbol gaan we nog wel eens proberenquote:
Eten Turken ook altijd overal honing bij? Toen ik in Georgië was stond er permanent naast elke maaltijd een kom met honingquote:
Zoet en zoet is altijd goed!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
klinkt goed, banaan en honing ken ik wel, maar met krentenbol gaan we nog wel eens proberen
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.quote:
Een PvdA kabinet uiteraard!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.
Hear, hear.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.
Alsjeblieft niet. Dan ga ik emigreren, naar Turkije ofzo.quote:
Have Fun, lekker weer daar ! En als je een beetje geld hebt komt het helemaal goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dan ga ik emigreren, naar Turkije ofzo.
En hopelijk blijft dat de komende week zo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
Het kan 24 graden worden vandaag hoorde ik!! Nou toe maar.
Weet ik. Als ik ooit binnen ben, ben ik vertrokken. Een leuk appartementje in Istanbul, een buiten ergens aan de westkust.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Have Fun, lekker weer daar ! En als je een beetje geld hebt komt het helemaal goed
Een krachtig hoog boven Scandinavie lijkt weersbepalend te worden voor de komende week en wellicht zelfs komend weekeinde. Het hoog heeft eerst nog en uitloper naar Midden-Europa, waardoor de wind bij ons zuidoostelijk is en vrij warme lucht aanvoert. Richting einde van de week / weekeinde komt de as west-oost te liggen en wordt de wind meer oostelijk. Koelere luchtmassa's uit Rusland stromen dan langzaam onze kant op. Het wordt schraler en de temperatuur zakt in het weekeinde geleidelijk naar 13 tot 15 C overdag. De kans op een bui is klein.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En hopelijk blijft dat de komende week zo.
hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij niet, ik weet de meeste niet te overtuigen hier.
Gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Ik schrok al. Blij dat je aan de goede kant staat.quote:
Je huidige avatar is leuker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een PvdA avatar nemen.
Speciaal voor Sachertote.
Anders...quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef IHVK het volgende:
Zolang ze geen PVV/VVD stemmen is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen. Ik ben zwaar allergisch voor die partij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een PvdA avatar nemen.
Speciaal voor Sachertote.
Echt he. Tja, zo zijn wij (s)linksen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef Ayca het volgende:
Vind dat maar een enge gedachte van je ihvk
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef IHVK het volgende:
Ayça
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SinanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weten wij wél wat de hoge heren zakkenvullers van het vorige kabinet in Den Haag allemaal aangericht hebben. Wanneer open jij je ogen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
QFT.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het niet haten van Wilders en wel veel kritiek hebben op de Turkse samenleving een belangrijk deel van je identiteit vormt msnk. Klopt dat?
OPEN JE OGEEEquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig weten wij wél wat de hoge heren zakkenvullers van het vorige kabinet in Den Haag allemaal aangericht hebben. Wanneer open jij je ogen?
Juist. Stem VVD. Voor een sociaal en stabiel Nederland.quote:
Komt ie weer met z'n latijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
VVD en sociaal is een contradictio in terminis.
Nee hoor. De PvdA is asociaal. Daaruit volgt direct met een a contrario redenering dat de VVD wel sociaal moet zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
VVD en sociaal is een contradictio in terminis.
Doe maar elitair en kakkerig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:47 schreef IHVK het volgende:
Nou ja, je mist ook wel dingen hoor. Maar goed, ik wil nu niet uit de hoogte gaan doen.
Wat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:51 schreef Ayca het volgende:
Altijd fijn als een leraar 'Ik zal jullie anaal en oraal uitwonen' tegen je zegt.
Welke vergelijking?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeliha, vond je mijn vergelijking met een Pit Bull treffend![]()
![]()
?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Ik: lol niet slecht, en jij dan?
(5 minuten gaan voorbij)
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?
(2 uur later)
Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Ze heeft nog steeds niet gereageerd nu en het is al bijna 3 uur geleden. Moet ik haar even welterusten wensen ofzo?Serieuze reacties svp.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee hoor. De PvdA is asociaal. Daaruit volgt direct met een a contrario redenering dat de VVD wel sociaal moet zijn.
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:52 schreef Landysh het volgende:
Ik ga vandaag Bosnische pita maken.
Lekker he?
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef msnk het volgende:
Je ziet meteen de gelijkenis tussen het uiterlijk van Hitler en de gemiddelde Turk toentertijd
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Pit Bulls zijn vast af en toe ook heel lief, maar toch.
quote:Ik betaal ervoor.
Waarom zegt hij dit? Is het niet vanzelfsprekend dat de man betaalt?quote:ik ben bereid om te betalen
Hahahaha helemaal overeen gelezen. Maar het klopt wel, alleen ben ik eerder een wolf dan een pitbull.quote:
Hij is wel een gladde jongen. Een echte player in de dop.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Waarom zegt hij dit? Is het niet vanzelfsprekend dat de man betaalt?
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Bosnisch en normaal pitabrood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |