O, dan mag je het ook zo zien hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:43 schreef TheMagnificent het volgende:
O, ik denk, die geeft netjes antwoord op mij.
klinkt goed, banaan en honing ken ik wel, maar met krentenbol gaan we nog wel eens proberenquote:
Eten Turken ook altijd overal honing bij? Toen ik in Georgië was stond er permanent naast elke maaltijd een kom met honingquote:
Zoet en zoet is altijd goed!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
klinkt goed, banaan en honing ken ik wel, maar met krentenbol gaan we nog wel eens proberen
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.quote:
Een PvdA kabinet uiteraard!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.
Hear, hear.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prachtige dag, een prachtig nieuw kabinet, het is de dag des Heeren. Wat willen we nog meer.
Alsjeblieft niet. Dan ga ik emigreren, naar Turkije ofzo.quote:
Have Fun, lekker weer daar ! En als je een beetje geld hebt komt het helemaal goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dan ga ik emigreren, naar Turkije ofzo.
En hopelijk blijft dat de komende week zo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
Het kan 24 graden worden vandaag hoorde ik!! Nou toe maar.
Weet ik. Als ik ooit binnen ben, ben ik vertrokken. Een leuk appartementje in Istanbul, een buiten ergens aan de westkust.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Have Fun, lekker weer daar ! En als je een beetje geld hebt komt het helemaal goed
Een krachtig hoog boven Scandinavie lijkt weersbepalend te worden voor de komende week en wellicht zelfs komend weekeinde. Het hoog heeft eerst nog en uitloper naar Midden-Europa, waardoor de wind bij ons zuidoostelijk is en vrij warme lucht aanvoert. Richting einde van de week / weekeinde komt de as west-oost te liggen en wordt de wind meer oostelijk. Koelere luchtmassa's uit Rusland stromen dan langzaam onze kant op. Het wordt schraler en de temperatuur zakt in het weekeinde geleidelijk naar 13 tot 15 C overdag. De kans op een bui is klein.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En hopelijk blijft dat de komende week zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |