hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij niet, ik weet de meeste niet te overtuigen hier.
Gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
Ik schrok al. Blij dat je aan de goede kant staat.quote:
Je huidige avatar is leuker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een PvdA avatar nemen.
Speciaal voor Sachertote.
Anders...quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:16 schreef IHVK het volgende:
Zolang ze geen PVV/VVD stemmen is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen. Ik ben zwaar allergisch voor die partij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:14 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een PvdA avatar nemen.
Speciaal voor Sachertote.
Echt he. Tja, zo zijn wij (s)linksen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef Ayca het volgende:
Vind dat maar een enge gedachte van je ihvk
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef IHVK het volgende:
Ayça
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SinanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weten wij wél wat de hoge heren zakkenvullers van het vorige kabinet in Den Haag allemaal aangericht hebben. Wanneer open jij je ogen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef IHVK het volgende:
QFT.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het niet haten van Wilders en wel veel kritiek hebben op de Turkse samenleving een belangrijk deel van je identiteit vormt msnk. Klopt dat?
OPEN JE OGEEEquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig weten wij wél wat de hoge heren zakkenvullers van het vorige kabinet in Den Haag allemaal aangericht hebben. Wanneer open jij je ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |