Zo klinkt het alsof ik niets te klagen heb over Wildersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:12 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het niet haten van Wilders en wel veel kritiek hebben op de Turkse samenleving een belangrijk deel van je identiteit vormt msnk. Klopt dat?
Wat dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
Klopt, het is ook wat overdreven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof ik niets te klagen heb over Wilders
niet zo maar een vvd'er hij was in de vvd zelf ook nog eens aan de rechter flank, hij was voor het afschaffen van de minimumloon, voor een kleine overheid, voor het invoeren van de marktwerking in alle facetten van de maatschappijquote:
Maar Kritiek op wilders en turkije is inderdaad een deel van wie ik ben maar dat geldt in principe op alles. Zonder criticasters zijn we nergensquote:
Ja, jammer dat niemand daar meer geïnteresseerd in lijkt. Surrealistisch vind ik eigenlijk de hele situatie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet zo maar een vvd'er hij was in de vvd zelf ook nog eens aan de rechter flank, hij was voor het afschaffen van de minimumloon, voor een kleine overheid, voor het invoeren van de marktwerking in alle facetten van de maatschappij
de wilders uit de vvd periode wordt vaak achterwege gelaten terwijl we daar, zijn echt gezicht zagen, nu zien we eigenlijk alleen het grote marketing product wildersquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Genoeg docus en reportages over geWeest toch
In be4 uithuwelijken en aycaquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm ga het niet allemaal hier neerpleuren maar het meeste ging gewoon over mezelf
Hm . Ok .quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmm ga het niet allemaal hier neerpleuren maar het meeste ging gewoon over mezelf
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:13 schreef Ayca het volgende:
*voelt zich een beetje schuldig omdat ze wat dingen gezegd heeft tegen moeder (die wel waar waren btw..) waardoor moeder nu verdrietig is...
Eensquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Anneni kirma. Git ozurdile, zeg dat het je spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |