Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahhaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn net een stel metalheads bij een concert van Slayer.
Het lijkt er niet eens opquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is een soort van borek zeg maar.
Kleine wereld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahha
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahha
Landysh gaat om met extreem-rechtsenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is best ''beroemd'' onder de ulkculer hoor.
Tja..quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het maar kinderachtig. Stel volwassen mannen die een bepaald handgebaar aannemen met zijn allen omdat het op een wolf lijkt.
Niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Landysh gaat om met extreem-rechtsen.
Jongeren doen graag aan subculturen, mogen oude mannen dat niet danquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het maar kinderachtig. Stel volwassen mannen die een bepaald handgebaar aannemen met zijn allen omdat het op een wolf lijkt.
Wat is dit, is hij ee celebrity of zoquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tja..
Zijn naam is Yusuf Ziya Arpacik trouwens.
http://www.facebook.com/pages/Yusuf-Ziya-Arpacik/90875805161
Dan ben je toch over die fase heen hoop ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jongeren doen graag aan subculturen, mogen oude mannen dat niet dan?
HAHAHAHAHAH.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dit, is hij ee celebrity of zo? KIJK JONGENS HIER EEN PLAATJE WAAROP IK AAN HET HARDLOPEN BEN! TOF HE.
Wat is je punt, Sinan, wat is je punt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef IHVK het volgende:
Turkije is nummer 4 he. Qua facebookgebruik. In de hele wereld. Dat is best veel.
Zelfs mijn nichtje van 8 in KOY heeft Facebook. Het verbaast mij dus niks.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:09 schreef IHVK het volgende:
Turkije is nummer 4 he. Qua facebookgebruik. In de hele wereld. Dat is best veel.
Dat Turken elke scheet die ze laten op facebook zetten, dus het verbaast me niks van dat hardlopen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is je punt, Sinan, wat is je punt.
Misschien is hij wel oud van buiten, maar jong van geest.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je toch over die fase heen hoop ik.
Wat denkt hij dat het toevoegt aan zijn karakter/personage? Kijk mij een oude zeur doch sportief zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat Turken elke scheet die ze laten op facebook zetten, dus het verbaast me niks van dat hardlopen.
Koop ze bij de Aldi of maak ze zelf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet soesjes kopen voor morgen. Ik heb ze alleen nog nooit bij mijn ah zien liggen.
Oh, hebben ze geen quasi-verse?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
Diepvriesvak toch?
Anders vraag je het gewoon aan zo'n Rachid of Erwin daar. Weten ze vast wel.
Ik moet mijn klas op iets lekker Nederlands trakteren, ik wil ze niet vergiftigenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Koop ze bij de Aldi of maak ze zelf.
Herken sarcasme en ironie. Niemand is hier grijze wolf aanhanger. Plus het is zondag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:21 schreef AwesomeFace het volgende:
Dit wilt zeggen dat alle truken op fok! geen werk hebben en een uitkering hebben? dat facistische gedoe steeds hieren wilders zet alleen de uitkering trekkers het land uit hoor
Oh ja, Tompoezen. Goeie. Dan kan ik maar beter veel servetjes e.d. meenemenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
Altijd grappig ook , want niemand gaat weten hoe je die dingen op moet eten.
Hahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja ja, stiekem zit je me te playen.![]()
Twee zielen, één gedachte...
ik haal meestal eerst het middelste eruit van de tompoes, daarna lukt het wel..:Pquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:35 schreef IHVK het volgende:
moorkop![]()
Maar ik vind tompoes toch het leukste en betaalbaarste (na soezen)
Meh, te plakkerig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeeuwse bolussen zijn trouwens ook erg lekker, vind ik.
Bolussen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeeuwse bolussen zijn trouwens ook erg lekker, vind ik.
Het is maar hoe je het woord interpreteert.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=bolussen
Thxquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Studeer ze!
Ik ga ook maar eens.
Aha, ik dacht al. Blijkbaar ben ik te oud voor deze neo-straattaal. Nog nooit van gehoord namelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Vanwege de gelijkenis in vorm wordt een drol soms ook wel bolus genoemd.
Het is eerder een oud-Hollandse vergelijking.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, ik dacht al. Blijkbaar ben ik te oud voor deze neo-straattaal. Nog nooit van gehoord namelijk.
Inderdaad. Want ik ken het als puber ook niet. Of ik ben te jong en hij te oud.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is eerder een oud-Hollandse vergelijking.
Leiden is toch per definitie een verzamelplaats voor uitschot en mensen van het type kermisganger?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef Rookert het volgende:
Nee, ik bedoel dat Leiden nu een verzamelplaats is voor uitschot en een kutkermis
Niet Rotterdam gaan projecteren op Leiden he, beerputgangerquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leiden is toch per definitie een verzamelplaats voor uitschot en mensen van het type kermisganger?
Ga ik ook doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Draag een steentje bij en probeer het te veranderen.
Zijn at, avrat, siloh inzetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen (afgezien van wereldoverheersing)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |