Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahhaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn net een stel metalheads bij een concert van Slayer.
Het lijkt er niet eens opquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is een soort van borek zeg maar.
Kleine wereld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahha
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die middelste man is een kennis van een kennis van ons. Hahahha
Landysh gaat om met extreem-rechtsenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is best ''beroemd'' onder de ulkculer hoor.
Tja..quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het maar kinderachtig. Stel volwassen mannen die een bepaald handgebaar aannemen met zijn allen omdat het op een wolf lijkt.
Niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Landysh gaat om met extreem-rechtsen.
Jongeren doen graag aan subculturen, mogen oude mannen dat niet danquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het maar kinderachtig. Stel volwassen mannen die een bepaald handgebaar aannemen met zijn allen omdat het op een wolf lijkt.
Wat is dit, is hij ee celebrity of zoquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tja..
Zijn naam is Yusuf Ziya Arpacik trouwens.
http://www.facebook.com/pages/Yusuf-Ziya-Arpacik/90875805161
Dan ben je toch over die fase heen hoop ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jongeren doen graag aan subculturen, mogen oude mannen dat niet dan?
HAHAHAHAHAH.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dit, is hij ee celebrity of zo? KIJK JONGENS HIER EEN PLAATJE WAAROP IK AAN HET HARDLOPEN BEN! TOF HE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |