Doen! Ik ga ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken om naar Gaga te gaan...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
vervloekte hoerezooi. ALs ik een GOEIE PDFreader wil dan KAN dat wel, maar dan "moet" ik eerst mijn Google account aan mijn telefoon koppelen![]()
Sterf toch de tering met je hele kloteding zeg
29 november.quote:
Ik twijfel....quote:
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Pff duur![]()
Voor Pink betaalde ik begin dit jaar zo'n 70 euro voor.. en stond vooraan
waar zit/sta jij dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.
Ik zit vooraan, waar precies weet ik niet meer.quote:
Maar toch.. vind het toch te prijzig. Want om nou op de tweede ring te zitten.. nee dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.
Geen idee, maar ik vind het in een schouwburg als ik naar cabaret ga al te erg als ik op rij 4 moet zitten.. Laat staan nog verder naar achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Is tweede ring in ahoy slecht???
Ik wil op zich wel gaan, maar ben te gierig om 2 keer 93,50 te betalen
God nou idd, ik zal mijn PalmPilot uit 1999 nogeens opgraven. Veel meer plezier aan dan aan dit wangedrocht.quote:
Palm Royalequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jummz, vooral dobbel palm of Jupiler.
Wattist meisje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet niet wat het is.. maar vrijdagen zijn nooit mijn dagen
Merk dat ik meestal dan chagrijnig op het werk zit..zonder zin in het weekend.. en als ik thuis zit gewoon ook niet vrolijk/blij ben.. maar eerder down.quote:
Die smaken ook goed ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jummz, vooral dobbel palm of Jupiler.
Dat is niet fijn, plan je nooit leuke dingen in het weekend, die je stemming kunnen verbeteren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk dat ik meestal dan chagrijnig op het werk zit..zonder zin in het weekend.. en als ik thuis zit gewoon ook niet vrolijk/blij ben.. maar eerder down.
Bijna altijd op vrijdag
Soms wel.. maar toch.. dat heeft allemaal geen effect op hoe ik mij vrijdags soms kan voelen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, plan je nooit leuke dingen in het weekend, die je stemming kunnen verbeteren?
en als je vrijdag gewoon maandag gaat noemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms wel.. maar toch.. dat heeft allemaal geen effect op hoe ik mij vrijdags soms kan voelen..
ik had ook een vriendin die dat had..... echt vaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms wel.. maar toch.. dat heeft allemaal geen effect op hoe ik mij vrijdags soms kan voelen..
Dat heeft alleen effect als alle anderen dat ook gaan doen hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je vrijdag gewoon maandag gaat noemen?
Ik ben niet de enige?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook een vriendin die dat had..... echt vaag
Dat is niet leuk..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nope....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft alleen effect als alle anderen dat ook gaan doen he
[..]
Ik ben niet de enige?![]()
Echt waar? Ohwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk de VoH wel
Ik post gewoon mee in het livetopic hoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nope....Je bent niet alleen...
Het was zo erg dat we niet op vrijdag afspraken met elkaar, want dan werd een een hele sjago avond
Ach Cue'tjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk dat ik meestal dan chagrijnig op het werk zit..zonder zin in het weekend.. en als ik thuis zit gewoon ook niet vrolijk/blij ben.. maar eerder down.
Bijna altijd op vrijdag
ja heeft lang geduurdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
C_A ik las van je kaart eindelijk in Australië
Trage bratwurstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja heeft lang geduurd
Misschien komt die van Duitsland ook nog wel aan
Ze heeft ook mijn bovenkaak gedaan. Dus rechterkant is klaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe was het bij de tandarts, nog enigzins te harden?
Avondquote:
Zo, das wel aardig watquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft ook mijn bovenkaak gedaan. Dus rechterkant is klaar4 Gaatjes in 1 uur en 5 minuten
Volgende week de linkerkant
Hoe is't hierquote:
Likje op je venusheuvel.quote:
en voor de vakantie heeft ze al 1 gaatje rechts gedaan.quote:
Kalmpiesquote:
Heb je nog verdoving(en) gehad of doe je altijd die-hard?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en voor de vakantie heeft ze al 1 gaatje rechts gedaan.
Dus 5 gaatjes aan de rechterkant![]()
Tja dat komt als je 2 jaar niet naar de tandarts gaat
Het zijn alleen me kiezen gelukkig... De tanden en hoektanden zijn ook (en ook het mooist)
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
Die moeten maar gewoon de bonte avond blijven doen hoor
Verdovingen... onder weer extra verdovingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog verdoving(en) gehad of doe je altijd die-hard?
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je niet fijn voelen terwijl anderen vaak/juist heel blij zijn is niet fijn
Ook wel rustigquote:
quote:
Dank je, maar ik kan er steeds beter mee omgaan. In het begin toen ik helemaal geen vreugde herkende was het een ramp..quote:
Ja dan voel je je ook nog meer alleen met contrast bij anderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, maar ik kan er steeds beter mee omgaan. In het begin toen ik helemaal geen vreugde herkende was het een ramp..
Met wie ben je geweest?! Nou.. nou?!!?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig aan, net terug uit de bios.
Oh was hij mooi?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig aan, net terug uit de bios.
[..]
Deze.
Vrienden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met wie ben je geweest?! Nou.. nou?!!?!
Hmm, verhaal was beetje standaard. Grafisch was hij echt absurd goed.quote:
Ja.quote:
Ben je op zoek??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens foto's/hyves/telefoonnr's doorgeven?
Ik probeer het positieve er steeds meer van in te zien, maar ik heb al voor mijn ziekte altijd al wat negatief gedacht, daarom maakt het hetstel misschien wel moeielijker. Maar als ik eerlijk en objectief probeer te kijken gaat het nu wel naar behoren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan voel je je ook nog meer alleen met contrast bij anderen.
Kun je er beter mee omgaan of zie je vaker kleine lichtpuntjes?
Knuffelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet spoelen met listerine.... maar damn dat doet pijn
Wat staat daar tegenover.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens foto's/hyves/telefoonnr's doorgeven?
Knap dat je het positieve er van in (probeert) te zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik probeer het positieve er steeds meer van in te zien, maar ik heb al voor mijn ziekte altijd al wat negatief gedacht, daarom maakt het hetstel misschien wel moeielijker. Maar als ik eerlijk en objectief probeer te kijken gaat het nu wel naar behoren.
Specs?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je op zoek??
ik heb nog een leuk broertje(28 jaar)
Oeeh doe eens vertellen / laten zien?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je op zoek??
ik heb nog een leuk broertje(28 jaar)
Ja, ook daar wil ik soms te snel in. Vandaag op het werk ook. Nu is het al 3 keer goed gegaan, dus had ik meteenzoiets van 1 uur er bij, maar tegelijk dacht ik, dat dat misschine te veel van het goede is en een kwartier beter is en dat vond een collega ook. DUs wellicht dat ik volgende week iets langer blijf, want op mijn andere werk hou ik het ook 2.5 uur vol en van vandaag is het 2 uur. Maar daar is het intensiefer en de verantwoordelijkheid ligt hoger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap dat je het positieve er van in (probeert) te zienEn kleine stapjes
Dat kan ook wel zonder mijn vrienden te showen tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je mij misschien ontmoet en zo'n gezellige meid in je vriendengroep krijgt
Echt niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
Dat kan ook wel zonder mijn vrienden te showen toch.
1 uur erbij is véél.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook daar wil ik soms te snel in. Vandaag op het werk ook. Nu is het al 3 keer goed gegaan, dus had ik meteenzoiets van 1 uur er bij, maar tegelijk dacht ik, dat dat misschine te veel van het goede is en een kwartier beter is en dat vond een collega ook. DUs wellicht dat ik volgende week iets langer blijf, want op mijn andere werk hou ik het ook 2.5 uur vol en van vandaag is het 2 uur. Maar daar is het intensiefer en de verantwoordelijkheid ligt hoger.
Kén hendig.quote:
Ben jij die blonde?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje rechtsBlauwe jas
[ afbeelding ]
Wat leuk, jullie lijken best op elkaar zo te zien?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje rechtsBlauwe jas
[ afbeelding ]
O. M. G.quote:
Handig.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, jullie lijken best op elkaar zo te zien?
Wil jij je niet in de conversatie tussen mij en Cue_ mengen?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. "ken hendig" vind ik nou niet echt in dit gesprek passen
En die linkse is Rodriguez Lopez Gonzalez Blancoquote:
Kan makkelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. "ken hendig" vind ik nou niet echt in dit gesprek passen
Bakkes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil jij je niet in de conversatie tussen mij en Cue_ mengen?
Yep ik ben die blondequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben jij die blonde?
Broertje ziet er ook niet verkeerd uitNog wat info?
Mijn nederige excuses.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die linkse is Rodriguez Lopez Gonzalez Blanco![]()
![]()
Tof setje zo te zienEfteling is ook wel leuk heb ik gehoord
Jij zegt, kan niet. Ik zeg kan makkelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik: kan niet
hij: ken hendig ??
als in .. kan wel? hoe moet ik het dan opvatten?
Gezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep ik ben die blondeGele shirt is mijn man
Hij is fanatiek Feyenoorder, grote vriendengroep, eigen huis, hij werkt ook nog eens![]()
Rookt soms.... drinkt bier
Moek je stompe ofwaquote:
Komt toch op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik: kan niet
hij: ken hendig ??
als in .. kan wel? hoe moet ik het dan opvatten?
Ja klopt.... zelfde trekjes in onze gezicht enzo... En we kunnen alletwee even debiel doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, jullie lijken best op elkaar zo te zien?
Ja dat hebben wel wel gemerkt toen ik er een dagdeel bij ging werken op een ANDERE werkplek. Ja eigenlijk kreeg ik er 2 in korte tijd bij en dat is teveel gebleken, zeker omdat ik op 1plek totaal mijn draai nniet kon vinden. Daar ben ik inmiddels ook mee gestopt, maar ik heb wel naweeen gehad Maar nu lijkt het wel okee te gaan, maar moet nog steeds uitkijken dus daarom probeer ik denk ik af en toe wat langer te blijven, maar niet te lang, want ik heb het nog steeds af en toe lastig als ik terug kom van het werk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 uur erbij is véél.Doe maar "lekker" rustig aan. Over een tijdje kun je ook uitbreiden.
ja maar.. zeg dat dan.. en niet hendigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij zegt, kan niet. Ik zeg kan makkelijk.
Komt door Brabantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar.. zeg dat dan.. en niet hendigDat klinkt zo.. stom
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar.. zeg dat dan.. en niet hendigDat klinkt zo.. stom
Ze had beter bij Pardoes en Pardijntje kunnen gaan staan iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind jou zo'n moppie hè C_A, die wangetjes, je hebt iets prinses-achtigs
KSST.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Het is vrijdag.. sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Hij zit sinds dit seizoen weer op voetbalquote:
Opflikkeren naar uw eigen land.quote:
Als ik gewend zeg wel, anders niet zo heel vaak.quote:
Ik ben wel erger gewendquote:
Neuj.quote:
Ik hoor veel voetbalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij zit sinds dit seizoen weer op voetbal
Het bierteam dat dan weer wel... Tja hobbys.... voetbalOw en heeft een dure kledingsmaak
Bazenshirt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook nog een goede vriend in de aanbiedingDie is wat jonger... 24 geloof ik
[ afbeelding ]
ja dat wel... hij is nogal kieskeurigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor veel voetbalMaar ik hoor net dat ik erg ben vandaag, dus ik zal daar maar niet te zwaar op tillen.
al lang vrijgezel?
Dat is mij te jong. En qua uiterlijk niet helemaal mijn ding.. maar lief dat je probeertquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook nog een goede vriend in de aanbiedingDie is wat jonger... 24 geloof ik
[ afbeelding ]
Dat shirtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel... hij is nogal kieskeurig
Ik ben ook te jongquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is mij te jong. En qua uiterlijk niet helemaal mijn ding.. maar lief dat je probeert
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind jou zo'n moppie hè C_A, die wangetjes, je hebt iets prinses-achtigs
Oké.quote:
quote:
Goede voornemensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
appelwangentjesOude mensen vinden het heel erg leuk om in die wangentjes te knijpen
Maar heb een bolle kop gekregen.... dus ik ga maandag weer sporten en gezond eten
En dan is 24 te jong voor je?quote:
quote:
Geestelijk of lichamelijk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet perse, maar vind het wel tricky.. heb ze liever wat ouder merk ik vaak...
is het uit met Socios?quote:
Veel succesquote:
Wel goed dat je ziet wat werkt en wat niet gaat, je doet iig ook hard je bestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat hebben wel wel gemerkt toen ik er een dagdeel bij ging werken op een ANDERE werkplek. Ja eigenlijk kreeg ik er 2 in korte tijd bij en dat is teveel gebleken, zeker omdat ik op 1plek totaal mijn draai nniet kon vinden. Daar ben ik inmiddels ook mee gestopt, maar ik heb wel naweeen gehad Maar nu lijkt het wel okee te gaan, maar moet nog steeds uitkijken dus daarom probeer ik denk ik af en toe wat langer te blijven, maar niet te lang, want ik heb het nog steeds af en toe lastig als ik terug kom van het werk.
Oh, dan pass ik. Dan houd ik het nog bij Socios he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het uit met Socios?
Uhmmzz... ja ik heb nog een blanke zuid-afrikaan25 jaar
![]()
maar is wel een kettingroker
Je bent haast niet te zien in je foboquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn fobo al gezien?
Bos schatte mij 25
Je bent mager.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn fobo al gezien?
Bos schatte mij 25
Je wangen in combi met je haar en je stralende oogjes, totaalpakket denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
appelwangentjesOude mensen vinden het heel erg leuk om in die wangentjes te knijpen
Maar heb een bolle kop gekregen.... dus ik ga maandag weer sporten en gezond eten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn fobo al gezien?
Bos schatte mij 25
Zij maken niet het grootste deel van de singlespopulatie uit neem ik aan.quote:
Mij niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent mager.Je hebt mij nog niet gezien, maar ik plet je.
Ik ben heul niet mager!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent mager.Je hebt mij nog niet gezien, maar ik plet je.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben heul niet mager!
Ik heb een buikje
wel een beetje leuk zusje graagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er nog iemand een ongebonden zusje in de aanbieding?
Zijn de meeste mannen niet single op hun 30e ofzo? Uit hun tienerliefde gestapt.. wat dingetjes daarna als rebound gehad.. en nu klaar om verder te gaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zij maken niet het grootste deel van de singlespopulatie uit neem ik aan.
Nee, de meeste zitten dan met een kind.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn de meeste mannen niet single op hun 30e ofzo? Uit hun tienerliefde gestapt.. wat dingetjes daarna als rebound gehad.. en nu klaar om verder te gaan?
Grumpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de meeste zitten dan met een kind.
Gaan we hier verder?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wangen in combi met je haar en je stralende oogjes, totaalpakket denk ik
Hallo met wie?quote:
Ja, maar het kan beter. Ik blijf nog te lang liggen overdag als ik geen dingen heb gepland. Zoals gisteren, ik heb op donderdag wasdag, zelfs met aansturing per SMS, maar ik kon me echt niet zetten tot wassen. Dat moet morgen dan maar gebeuren...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel goed dat je ziet wat werkt en wat niet gaat, je doet iig ook hard je best
Kop op, 50% van de huwelijken eindigt in een scheiding!quote:
Oooo die hele mooie?quote:
ja.. maar ik wil geen kinderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kop op, 50% van de huwelijken eindigt in een scheiding!
Daarvoor al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah?sinds de meet ofzo? of daarvoor al?
Als je toch zware dagen hebt moet je echt ff bij komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het kan beter. Ik blijf nog te lang liggen overdag als ik geen dingen heb gepland. Zoals gisteren, ik heb op donderdag wasdag, zelfs met aansturing per SMS, maar ik kon me echt niet zetten tot wassen. Dat moet morgen dan maar gebeuren...
Maar om eerlijk te zijn, heb ik dat soort dagen ook weer nodig, zeker na 2 dagen werken dan heb gewoon veel energie verspeeld en mij ritme moet gewoon weer terug naar een normaal dag-nachtritme, dat vergt gewoon nog even tijd, maar dat begrijp ik wel.
Mannen van 30 wel.quote:
Piczzzzzzz.quote:
Hejjjjjjjjjjquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe oud is dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Truth hurts.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je maakt m'n avond niet beter zo hoor!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dat?
Ja, dat zag ik alquote:
[..]
Knap meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
[..]
Daar is mooierd weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja dat is zo., daar heb je helemaal gelijkinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je toch zware dagen hebt moet je echt ff bij komen.![]()
Zelfs iemand die goed en redelijk in z'n vel zit moet in het weekend na een zware week werken ff bijtanken en eigenlijk op z'n gat zitten
Ja optyfen nu.quote:
[..]
Geen mooi kopje naar mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja karakter is vele malen belangrijker"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En sproetjes.quote:
Heyquote:
Hoin.quote:
Sorry, mijn eerlijkheid is een van mijn meest gewaardeerde kwaliteiten.quote:
kwam jij ook op de meet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, mijn eerlijkheid is een van mijn meest gewaardeerde kwaliteiten.
Wellicht.quote:
quote:
De liefde consumeer je nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
Zou tombola al de liefde aan het consumeren zijn?
Alsof ie zo ook in het echte leven is.quote:
Is dat een uitnodigingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De liefde consumeer je nietdie bedrijf je
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jokertje en Barbie zijn siewosie de leukste
Echt vast wel.. misschien nog wel veel erger!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ie zo ook in het echte leven is.
Echt niet, dat is Matsoe Matsoequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jokertje en Barbie zijn siewosie de leukste
wehehe waarschijnlijk compleet het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ie zo ook in het echte leven is.
helemaal niet? ook niet op nieuws ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit naar O cherso gekeken en als ik nietop FOK zat, had ik er ook nooit van gehoord
Ik hou me wel koest hoor.quote:
Gevangen in een slechte romaaaaaaaaance.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Da joe sooooooooooona me kijkkkkkkkkkkkkkkkkk
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
helemaal niet? ook niet op nieuws ofzo?
Zou toch erg zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wehehe waarschijnlijk compleet het tegenovergestelde
Maar de soooooooooooon schijntttttttttttttttquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gevangen in een slechte romaaaaaaaaance.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch erg zijn.
*Random conversatie bezig*
''...ja maar daar word je toch anders op aangekeken!''
FF: ''Was die word met of zonder t?''
Nohquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch erg zijn.
*Random conversatie bezig*
''...ja maar daar word je toch anders op aangekeken!''
FF: ''Was die word met of zonder t?''