Doen! Ik ga ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken om naar Gaga te gaan...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
vervloekte hoerezooi. ALs ik een GOEIE PDFreader wil dan KAN dat wel, maar dan "moet" ik eerst mijn Google account aan mijn telefoon koppelen![]()
Sterf toch de tering met je hele kloteding zeg
29 november.quote:
Ik twijfel....quote:
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Pff duur![]()
Voor Pink betaalde ik begin dit jaar zo'n 70 euro voor.. en stond vooraan
waar zit/sta jij dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.
Ik zit vooraan, waar precies weet ik niet meer.quote:
Maar toch.. vind het toch te prijzig. Want om nou op de tweede ring te zitten.. nee dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.
Geen idee, maar ik vind het in een schouwburg als ik naar cabaret ga al te erg als ik op rij 4 moet zitten.. Laat staan nog verder naar achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Is tweede ring in ahoy slecht???
Ik wil op zich wel gaan, maar ben te gierig om 2 keer 93,50 te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |