Doen! Ik ga ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat te denken om naar Gaga te gaan...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
vervloekte hoerezooi. ALs ik een GOEIE PDFreader wil dan KAN dat wel, maar dan "moet" ik eerst mijn Google account aan mijn telefoon koppelen![]()
Sterf toch de tering met je hele kloteding zeg
29 november.quote:
Ik twijfel....quote:
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
Pff duur![]()
Voor Pink betaalde ik begin dit jaar zo'n 70 euro voor.. en stond vooraan
waar zit/sta jij dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.
Ik zit vooraan, waar precies weet ik niet meer.quote:
Maar toch.. vind het toch te prijzig. Want om nou op de tweede ring te zitten.. nee dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja duur siewosie, alleen ze zeggen dat het bijna een soort musical is, zo groots enzo.
Geen idee, maar ik vind het in een schouwburg als ik naar cabaret ga al te erg als ik op rij 4 moet zitten.. Laat staan nog verder naar achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Is tweede ring in ahoy slecht???
Ik wil op zich wel gaan, maar ben te gierig om 2 keer 93,50 te betalen
God nou idd, ik zal mijn PalmPilot uit 1999 nogeens opgraven. Veel meer plezier aan dan aan dit wangedrocht.quote:
Palm Royalequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jummz, vooral dobbel palm of Jupiler.
Wattist meisje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet niet wat het is.. maar vrijdagen zijn nooit mijn dagen
Merk dat ik meestal dan chagrijnig op het werk zit..zonder zin in het weekend.. en als ik thuis zit gewoon ook niet vrolijk/blij ben.. maar eerder down.quote:
Die smaken ook goed ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jummz, vooral dobbel palm of Jupiler.
Dat is niet fijn, plan je nooit leuke dingen in het weekend, die je stemming kunnen verbeteren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk dat ik meestal dan chagrijnig op het werk zit..zonder zin in het weekend.. en als ik thuis zit gewoon ook niet vrolijk/blij ben.. maar eerder down.
Bijna altijd op vrijdag
Soms wel.. maar toch.. dat heeft allemaal geen effect op hoe ik mij vrijdags soms kan voelen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, plan je nooit leuke dingen in het weekend, die je stemming kunnen verbeteren?
en als je vrijdag gewoon maandag gaat noemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms wel.. maar toch.. dat heeft allemaal geen effect op hoe ik mij vrijdags soms kan voelen..
ik had ook een vriendin die dat had..... echt vaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms wel.. maar toch.. dat heeft allemaal geen effect op hoe ik mij vrijdags soms kan voelen..
Dat heeft alleen effect als alle anderen dat ook gaan doen hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je vrijdag gewoon maandag gaat noemen?
Ik ben niet de enige?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook een vriendin die dat had..... echt vaag
Dat is niet leuk..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nope....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft alleen effect als alle anderen dat ook gaan doen he
[..]
Ik ben niet de enige?![]()
Echt waar? Ohwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk de VoH wel
Ik post gewoon mee in het livetopic hoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nope....Je bent niet alleen...
Het was zo erg dat we niet op vrijdag afspraken met elkaar, want dan werd een een hele sjago avond
Ach Cue'tjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk dat ik meestal dan chagrijnig op het werk zit..zonder zin in het weekend.. en als ik thuis zit gewoon ook niet vrolijk/blij ben.. maar eerder down.
Bijna altijd op vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |