Hallo met wie?quote:
Ja, maar het kan beter. Ik blijf nog te lang liggen overdag als ik geen dingen heb gepland. Zoals gisteren, ik heb op donderdag wasdag, zelfs met aansturing per SMS, maar ik kon me echt niet zetten tot wassen. Dat moet morgen dan maar gebeuren...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel goed dat je ziet wat werkt en wat niet gaat, je doet iig ook hard je best
Kop op, 50% van de huwelijken eindigt in een scheiding!quote:
Oooo die hele mooie?quote:
ja.. maar ik wil geen kinderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kop op, 50% van de huwelijken eindigt in een scheiding!
Daarvoor al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah?sinds de meet ofzo? of daarvoor al?
Als je toch zware dagen hebt moet je echt ff bij komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het kan beter. Ik blijf nog te lang liggen overdag als ik geen dingen heb gepland. Zoals gisteren, ik heb op donderdag wasdag, zelfs met aansturing per SMS, maar ik kon me echt niet zetten tot wassen. Dat moet morgen dan maar gebeuren...
Maar om eerlijk te zijn, heb ik dat soort dagen ook weer nodig, zeker na 2 dagen werken dan heb gewoon veel energie verspeeld en mij ritme moet gewoon weer terug naar een normaal dag-nachtritme, dat vergt gewoon nog even tijd, maar dat begrijp ik wel.
Mannen van 30 wel.quote:
Piczzzzzzz.quote:
Hejjjjjjjjjjquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe oud is dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Truth hurts.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je maakt m'n avond niet beter zo hoor!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dat?
Ja, dat zag ik alquote:
[..]
Knap meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
[..]
Daar is mooierd weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja dat is zo., daar heb je helemaal gelijkinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je toch zware dagen hebt moet je echt ff bij komen.![]()
Zelfs iemand die goed en redelijk in z'n vel zit moet in het weekend na een zware week werken ff bijtanken en eigenlijk op z'n gat zitten
Ja optyfen nu.quote:
[..]
Geen mooi kopje naar mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja karakter is vele malen belangrijker"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En sproetjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |