Oh, dan pass ik. Dan houd ik het nog bij Socios he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het uit met Socios?
Uhmmzz... ja ik heb nog een blanke zuid-afrikaan25 jaar
![]()
maar is wel een kettingroker
Je bent haast niet te zien in je foboquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn fobo al gezien?
Bos schatte mij 25
Je bent mager.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn fobo al gezien?
Bos schatte mij 25
Je wangen in combi met je haar en je stralende oogjes, totaalpakket denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
appelwangentjesOude mensen vinden het heel erg leuk om in die wangentjes te knijpen
Maar heb een bolle kop gekregen.... dus ik ga maandag weer sporten en gezond eten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn fobo al gezien?
Bos schatte mij 25
Zij maken niet het grootste deel van de singlespopulatie uit neem ik aan.quote:
Mij niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent mager.Je hebt mij nog niet gezien, maar ik plet je.
Ik ben heul niet mager!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent mager.Je hebt mij nog niet gezien, maar ik plet je.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben heul niet mager!
Ik heb een buikje
wel een beetje leuk zusje graagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er nog iemand een ongebonden zusje in de aanbieding?
Zijn de meeste mannen niet single op hun 30e ofzo? Uit hun tienerliefde gestapt.. wat dingetjes daarna als rebound gehad.. en nu klaar om verder te gaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zij maken niet het grootste deel van de singlespopulatie uit neem ik aan.
Nee, de meeste zitten dan met een kind.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn de meeste mannen niet single op hun 30e ofzo? Uit hun tienerliefde gestapt.. wat dingetjes daarna als rebound gehad.. en nu klaar om verder te gaan?
Grumpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de meeste zitten dan met een kind.
Gaan we hier verder?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wangen in combi met je haar en je stralende oogjes, totaalpakket denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |