quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel... hij is nogal kieskeurig

Ik ben ook te jongquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is mij te jong. En qua uiterlijk niet helemaal mijn ding.. maar lief dat je probeert

quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind jou zo'n moppie hè C_A, die wangetjes, je hebt iets prinses-achtigs

Oké.quote:

quote:

Goede voornemensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
appelwangentjesOude mensen vinden het heel erg leuk om in die wangentjes te knijpen
Maar heb een bolle kop gekregen.... dus ik ga maandag weer sporten en gezond eten

En dan is 24 te jong voor je?quote:

quote:

Geestelijk of lichamelijk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet perse, maar vind het wel tricky.. heb ze liever wat ouder merk ik vaak...

is het uit met Socios?quote:

Veel succesquote:

Wel goed dat je ziet wat werkt en wat niet gaat, je doet iig ook hard je bestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat hebben wel wel gemerkt toen ik er een dagdeel bij ging werken op een ANDERE werkplek. Ja eigenlijk kreeg ik er 2 in korte tijd bij en dat is teveel gebleken, zeker omdat ik op 1plek totaal mijn draai nniet kon vinden. Daar ben ik inmiddels ook mee gestopt, maar ik heb wel naweeen gehad Maar nu lijkt het wel okee te gaan, maar moet nog steeds uitkijken dus daarom probeer ik denk ik af en toe wat langer te blijven, maar niet te lang, want ik heb het nog steeds af en toe lastig als ik terug kom van het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |