Echt niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Zeroku het volgende:
Dat kan ook wel zonder mijn vrienden te showen toch.

1 uur erbij is véél.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook daar wil ik soms te snel in. Vandaag op het werk ook. Nu is het al 3 keer goed gegaan, dus had ik meteenzoiets van 1 uur er bij, maar tegelijk dacht ik, dat dat misschine te veel van het goede is en een kwartier beter is en dat vond een collega ook. DUs wellicht dat ik volgende week iets langer blijf, want op mijn andere werk hou ik het ook 2.5 uur vol en van vandaag is het 2 uur. Maar daar is het intensiefer en de verantwoordelijkheid ligt hoger.

Kén hendig.quote:

Ben jij die blonde?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje rechtsBlauwe jas
[ afbeelding ]

Wat leuk, jullie lijken best op elkaar zo te zien?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje rechtsBlauwe jas
[ afbeelding ]

O. M. G.quote:

Handig.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, jullie lijken best op elkaar zo te zien?

Wil jij je niet in de conversatie tussen mij en Cue_ mengen?quote:

Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. "ken hendig" vind ik nou niet echt in dit gesprek passen

En die linkse is Rodriguez Lopez Gonzalez Blancoquote:

Kan makkelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. "ken hendig" vind ik nou niet echt in dit gesprek passen

Bakkes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil jij je niet in de conversatie tussen mij en Cue_ mengen?

Yep ik ben die blondequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben jij die blonde?
Broertje ziet er ook niet verkeerd uitNog wat info?

Mijn nederige excuses.quote:

quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die linkse is Rodriguez Lopez Gonzalez Blanco![]()
![]()
Tof setje zo te zienEfteling is ook wel leuk heb ik gehoord

Jij zegt, kan niet. Ik zeg kan makkelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik: kan niet
hij: ken hendig ??
als in .. kan wel? hoe moet ik het dan opvatten?

Gezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep ik ben die blondeGele shirt is mijn man
Hij is fanatiek Feyenoorder, grote vriendengroep, eigen huis, hij werkt ook nog eens![]()
Rookt soms.... drinkt bier

Moek je stompe ofwaquote:

Komt toch op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik: kan niet
hij: ken hendig ??
als in .. kan wel? hoe moet ik het dan opvatten?

Ja klopt.... zelfde trekjes in onze gezicht enzo... En we kunnen alletwee even debiel doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, jullie lijken best op elkaar zo te zien?

Ja dat hebben wel wel gemerkt toen ik er een dagdeel bij ging werken op een ANDERE werkplek. Ja eigenlijk kreeg ik er 2 in korte tijd bij en dat is teveel gebleken, zeker omdat ik op 1plek totaal mijn draai nniet kon vinden. Daar ben ik inmiddels ook mee gestopt, maar ik heb wel naweeen gehad Maar nu lijkt het wel okee te gaan, maar moet nog steeds uitkijken dus daarom probeer ik denk ik af en toe wat langer te blijven, maar niet te lang, want ik heb het nog steeds af en toe lastig als ik terug kom van het werk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 uur erbij is véél.Doe maar "lekker" rustig aan. Over een tijdje kun je ook uitbreiden.

ja maar.. zeg dat dan.. en niet hendigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij zegt, kan niet. Ik zeg kan makkelijk.

Komt door Brabantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar.. zeg dat dan.. en niet hendigDat klinkt zo.. stom

Je kunt ook overdrijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja maar.. zeg dat dan.. en niet hendigDat klinkt zo.. stom

Ze had beter bij Pardoes en Pardijntje kunnen gaan staan iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind jou zo'n moppie hè C_A, die wangetjes, je hebt iets prinses-achtigs

KSST.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.

Het is vrijdag.. sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.

Hij zit sinds dit seizoen weer op voetbalquote:

Opflikkeren naar uw eigen land.quote:

Als ik gewend zeg wel, anders niet zo heel vaak.quote:

Ik ben wel erger gewendquote:
Neuj.quote:

Ik hoor veel voetbalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij zit sinds dit seizoen weer op voetbal
Het bierteam dat dan weer wel... Tja hobbys.... voetbalOw en heeft een dure kledingsmaak

Bazenshirt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook nog een goede vriend in de aanbiedingDie is wat jonger... 24 geloof ik
[ afbeelding ]

ja dat wel... hij is nogal kieskeurigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor veel voetbalMaar ik hoor net dat ik erg ben vandaag, dus ik zal daar maar niet te zwaar op tillen.
al lang vrijgezel?

Dat is mij te jong. En qua uiterlijk niet helemaal mijn ding.. maar lief dat je probeertquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook nog een goede vriend in de aanbiedingDie is wat jonger... 24 geloof ik
[ afbeelding ]

Dat shirtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |