ja heeft lang geduurdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
C_A ik las van je kaart eindelijk in Australië
Trage bratwurstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja heeft lang geduurd
Misschien komt die van Duitsland ook nog wel aan
Ze heeft ook mijn bovenkaak gedaan. Dus rechterkant is klaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe was het bij de tandarts, nog enigzins te harden?
Avondquote:
Zo, das wel aardig watquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft ook mijn bovenkaak gedaan. Dus rechterkant is klaar4 Gaatjes in 1 uur en 5 minuten
Volgende week de linkerkant
Hoe is't hierquote:
Likje op je venusheuvel.quote:
en voor de vakantie heeft ze al 1 gaatje rechts gedaan.quote:
Kalmpiesquote:
Heb je nog verdoving(en) gehad of doe je altijd die-hard?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en voor de vakantie heeft ze al 1 gaatje rechts gedaan.
Dus 5 gaatjes aan de rechterkant![]()
Tja dat komt als je 2 jaar niet naar de tandarts gaat
Het zijn alleen me kiezen gelukkig... De tanden en hoektanden zijn ook (en ook het mooist)
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
Die moeten maar gewoon de bonte avond blijven doen hoor
Verdovingen... onder weer extra verdovingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog verdoving(en) gehad of doe je altijd die-hard?
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je niet fijn voelen terwijl anderen vaak/juist heel blij zijn is niet fijn
Ook wel rustigquote:
quote:
Dank je, maar ik kan er steeds beter mee omgaan. In het begin toen ik helemaal geen vreugde herkende was het een ramp..quote:
Ja dan voel je je ook nog meer alleen met contrast bij anderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, maar ik kan er steeds beter mee omgaan. In het begin toen ik helemaal geen vreugde herkende was het een ramp..
Met wie ben je geweest?! Nou.. nou?!!?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig aan, net terug uit de bios.
Oh was hij mooi?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig aan, net terug uit de bios.
[..]
Deze.
Vrienden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met wie ben je geweest?! Nou.. nou?!!?!
Hmm, verhaal was beetje standaard. Grafisch was hij echt absurd goed.quote:
Ja.quote:
Ben je op zoek??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens foto's/hyves/telefoonnr's doorgeven?
Ik probeer het positieve er steeds meer van in te zien, maar ik heb al voor mijn ziekte altijd al wat negatief gedacht, daarom maakt het hetstel misschien wel moeielijker. Maar als ik eerlijk en objectief probeer te kijken gaat het nu wel naar behoren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan voel je je ook nog meer alleen met contrast bij anderen.
Kun je er beter mee omgaan of zie je vaker kleine lichtpuntjes?
Knuffelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet spoelen met listerine.... maar damn dat doet pijn
Wat staat daar tegenover.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens foto's/hyves/telefoonnr's doorgeven?
Knap dat je het positieve er van in (probeert) te zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik probeer het positieve er steeds meer van in te zien, maar ik heb al voor mijn ziekte altijd al wat negatief gedacht, daarom maakt het hetstel misschien wel moeielijker. Maar als ik eerlijk en objectief probeer te kijken gaat het nu wel naar behoren.
Specs?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je op zoek??
ik heb nog een leuk broertje(28 jaar)
Oeeh doe eens vertellen / laten zien?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je op zoek??
ik heb nog een leuk broertje(28 jaar)
Ja, ook daar wil ik soms te snel in. Vandaag op het werk ook. Nu is het al 3 keer goed gegaan, dus had ik meteenzoiets van 1 uur er bij, maar tegelijk dacht ik, dat dat misschine te veel van het goede is en een kwartier beter is en dat vond een collega ook. DUs wellicht dat ik volgende week iets langer blijf, want op mijn andere werk hou ik het ook 2.5 uur vol en van vandaag is het 2 uur. Maar daar is het intensiefer en de verantwoordelijkheid ligt hoger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap dat je het positieve er van in (probeert) te zienEn kleine stapjes
Dat kan ook wel zonder mijn vrienden te showen tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je mij misschien ontmoet en zo'n gezellige meid in je vriendengroep krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |