Ja optyfen nu.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen mooi kopje naar mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja karakter is vele malen belangrijker"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En sproetjes.quote:
Heyquote:
Hoin.quote:
Sorry, mijn eerlijkheid is een van mijn meest gewaardeerde kwaliteiten.quote:
kwam jij ook op de meet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, mijn eerlijkheid is een van mijn meest gewaardeerde kwaliteiten.
Wellicht.quote:
quote:
De liefde consumeer je nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
Zou tombola al de liefde aan het consumeren zijn?
Alsof ie zo ook in het echte leven is.quote:
Is dat een uitnodigingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De liefde consumeer je nietdie bedrijf je
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jokertje en Barbie zijn siewosie de leukste
Echt vast wel.. misschien nog wel veel erger!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ie zo ook in het echte leven is.
Echt niet, dat is Matsoe Matsoequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jokertje en Barbie zijn siewosie de leukste
wehehe waarschijnlijk compleet het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ie zo ook in het echte leven is.
helemaal niet? ook niet op nieuws ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit naar O cherso gekeken en als ik nietop FOK zat, had ik er ook nooit van gehoord
Ik hou me wel koest hoor.quote:
Gevangen in een slechte romaaaaaaaaance.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Da joe sooooooooooona me kijkkkkkkkkkkkkkkkkk
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
helemaal niet? ook niet op nieuws ofzo?
Zou toch erg zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wehehe waarschijnlijk compleet het tegenovergestelde
Maar de soooooooooooon schijntttttttttttttttquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gevangen in een slechte romaaaaaaaaance.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch erg zijn.
*Random conversatie bezig*
''...ja maar daar word je toch anders op aangekeken!''
FF: ''Was die word met of zonder t?''
Nohquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou toch erg zijn.
*Random conversatie bezig*
''...ja maar daar word je toch anders op aangekeken!''
FF: ''Was die word met of zonder t?''