Ja dat is waar hij is zelf altijd zo aardig een beschaafdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
FIPO
En laten we het gezellig houden!
Oop is top!!quote:
Dat nummer is tofquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is verzoekuurtje en Oop deint vrolijk mee met Fredje
[ afbeelding ]
Hij is het doodtrappen niet waard.quote:
Ja geweldig! Mag van mij DE carnavalshit van 2011 worden!quote:
Ook jij kan van Oop de kuthik krijgen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is het doodtrappen niet waard.
Mag hij wel uitkijken dat Ustream niet mee kijkt ..muziek zit ook copyright op..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is verzoekuurtje en Oop deint vrolijk mee met Fredje
[ afbeelding ]
De humor van sommige fuckersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is het doodtrappen niet waard.
Spuit 11 geeft ook weer s modder(dijkie hier)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Mag hij wel uitkijken dat Ustream niet mee kijkt ..muziek zit ook copyright op..
Kan hij weer gaan zeuren dat ie veraden is..
Heel beschaafdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook jij kan van Oop de kuthik krijgen..
"Laat die maar op een perkpaal gaan zitten, dan houdt ze misschien haar kop dicht", zegt Oop
herstel, het is Spuit met Modder en Vinkenteringquote:
Mijn computer loopt altijd vast als ik die wil plaatsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef Toverheks het volgende:![]()
PB, wanneer leer je eens dat deze gewoon in elk nieuw Topic van Opa moeten staan![]()
Vriend? Je wordt wel erg vrij nu....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat gaat je hier niet lukkken vriend.
Pietje zal zo wel weer komen vegen hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat toch wel heel triest worden hier. Wat mij betreft gooit Pietje er een slotje op.
Ach, als er niet geprovoceerd wordt blijft het doorgaans best gezellig hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat toch wel heel triest worden hier. Wat mij betreft gooit Pietje er een slotje op.
Proost Snorremans, dat je hem nog maar lang mag krijgen, smaken zal wel gaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als er niet geprovoceerd wordt blijft het doorgaans best gezellig hier.
Intussen neemt Oop zijn eerste biertje vandaag
[ afbeelding ]
zie hier geen spuit 11 posten dus een brilletje kopen ..en eens wat orginelers gaan posten ..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Spuit 11 geeft ook weer s modder(dijkie hier)
Nee jou bijdrage hier is top.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
hey opa, pak PB eens aan , ze wil onze Ajax youtubejes niet plaatsen, ppffttquote:
ja ze zeggen het whahaahquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dit vandijkie? Gewoon even geen zin die filmpjes te bekijken
Same to you snorremansquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Iemand op zijn handicap aanpakken wat ben je dan laag lul.
Die man heeft een herseninfarct gehad en daar ga ik dus niet om zitten lachen. Dat is erg genoeg en daar zal hij de rest van zijn leven last van houden, daar spot je gewoon niet mee. Maar je mag hem natuurlijk wel aanspreken op wat hij op chats en forums zegt, dat staat buiten zijn aandoening lijkt me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ja ze zeggen het whahaah
Daar zal ik ook nooit wat over zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die man heeft een herseninfarct gehad en daar ga ik dus niet om zitten lachen. Dat is erg genoeg en daar zal hij de rest van zijn leven last van houden, daar spot je gewoon niet mee. Maar je mag hem natuurlijk wel aanspreken op wat hij op chats en forums zegt, dat staat buiten zijn aandoening lijkt me.
Tja wie heeft die filmpjes erop gezet hijzelf toch..en let je wel eens op wat hij zelf over de mensen hier zegt..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die man heeft een herseninfarct gehad en daar ga ik dus niet om zitten lachen. Dat is erg genoeg en daar zal hij de rest van zijn leven last van houden, daar spot je gewoon niet mee. Maar je mag hem natuurlijk wel aanspreken op wat hij op chats en forums zegt, dat staat buiten zijn aandoening lijkt me.
Dank je spuit... Valt me weer reuze mee!!!! (y)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit iets over een handicap tegen iemand te hebben gezegd buiten een buitensporig gebit.... Dat valt te verhelpen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:38 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tja wie heeft die filmpjes erop gezet hijzelf toch..en let je wel eens op wat hij zelf over de mensen hier zegt..
Ach, kijk naar wat Snorremans zegt. En nee, dat vind ik ook niet leuk maar het schijnt in bepaalde kringen normaal te zijn om een zin af te sluiten met een schuttingwoord of om politici niet bij hun naam te noemen maar bijvoorbeeld Ka Kut of Lullemans of weet ik veel. Vandijkie en Snorremans voelen elkaar goed aan denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:38 schreef shomila het volgende:
[..]
Daar zal ik ook nooit wat over zeggen.
Maar hij moet een beetje dat vloeken afleren is niet echt goed voor een discussie.
Weet ik Heksie dat jij zo niet in elkaar zit. Maar eigenlijk ken ik hem verder niet en van dat schelden weet ik eigenlijk ook niets. Lees zelden of nooit bij Snorremans en op de chats van tOnja en van vandijkie kom ik al helemaal niet, boeit me niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
ik heb de filmpjes erop gezet, en nee niet om hem op zijn handicap te pakken, nee want zo zit ik niet in elkaar, en ja vind het triest dat dit gebeurd is met hem maar dat doet niks af dat ik hem als mens een walgelijk stuk vreten vind die denkt maar om de haverklap iedereen mag lopen uitschelden en te pas en te onpas lopen roepen dat ie een handicap heeft en meer van dat soort bla bla bla.
en ik heb die filmpjes niet op youtube gezet dus als hij dat vervelend vind haalt ie ze maar van youtube af.
ben er klaar mee, ga er me niet eens boos meer om maken.
Nee joh, niet boos worden, komop!! Het is weekend, het zeikt hier de hele dag al van de regen maar........we hebben zondag een feestje! Ik mag mensen meenemen, dus wil je mee? Neem je morgen de Thalys, haal ik je afquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
ik heb de filmpjes erop gezet, en nee niet om hem op zijn handicap te pakken, nee want zo zit ik niet in elkaar, en ja vind het triest dat dit gebeurd is met hem maar dat doet niks af dat ik hem als mens een walgelijk stuk vreten vind die denkt maar om de haverklap iedereen mag lopen uitschelden en te pas en te onpas lopen roepen dat ie een handicap heeft en meer van dat soort bla bla bla.
en ik heb die filmpjes niet op youtube gezet dus als hij dat vervelend vind haalt ie ze maar van youtube af.
Toch doe je het steeds weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hoor Dijk je bent zielig heel zielig ,zelfs zo zielig dat het zielig wordt om op jou te reageren.
hahaha wel lief van je Spuit, en nee wij hebben de hele dag al mooi weer lijkt wel zomer in mijn mooi Amsterdam.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee joh, niet boos worden, komop!! Het is weekend, het zeikt hier de hele dag al van de regen maar........we hebben zondag een feestje! Ik mag mensen meenemen, dus wil je mee? Neem je morgen de Thalys, haal ik je af
Wat lul je nou dat ik het steeds over m'n handicap heb?????????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
Lief van je, oke zal ze zo veel mogelijk overal neerzetten, zal ook een fancluppie voor je oprichten, gezellig een fanclupblaadje 1 keer in het kwartaal, en misschien een Meet&Greet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat lul je nou dat ik het steeds over m'n handicap heb?????????
Jij brengt dat naar voren... ik niet! En die filmpjes blijven staan! Dat is voor de jeugd en ouderen een waarschuwing! Dank je dat je helpt verspreiden zelfs! (y) toppie achteraf!
Lol misschien ben ik wel de enige die NIET door Jaap voor lul is gezet... Toch maar eens kijken naar die filmpjes Spuitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weet ik Heksie dat jij zo niet in elkaar zit. Maar eigenlijk ken ik hem verder niet en van dat schelden weet ik eigenlijk ook niets. Lees zelden of nooit bij Snorremans en op de chats van tOnja en van vandijkie kom ik al helemaal niet, boeit me niet.
Wat me wel altijd heeft verbaasd is dat mensen nog naar SV gingen, naar Jaap, terwijl ze van te voren konden weten dat ze in de zeik gezet zouden worden. Vond mensen die daar heen gingen altijd een beetje masochistisch, maar dat kan aan mij lggen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:10 schreef Jian het volgende:
Sommige mensen hoef je niet voor lul te zetten dijkmans,.......
Nee dat doen ze zelf wel idd Jian';)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:10 schreef Jian het volgende:
Sommige mensen hoef je niet voor lul te zetten dijkmans,.......
Met een ban weten dat ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:59 schreef spuitje het volgende:
Nou smakelijk dan maar voor Snorremans, wat staat het er op het menu vandaag?
heeft Tita een ban bij jou dan??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Met een ban weten dat ikga .eten ik vind het knap hoor.
Staat hier hoor Snor, dat je ging etenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Met een ban weten dat ikga .eten ik vind het knap hoor.
Ik quote hem nog maar even voor Snorremans, hij schijnt soms iets te missenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha wel lief van je Spuit, en nee wij hebben de hele dag al mooi weer lijkt wel zomer in mijn mooi Amsterdam.
nu zijn we aan het slowchatten ahhaa dus weer terug naar Opa.
Opa is aan het eten samen met oma en heeft visite ik weet niet wie, misschien weer zijn schoonmoeder *O*
Wat doe je dan in deze topic muts.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:07 schreef Poezewoes het volgende:
Nou of dat zo erg is ban bij Snorremans je mist niks hoor
Gaat je niks aan snorgevalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat doe je dan in deze topic muts.
Een ieder is toch vrij om op ieder topic te lezen en er op te reageren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat doe je dan in deze topic muts.
Je verbeeld je nog al wat snorgevalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Je mist toch niks bij die ouwe en toch hou je je met hem bezig zonde van je tijd dan toch.![]()
Maar Oop treedt kordaat op. Streng doch rechtvaardig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
En weer wordt er iemand aangevallen op de chat van opa door een persoon die zgn." alles doorheeft".
Hoe raak je chatters kwijt!
De een scheld je om een kleinigheid de huid vol de ander denkt de wijsheid in pacht te hebben.
Ik vind het in en in triest dat mensen daar maar zo aangevallen worden.
Vertel, wie werd aangevallen en waarom? We volgen de stream van Snorremans he, dus kunnen daar vrijelijk over praten denk ik? Gewoon even voor de followers die er niet waren op het moment van de aanval?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
En weer wordt er iemand aangevallen op de chat van opa door een persoon die zgn." alles doorheeft".
Hoe raak je chatters kwijt!
De een scheld je om een kleinigheid de huid vol de ander denkt de wijsheid in pacht te hebben.
Ik vind het in en in triest dat mensen daar maar zo aangevallen worden.
Gelezen Chanel en bedanktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Spuit pm
En nee, over bepaalde dingen ga ik niet hier praten.
O gut, nu CW ook al uit de gunst bij Snorremans? Tja, shit happensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lig in een deuk, Cw moet oprotten van opa, wat een verstandige keuze, had je al veel eerder moeten doen, is een opruier!
Dat was al langer hoor, hij was net weer on speaking terms met opa en ...... het ging weer verkeerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
O gut, nu CW ook al uit de gunst bij Snorremans? Tja, shit happens
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was al langer hoor, hij was net weer on speaking terms met opa en ...... het ging weer verkeerd
Afvoeren en geen aandacht meer aan geven, klaar! De sikko
Was ook niet van plan Snor nog veel aandacht te geven hoor, maar af en toe mag hij best zijn momentje wat mij betreftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was al langer hoor, hij was net weer on speaking terms met opa en ...... het ging weer verkeerd
Afvoeren en geen aandacht meer aan geven, klaar! De sikko
Streng doch rechtvaardig??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar Oop treedt kordaat op. Streng doch rechtvaardig!
[ afbeelding ]
oei nou wordt ie bang hoor, lul jij niet want ik was er gisteren toevallig bij dat je STERF tegen blinde zei, of draai je dat ook om net als al die andere dingen. kkksssttttt terug naar waar je vandaan komt, je weet wel, tegel 3 en daar vlug weer onderkruipen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:05 schreef tonja het volgende:
heerlijk als je geen eigen leven hebt... dan kun je zulke bs plaatsen... bv lul niet over mij! laatste waarschuwing! grts vandijkie
Niks meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:31 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Streng doch rechtvaardig??
Mmm daar wil ik onder het mom van vrijheid van meningsuiting toch wel wat over zeggen.
Bompa heeft wel een sterk gevoel voor rechtvaardigheid dat klopt, alleen het is nogal sterk gericht op zijn mening.
Toen van de week een chatter zijn mening gaf m.b.t. zijn vermoeden dat iemand niet de waarheid sprak over zijn/haar ziekte waren zowel Bompa als mede zijn hele mod crue overstuur.
Er was zelfs een mod die dit niet aankon en ze zei ik ga even wat anders doen. Gelukkig ken ik deze mod en weet ik dat ze nog wel even mee blijft lezen en snel weer mee doet aan de discussie. Want ja zo’n gevoel gun je niemand.
Kijkende naar bovengenoemde voorval: Toen ondergetekende recentelijk aangaf een avond op de eerste hulp te hebben gelegen ivm mogelijke hartproblemen mochten enkele chatters en mods dit wel in twijfel trekken.
Toe bleek dat het wel eens echt waar kon zijn werd het maar snel door Bompa en de enkele mods in de doofpot gestopt. Hoe bedoel je rechtvaardig en consequent ?
Toen Bompa een ban kreeg van U-stream wisten Bompa en Mod Dijkie al na 1 minuut te vertellen dat ondergetekende de dader wel moest zijn. Hetgeen Mod Dijkie in PM nog maar eens bevestigde met woorden als verrader en sterf.
Toen later bleek dat Bompa de ban kreeg door zijn fotomateriaal, was ik zo naïef om te verwachten dat Bompa en Mod Dijkie wel excuus zouden aanbieden.
Hoe naïef kan ik zijn, na mijn verzoek om de ban van de Bompachat op te heffen en te vragen waar ik de beschuldigingen aan had verdiend en een excuus verwachtte, bevestigde Mod Dijkie nogmaals dat ik mocht sterven van hem.
Op mijn vraag aan Bompa of hij dit normaal vond kon een ieder lezen dat hij er geen moeite mee had.
Maar goed Bompa is rechtvaardig.
Ik heb maar niet de moeite genomen Bompa te vragen wat hij wilde komen doen bij mij, dit gezien zijn opmerking Ik ga hem opzoeken als hij mijn inloggegevens gebruik.
Algemeen is bekend dat Bompa al dan niet door het gebruik van alcoholische versnaperingen regelmatig zijn adres, telefoonnummer en paswoorden openbaar bekend maakt alsmede aan vele mede chatters in PM of mail verstrekt.
Ook de belofte om bij mij langs te komen is niet eerlijk, dat gaat hem namelijk niet lukken.
Bompa’s comfort zone beperkt zich tot een straal van 7 meter waarin zich PC, koelkast en bed bevinden.
Kijkende naar zijn dagindeling, 12 uur slapen en 12 uur tegen en cam en woorden op het scherm typen, praten en schelden, hoeft je geen dokter te zijn om in te zien dat zijn spieren door deze dagindeling met de dag verslappen en uiteindelijk leiden tot het verplaatsen per rolstoel. De eerste tekenen zijn er al Bompa kan bijna niet meer zijn geliefde sport darten beoefenen. Ik kom hier in de tips die ik ga geven nog op terug.
Zo kan ik nog even door gaan maar wil wat overhouden voor een volgende keer
Dan maar zoals de vorige keer afsluiten met wat tips voor Bompa en crue.
Ad1 Bompa koester mod Dijkie altijd makkelijk zo iemand die je helpt mensen dood te wensen.
Ad2 Bompa maak Jac ubermod ze heeft talent om goede mods te herkennen zoals b.v. Dijkie en Michel 123 dit is zoals ik kan inschatten een verbeterde versie van Dijkie altijd makkelijk.
Ad3 nu we het toch over mods hebben, ontsla Margo en Wiem deze zijn te slim om zich door jou te laten manipuleren en zullen je uiteindelijk toch verlaten.
Geef tevens Maanbo het advies om het modschap in te leveren (dit als je echt achter je mods staat) Maanbo is een lieve vrouw die alleen maar de dupe wordt van het gedrag van jou en enkele van je andere mods dat verdiend ze niet
Ad4 Financiële tip Bompa aankomende kalenderjaar gaan de rollater’s uit het ziektekostenpakket. Schaf er snel 1 aan want gezien jouw levenswijze heb je hem aankomende jaar nodig.
Ad5 er zijn nog een drie tot vier vaste chatters bij je maak deze ook snel mod voordat ze weglopen dan heb je voor alle rellen de acht tot negen mods al klaar staan. De chatters komen later wel. ( blijf de Fuhrer (Duits voor leider) die je bent en het komt goed)
Geen dank voor de tips groet BlindeVink aka Blinddevink
Hahaha.. je bent eigenlijk wel grappig! De enige hier die nog bereid is om wille van eigen bestaansrecht zijn nekkie blijft uitstekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:05 schreef tonja het volgende:
heerlijk als je geen eigen leven hebt... dan kun je zulke bs plaatsen... bv lul niet over mij! laatste waarschuwing! grts vandijkie
Ik heb maar niet de moeite genomen Bompa te vragen wat hij wilde komen doen bij mij, dit gezien zijn opmerking Ik ga hem opzoeken als hij mijn inloggegevens gebruik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:31 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Streng doch rechtvaardig??
Mmm daar wil ik onder het mom van vrijheid van meningsuiting toch wel wat over zeggen.
Bompa heeft wel een sterk gevoel voor rechtvaardigheid dat klopt, alleen het is nogal sterk gericht op zijn mening.
Toen van de week een chatter zijn mening gaf m.b.t. zijn vermoeden dat iemand niet de waarheid sprak over zijn/haar ziekte waren zowel Bompa als mede zijn hele mod crue overstuur.
Er was zelfs een mod die dit niet aankon en ze zei ik ga even wat anders doen. Gelukkig ken ik deze mod en weet ik dat ze nog wel even mee blijft lezen en snel weer mee doet aan de discussie. Want ja zo’n gevoel gun je niemand.
Kijkende naar bovengenoemde voorval: Toen ondergetekende recentelijk aangaf een avond op de eerste hulp te hebben gelegen ivm mogelijke hartproblemen mochten enkele chatters en mods dit wel in twijfel trekken.
Toe bleek dat het wel eens echt waar kon zijn werd het maar snel door Bompa en de enkele mods in de doofpot gestopt. Hoe bedoel je rechtvaardig en consequent ?
Toen Bompa een ban kreeg van U-stream wisten Bompa en Mod Dijkie al na 1 minuut te vertellen dat ondergetekende de dader wel moest zijn. Hetgeen Mod Dijkie in PM nog maar eens bevestigde met woorden als verrader en sterf.
Toen later bleek dat Bompa de ban kreeg door zijn fotomateriaal, was ik zo naïef om te verwachten dat Bompa en Mod Dijkie wel excuus zouden aanbieden.
Hoe naïef kan ik zijn, na mijn verzoek om de ban van de Bompachat op te heffen en te vragen waar ik de beschuldigingen aan had verdiend en een excuus verwachtte, bevestigde Mod Dijkie nogmaals dat ik mocht sterven van hem.
Op mijn vraag aan Bompa of hij dit normaal vond kon een ieder lezen dat hij er geen moeite mee had.
Ik heb maar niet de moeite genomen Bompa te vragen wat hij wilde komen doen bij mij, dit gezien zijn opmerking Ik ga hem opzoeken als hij mijn inloggegevens gebruik.
Algemeen is bekend dat Bompa al dan niet door het gebruik van alcoholische versnaperingen regelmatig zijn adres, telefoonnummer en paswoorden openbaar bekend maakt alsmede aan vele mede chatters in PM of mail verstrekt.
Ook de belofte om bij mij langs te komen is niet eerlijk, dat gaat hem namelijk niet lukken.
Bompa’s comfort zone beperkt zich tot een straal van 7 meter waarin zich PC, koelkast en bed bevinden.
Kijkende naar zijn dagindeling, 12 uur slapen en 12 uur tegen en cam en woorden op het scherm typen, praten en schelden, hoeft je geen dokter te zijn om in te zien dat zijn spieren door deze dagindeling met de dag verslappen en uiteindelijk leiden tot het verplaatsen per rolstoel. De eerste tekenen zijn er al Bompa kan bijna niet meer zijn geliefde sport darten beoefenen. Ik kom hier in de tips die ik ga geven nog op terug.
Zo kan ik nog even door gaan maar wil wat overhouden voor een volgende keer
Dan maar zoals de vorige keer afsluiten met wat tips voor Bompa en crue.
Ad1 Bompa koester mod Dijkie altijd makkelijk zo iemand die je helpt mensen dood te wensen.
Ad2 Bompa maak Jac ubermod ze heeft talent om goede mods te herkennen zoals b.v. Dijkie en Michel 123 dit is zoals ik kan inschatten een verbeterde versie van Dijkie altijd makkelijk.
Ad3 nu we het toch over mods hebben, ontsla Margo en Wiem deze zijn te slim om zich door jou te laten manipuleren en zullen je uiteindelijk toch verlaten.
Geef tevens Maanbo het advies om het modschap in te leveren (dit als je echt achter je mods staat) Maanbo is een lieve vrouw die alleen maar de dupe wordt van het gedrag van jou en enkele van je andere mods dat verdiend ze niet
Ad4 Financiële tip Bompa aankomende kalenderjaar gaan de rollater’s uit het ziektekostenpakket. Schaf er snel 1 aan want gezien jouw levenswijze heb je hem aankomende jaar nodig.
Ad5 er zijn nog een drie tot vier vaste chatters bij je maak deze ook snel mod voordat ze weglopen dan heb je voor alle rellen de acht tot negen mods al klaar staan. De chatters komen later wel. ( blijf de Fuhrer (Duits voor leider) die je bent en het komt goed)
Geen dank voor de tips groet BlindeVink aka Blinddevink
Oh dus de rest is wel waar weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Een leugen vink dit was aan het adres van houtvster gericht en dat weet jij maar al te goed.
Niet alleen op FOK! heksje ook op de chat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:41 schreef Toverheks het volgende:vind het alleen erg jammer dat Tonja haar account hier op FOK zo gebruikt wordt door hem, Tonja is lief goed mens met hart op de goede plek en staat hier dus absoluut buiten.Maar jammer ze laat wel haar goede naam door het slijk trekken omdat hij onder haar naam post.
ja, en dat tekenen doet ze gewoon helemaal leuk, ze maakt er echt wat van vind het triest dat zij hier eigenlijk de dupe van is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niet alleen op FOK! heksje ook op de chat.
Vind het ook zo zonde van Ton, ze is een kanjer.
niks meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en dat tekenen doet ze gewoon helemaal leuk, ze maakt er echt wat van vind het triest dat zij hier eigenlijk de dupe van is.
liefde oke je doet maar maar laat je gewoon niet misbruiken voor andere doeleinde.
helaas pindakaas had je maar beter moeten opletten, beurt voorbij en plaats vergaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef SeventhDay het volgende:
En nu een samenvatting graag, omwille van vele nieuwschierige kijkertjes die zich al tijden radeloos afvragen wat er allemaal in Huize Opa en consorten gaan de is!!
mmmm in een zin ??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:12 schreef SeventhDay het volgende:
En nu een samenvatting graag, omwille van vele nieuwschierige kijkertjes die zich al tijden radeloos afvragen wat er allemaal in Huize Opa en consorten gaan de is!!
Zal Ik dan maar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helaas pindakaas had je maar beter moeten opletten, beurt voorbij en plaats vergaan.
Niet slechtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Zal Ik dan maar?![]()
De Moderate Egotrippers hebben in hun semi-machtspositie en hun arragante Ban-gedrag iets teveel vijanden gemaakt en proberen hier op Fok achteraf met beschuldigende vingertjes naar andere te wijzen als zijnde de uitlime schuldigen van alles en nog wat!
Opa doet bij dit alles of zijn neus bloedt en intussen lopen de chats leeg vanwege verregaande desintresse..
Zoeiets?
Ik hoorde dat Opa ook liefhebber van paling is, die mag 'ie naar hartelust eten daar dioxinevergifiging slechts van belang is voor de nakomelingen! geen probleem voor Opa dus!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens traditie staat er op zaterdag in Maison Oop haring op het menu..
Haring van Rick Buys, één van de betere visboeren in het Haagse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol schelden op links maar wel een uitkering aannemen die door links is geregeld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop stemt VOOR het nieuwe kabinet.
[ afbeelding ]
Beste Bompa heerlijk je reactie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Een leugen vink dit was aan het adres van houtvster gericht en dat weet jij maar al te goed.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Beste Bompa heerlijk je reactie.
Echt ruwe bolster blanke pit ik begin bijna weer een zwak voor je te krijgen![]()
Je laat hier gelukkig weer je ware ik zien.
Niet zeggen: vink, je hebt het niet begrepen of Vink dat bedoelde ik niet zo, maar gelijk, zoals je bent, heul zwart wit: vink je bent een leugenaar. Awel bompa geeft niet, ik begrijp je wel (denk ik)
Wat wel jammer is dat je de boodschap niet hebt begrepen.
Zal het nog een keer proberen maar alleen omdat ik je eigenlijk wel aardig vind en je wil helpen.
Het gaat er niet om of ik het was of houtvester, het gaat erom dat je mensen " bedreigd" met de zin: al moet ik heel Nederland door ik zoek je op.
Dat is nl. niet netjes.
Daar kunnen mensen angst van krijgen en uiteindelijk onder behandeling van artsen e.d. komen.
En gezien jouw gevoel voor recht lijkt het mij dat dat het laatste is wat je wil. Toch ??
(ga ff niet herhalen dat het een loos dreigement is i.v.m. je comfort zone van ca. 7-8 meter)
En nog wat anders nu ik toch ff bezig ben, ik zag dat ik c.a. een uur geleden weer een ban had op je chat.
Waarom is mij niet duidelijk maar geeft niet Bompa als je je daar goed bij voelt prima.
Wat wel jammer is dat je hiermee Roodkapje ook straft, en die heeft je niets gedaan.
(ter info Roodkapje is mijn vrouw die ook links en rechts meekijkt teneinde mij te behoeden voor te grote fouten)
Het zelfde dillema had ik bij T0nja en Dijkie Bompa, Ik had Dijkie een ban gegeven maar probleem was dat hij bij T0nja zat, dus T0nja de dupe was.
Ik heb toen de ban er maar weer afgehaald want Dijkie beloofde niet meer op de account van T0nja te posten, en het kan ook niet zo zijn dat T0nja, een lieve vrouw, daar de dupe van wordt.
Derhalve spreek ik je aan op je gevoel van rechtvaardigheid en verzoek je de ban er af te halen zodat Roodkapje weer mee kan kijken.
En ik beloof, net als Dijkie, dat ik me niet zal aanmelden en/of posten op je chat.
btw voor nu even geen tips.
Grz. BlindeVink aka BlinddeVink
Jou wilma kijkt ook altijd mee maar jij haalt mijn ban er ook niet af.
Ik had jou ban eraf gehaald en jij laat de mijne staan het is geen eenrichtingsverkeer he en voor kappie is het jammer maar dat heb jij in de hand he vink.
Wat zouden jullie zeggen als ik er een kerstplaatje in zou gooien tiet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:http://www.ustream.tv/channel/Stream-it-Out
![]()
En Peter komt weer eens een avondje ouderwets streamen, en moet zeggen hij brengt weer de gezelligheid mee en doet weer als vanouds erg maf ( zie caps Chanel) maar is weer aardig druk op peter zijn chat en veel die op het balkon zitten om toch maar niks te missen van deze avond.
Ook is er iemand op * visite * uit Wasinton DC die ook gezellig mee doet en denk dat hij ook wel een beetje bij zich zelf denk, echt die Hollanders zijn maf![]()
Peter staat hem ook netjes te woord in zijn beste engels met op de achtergrond Babs die ook af en toe een woordje engels de stream op gooit.
ik gluur weer even op de Stream en zie babs ons vermaken met een nederlands talig liedje, hoedje sjaaltje alles is niks te gek om even de echte fans van Babs&Peter weer eens ouderwets te vermaken.
Ik lees op de chat dat iedereen wil dat Babs&Peter weer vaker komen Streamen, en ik zeg ja doe maar want gezelligheid kent geen tijd lijkt het wel, op de chat reuze gezellig zoals het hoort te wezen en geen oorlog, haat en nijd onderling (zo ken het dus ook) Weer een ander nummertje wordt er de ether ingegooit door Peter, een kerstlied van dat wijf met die dikke tieten, maria carey, peter zit weer te playbacken plus kerstmuts en de chat doet wederom gezellig mee.
Nou dat was even een kort verslagje ( speciaal voor BQ ) en de rest die het wil lezen.
Ik zeg Gezellig
Ruik ik hier jaloezie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat zouden jullie zeggen als ik er een kerstplaatje in zou gooien tiet.
laat die van opa nu lekker zakken...ga lekker in de cos zittenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef Toverheks het volgende:
en ja hoor, daar is ie weer, ook Kees Knalpiemel is aanwezig
COS mag niet meer voor Ustream gebruikt worden van Pietje..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
laat die van opa nu lekker zakken...ga lekker in de cos zitten![]()
Die is anders nog steeds openquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
COS mag niet meer voor Ustream gebruikt worden van Pietje..
Was volgens mij van Henk Wijngaard, een liedje over een advertentie over een trouwjurk, heul, heul sielig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
ook Opa geniet met volle teugen van het Feest met Babs&Peter, hoor en zie nu Duhsi je Poekie is foetsie.
Peter met hoed en blauw jasje aan, en playbacken dat het een lieve lust is.
Intussen weer een nummertje, Nu heeft Peter iets op zijn hoofd wat op een sluier moet lijken, en hoor een nummer met iets van trouwen enzo erin ( ja ik ken dat nederlandstalige niet zo goed) maar is volgens mij een oud nummer.
afijn, Peter vermaakt ons nog steeds, druk druk druk op de chat en iedereen weer een leuke zaterdagavond/nacht.
Niet goed geluisterd lul want ik lust geen paling.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Opa ook liefhebber van paling is, die mag 'ie naar hartelust eten daar dioxinevergifiging slechts van belang is voor de nakomelingen! geen probleem voor Opa dus!
Ben je een beetje frustie ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Peter drinkt rookt en zuipt en ik hoor er niemand over dat op kosten van de mensen hier geholpen moet worden als die ziek is/.
Hij drinkt en zuiptquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Peter drinkt rookt en zuipt en ik hoor er niemand over dat op kosten van de mensen hier geholpen moet worden als die ziek is/.
En als je antwoord Snorremans waarom iemand niet aanspreken met zijn/haar nick maar met een schuttingwoord?? Vind je dat nu echt nodig?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd lul want ik lust geen paling.
Dat kan allemaal John, maar hij is een favo van velen. Heeft een lange weg te gaan gehad, kon moeilijk met de streamers en hun kritiekquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:
man man man wat ben jij triest bezig, maar volgens my heeft hij al meer jaren gewerkt dan jij ooit hebt gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Vink Vink VInk ik heb je andere dingen over jacq horen zeggen.ppppfffffffffquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
man man man wat ben jij triest bezig, maar volgens my heeft hij al meer jaren gewerkt dan jij ooit hebt gedaan.
kan het mis hebben maar das dan geen leugen maar wat wij in Nederland noemen foute beoordeling.
Dan toch maar weer een Tip.
Bompa verlaag je niet tot dit soort opmerkingen siert je nl. niet.
Waarom denk je dat een integere vrouw als jac geen mod meer bij je wil zijn.
Ik gun peet zijn sucses echt waar wat ik zeg heeft ook niks met peet te maken hoop dat hij er weer iedere week zit en dat meen ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal John, maar hij is een favo van velen. Heeft een lange weg te gaan gehad, kon moeilijk met de streamers en hun kritiek
man man man maar nooit dat ze niet integer is, en daar heb ik het over LEZEN.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:37 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Vink Vink VInk ik heb je andere dingen over jacq horen zeggen.ppppfffffffff
Maar als mod was ze niks waard toch.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:46 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
man man man maar nooit dat ze niet integer is, en daar heb ik het over LEZEN.
ad1 Ja klopt Bompa als mod kon Jac op jouw chat niet functioneren is ze te eerlijk en lief voor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:48 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Maar als mod was ze niks waard toch.
En ik heb je ook niet meer gehoord over de ban die ik heb haal hem eraf en die van jou gaat er ook weer af kunnen onze vrouwen weer meekijken.
Ja, opaatje voelt zich een beetje Paul de Leeuw, daar kijkt ook niemand meer naar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
De strijd om de kijkcijfers is losgebarsten?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, opaatje voelt zich een beetje Paul de Leeuw, daar kijkt ook niemand meer naar.
Met het verschil dat Paul de Leeuw hand in eigen boezem steekt en gaat niet smeken om toch alsjeblieft te komen kijken 'dan draai ik een leuk plaatje voor je!'quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, opaatje voelt zich een beetje Paul de Leeuw, daar kijkt ook niemand meer naar.
En je vervolgens verrot scheldt, Kopie Kut.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
Met het verschil dat Paul de Leeuw hand in eigen boezem steekt en gaat niet smeken om toch alsjeblieft te komen kijken 'dan draai ik een leuk plaatje voor je!'
niet alleen Opa hoopt datquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:42 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oop drinkt een bakkie en hoopt in stilte natuurlijk op verlies van Feyenoord vandaag, dat zou de dag nog een klein beetje goedmaken.
Ah een leuke afwisseling voor hem na al dat voetbal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:12 schreef shomila het volgende:
Opa heeft visite, even naar de arm van opa kijken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zijn zoon en schoondochter?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah een leuke afwisseling voor hem na al dat voetbal.
Is het familie ?
Ja natuurlijk of hij dat niet wist droom lekker verder.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje loog helemaal niet! 1 of andere grappenmaker had gezegd dat ie niet meer in de broodkast zat!!!
Hoe komen de verhalen in de wereld....
I Don't Like It!
Die andere vent was Wiem65 maar goed...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:33 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja natuurlijk of hij dat niet wist droom lekker verder.
Hij had zijn cam toch aan of niet.
En hoe komen de verhalen in de wereld zo dus.
Dat hij onstream zegt dat hij niet onstream is.
Welkom op FOK hahahahahaha :pquote:
... I Don't Like It!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
vandijkie1974 vraagje ben jij woordvoerder van opa?
Je hebt niks met deze topic maar je wilt wel graag alles weten van die ouwe he muts.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
vandijkie1974 vraagje ben jij woordvoerder van opa?
nou zie toch duidelijk dat er cap`s gemaakt zijn van de visite, dus ze waren wel op stream, en ik keek een half uurtje geleden zat zoon op de bank.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
Opaatje loog tegen de visite, ze vroegen of ze op internet waren.
Nee zei die dat is een andere.
Kap daar eens meequote:
Yeah I Know....quote:
Dat neemt niet weg dat t off topic is.... toch??quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:44 schreef Poezewoes het volgende:
Streamen is streamen en nu zag je het verschil, tussen die ouwe en Peter het verschil tussen gezelligheid en een ouwe sjaggo, maar ik zie liever Spike Loes en Harrie dan die ouwe gewoon omdat het kan!
Mooier nog dan dat, Opa is zelfs Off Stream!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat t off topic is.... toch??
Wel nee dat moet je breed zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat t off topic is.... toch??
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:02 schreef shomila het volgende:
Wiem is weer de hele middag verzoekjes aan het draaien.
Altijd gezellig bij wiem.
[ link | afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/wiem65
Als je dat zo mooi vindt snap ik niet waarom je wel op zijn chat komt???quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:21 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Mooier nog dan dat, Opa is zelfs Off Stream!
Er is nog vraag naar een goedwillende zuurpruim, iets voor jou?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
, zoek veel lieve zelf een zender, al die goedwillende stotterende amateurs, echt
Ja hoor, zeg maar waar ik me moet meldenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Er is nog vraag naar een goedwillende zuurpruim, iets voor jou?
jij zal niet wat hebben he zijn er nog mensen die je wel mag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
, zoek veel lieve zelf een zender, al die goedwillende stotterende amateurs, echt
Kom op Annie, 1 vrolijk bericht, pers het er uit!quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef annie68 het volgende:
[..]
jij zal niet wat hebben he zijn er nog mensen die je wel mag.
Het gaat ook niet zozeer om een professionele uitzending, de gezelligheid staat voorop. En wat ik er zo van lees, is dat dik in orde!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef annie68 het volgende:
[..]
jij zal niet wat hebben he zijn er nog mensen die je wel mag.
De persoon die in eerste instantie die pb heeft verstuurd weet nu in ieder geval wel aan wie hij/zij beter geen pb's meer kan sturen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef Margo37 het volgende:
Iemand vind mij een laf persoon, aangezien de meeste mensen die op de chats lezen ook dit topic lezen en het hier blijft staan vraag ik het maar hier aan de persoon of ze dat ook tegen mij zelf wil zeggen.
Van wie komt deze zin? "[22:47:38] laf van Margo dat ze nu niet reageert"
Het is in een pm naar iemand geschreven die mij de naam niet wil geven dus misschien meld diegene zich zelf wel
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef Margo37 het volgende:
Iemand vind mij een laf persoon, aangezien de meeste mensen die op de chats lezen ook dit topic lezen en het hier blijft staan vraag ik het maar hier aan de persoon of ze dat ook tegen mij zelf wil zeggen.
Van wie komt deze zin? "[22:47:38] laf van Margo dat ze nu niet reageert"
Het is in een pm naar iemand geschreven die mij de naam niet wil geven dus misschien meld diegene zich zelf wel
Nou het was per ongeluk, die persoon had iets te weinig van de log weggehaald en zo zagen we dat dus, maar goed ze zal zich niet melden denk ik want ben wel benieuwd waarom die persoon dat vind.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
De persoon die in eerste instantie die pb heeft verstuurd weet nu in ieder geval wel aan wie hij/zij beter geen pb's meer kan sturen!
Snap er geen hol van, maar het zal allemaal wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou het was per ongeluk, die persoon had iets te weinig van de log weggehaald en zo zagen we dat dus, maar goed ze zal zich niet melden denk ik want ben wel benieuwd waarom die persoon dat vind.
Dat was omdat jij in de chat van sio vertelde van dat ik je zuurpruim noemde, aangezien ik via mirc ingelogd sta ben ik daar de hele dag online maar las op dat moment niet mee.
En naar aanleiding daarvan zei die persoon dat dus, dat ik daar niet op jou reageerde vond ze laf.
Niemand. Volgens mij was het een pm aan iemand anders, en diegene wil niet zeggen van wie de pm was.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
ik snap dit even niet, vertel vertel, wie stuurt jou een pm Margo
Hmm... Margo en Mootie 1 persoon?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand. Volgens mij was het een pm aan iemand anders, en diegene wil niet zeggen van wie de pm was.
En die conclusie trek je uit....?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hmm... Margo en Mootie 1 persoon?
Tuuuuurlijk... van mij wel... twas maar een vraag hoor... pfffquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
En die conclusie trek je uit....?
Of mag ik heksie niet even antwoorden, als ze een vraag aan Margo stelt![]()
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou het was per ongeluk, die persoon had iets te weinig van de log weggehaald en zo zagen we dat dus, maar goed ze zal zich niet melden denk ik want ben wel benieuwd waarom die persoon dat vind.
Dat was omdat jij in de chat van sio vertelde van dat ik je zuurpruim noemde, aangezien ik via mirc ingelogd sta ben ik daar de hele dag online maar las op dat moment niet mee.
En naar aanleiding daarvan zei die persoon dat dus, dat ik daar niet op jou reageerde vond ze laf.
Dat moet toch niet vreemd zijn voor jou... vies en laf...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..
Zoals Mootie dus zegt iemand anders kreeg een pm met een stuk log erin van SIO waar Spuitje reageerde over dat zuurpruim gedoe, maar die persoon zat dus ook zelf te kletsen tussen de regels van de log door maar die regels stonden er nog wel tussen toen ik de log te zien kreeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
ik snap dit even niet, vertel vertel, wie stuurt jou een pm Margo
En jij snapt het al helemaal nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..
oke, vind je het erg margo snap er nog niks van hahaha, als ik het goed begrijp heeft iemand een log verandert of???? ach ik verdiep me er maar niet in, ik vind Spuit lief en wat een ander over Spuitje zegt moeten ze allemaal zelf weten,zal me aan me reet roesten, krijg gewoon de tering in van al die chatoorlogen ppffttt je wordt er gewoon moe van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zoals Mootie dus zegt iemand anders kreeg een pm met een stuk log erin van SIO waar Spuitje reageerde over dat zuurpruim gedoe, maar die persoon zat dus ook zelf te kletsen tussen de regels van de log door maar die regels stonden er nog wel tussen toen ik de log te zien kreeg.
Nu leek het dus alsof Spuitje had gezegd dat ik laf was, maar die log nog eens bekeken en heb zelf ook de logs via mirc en die zin heeft Spuitje niet gezegd, dus het moest van die persoon in de pm zijn.
Maar ik krijg dus de naam niet van die persoon omdat ze was vergeten om die regel weg te halen, tis een warrig verhaal maar de persoon waar het om gaat snapt het wel.
Nee das net als jij vies en engquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:38 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat moet toch niet vreemd zijn voor jou... vies en laf...
Ik snap alleen nog niet waarom ik Margo zou zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:34 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk... van mij wel... twas maar een vraag hoor... pfff
And Don't You Forget It!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee das net als jij vies en eng
Omdat je voor haar antwoordde... Ben je haar woordvoerder dan ofzo? lolquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet waarom ik Margo zou zijn.
I Don't Like It! :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:waar is er *lol*, echt ik zie nergens in dit topic *lol* hoor alleen bagger en gezeik en o ja iemand die engels typt zeker omdat dat erg deftig staat
In de eerste plaats is dit een open forum en mag je reageren op wie je wilt!.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
Omdat je voor haar antwoordde... Ben je haar woordvoerder dan ofzo? lol
Dus jij bent weer de woordvoerder van mootie? pffff... wordt ingewikkeld nu... ff kladblokje openen hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de eerste plaats is dit een open forum en mag je reageren op wie je wilt!.
Ten tweede gaf Mootie antwoord op een vraag van heksje.
Wel op blijven letten hè?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:17 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
helemaal de weg kwijt, wordt tijd dat de inrichting maar weer eens contakt op neemt en de dwangbuis tevoorschijn haalt
I do tooquote:
hahahahahaha wat zijn jullie toch eenvoudig... jullie laten je opnaaien door een gek hehehehehquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
I am tohahhahha echt helemaal
alleen zo jammer, het gedrocht heeft het zelf niet door.
De nachtzuster bedoel je?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef danaqui het volgende:
Heb even een email naar de zuster gestuurd
toch wel de Nachtzuster he, want dat is me een kenau, die is niet voor de poes, en kan je ook niet aanpakken zonder handschoentjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef danaqui het volgende:
T0nja boos nu... oeps!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef danaqui het volgende:
quote:
Het opnaaien van iemand is ook wel erg simpel, hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef Toverheks het volgende:
I do toohahhahha echt helemaal
alleen zo jammer, het gedrocht heeft het zelf niet door.
(Of je laten opnaaienquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Het opnaaien van iemand is ook wel erg simpel, hoor.
Ik naai niemand op en reageer inhoudelijk op totaal niet-inhoudelijke posting. Ik scheld niet en leg keurig uit hoe het werkt op Fok!.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het opnaaien van iemand is ook wel erg simpel, hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch wel de Nachtzuster he, want dat is me een kenau, die is niet voor de poes, en kan je ook niet aanpakken zonder handschoentjes
Streng doch rechtvaardig, gooit je zo in een dwangbuis en spuit je vervolgens voor drie dagen platquote:
Iig heeft ie meer hart dan het hele zooitje hier bij elkaar!!! En daarom zal ik geen IDLI meer neerzetten onder mijn postsquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik naai niemand op en reageer inhoudelijk op totaal niet-inhoudelijke posting. Ik scheld niet en leg keurig uit hoe het werkt op Fok!.
Ga jij die randdebiel nu werkelijk waar verdedigen? En ja, nu scheld ik wel.
Flut moderatie, dus dat.
we don`t carequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Iig heeft ie meer hart dan het hele zooitje hier bij elkaar!!! En daarom zal ik geen IDLI meer neerzetten onder mijn posts
Iemand die een ander aan het gas wenst of onder de trein moet komen en wat nog meer, vind ik niet dat hij meer hart heeft als een anderquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Iig heeft ie meer hart dan het hele zooitje hier bij elkaar!!! En daarom zal ik geen IDLI meer neerzetten onder mijn posts
Ach ja... trek jij weer ff een beerput open... hahahhahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iemand die een ander aan het gas wenst of onder de trein moet komen en wat nog meer, vind ik niet dat hij meer hart heeft als een ander
Maar goed, ben eten![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iemand die een ander aan het gas wenst of onder de trein moet komen en wat nog meer, vind ik niet een hart heeft Maar goed, ben eten![]()
De storthoop heeft gesproken!quote:
Ja Helemaal...quote:
Spring er ook inquote:
hahahaahahaha wil jij de botjes afkluiven?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef Jian het volgende:
Ik wil het natuurlijk evenwicht niet verstoren, vreet elkaar maar op!
soms is het handig als je gaat sausen om alles er eens af te halen..kun je het gelijk ff lekker afstoffen..quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
Opa wil niet sausuh vanwege alles wat er aan de muur hangt en geef hem eens ongelijk![]()
[ link | afbeelding ]
Idd, stel je voor dat je alles eraf moet halen, sausuh en dan weer ophangen, Damnquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
Opa wil niet sausuh vanwege alles wat er aan de muur hangt en geef hem eens ongelijk![]()
[ link | afbeelding ]
OMG, hangt het daar echt zo vol? En bijna allemaal Ajax troep? Moet er niet aan denken!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Neuh, ik wilde gewoon heksje even helpen. Maar als dat mij woordvoerder maakt, so be it.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Omdat je voor haar antwoordde... Ben je haar woordvoerder dan ofzo? lol
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde gewoon heksje even helpen. Maar als dat mij woordvoerder maakt, so be it.
Ik wil wel eerst even aan Margo vragen wat ze me betaalt, als woordvoerder.![]()
Voor jou doe ik het gratisquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent vanaf nu mijn Woordvoerster en van niemand anders, dat je dat maar ff weet
lol... voor niets gaat de zon op :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde gewoon heksje even helpen. Maar als dat mij woordvoerder maakt, so be it.
Ik wil wel eerst even aan Margo vragen wat ze me betaalt, als woordvoerder.![]()
yup... goeie smaak heeft tonja he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef spuitje het volgende:
Die avatar van jou vandijkie, is dat een foto van jezelf?
En om jou ook even blij te maken... Hap!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:Houwe we er ff rekening mee dat dit opa zijn TOPIC is, en dat PB hier echt niet blij van gaat worden dat dat Gedrocht ook wereldberoemd wil worden op FOK
te zielig gewoon ,veel te zielig ..loopt te zijken dat je niet met invaliditeit mag spotten..maar gebruikt wel als avatar iemand die lijd aan het downsyndroom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
yup... goeie smaak heeft tonja he?
hahahahaha weer schreeuwen maar niet weten waar de klepel hangt...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:33 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
te zielig gewoon ,veel te zielig ..loopt te zijken dat je niet met invaliditeit mag spotten..maar gebruikt wel als avatar iemand die lijd aan het downsyndroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |