man man man maar nooit dat ze niet integer is, en daar heb ik het over LEZEN.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:37 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Vink Vink VInk ik heb je andere dingen over jacq horen zeggen.ppppfffffffff
Maar als mod was ze niks waard toch.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:46 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
man man man maar nooit dat ze niet integer is, en daar heb ik het over LEZEN.
ad1 Ja klopt Bompa als mod kon Jac op jouw chat niet functioneren is ze te eerlijk en lief voor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:48 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Maar als mod was ze niks waard toch.
En ik heb je ook niet meer gehoord over de ban die ik heb haal hem eraf en die van jou gaat er ook weer af kunnen onze vrouwen weer meekijken.
Ja, opaatje voelt zich een beetje Paul de Leeuw, daar kijkt ook niemand meer naar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
De strijd om de kijkcijfers is losgebarsten?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, opaatje voelt zich een beetje Paul de Leeuw, daar kijkt ook niemand meer naar.
Met het verschil dat Paul de Leeuw hand in eigen boezem steekt en gaat niet smeken om toch alsjeblieft te komen kijken 'dan draai ik een leuk plaatje voor je!'quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, opaatje voelt zich een beetje Paul de Leeuw, daar kijkt ook niemand meer naar.
En je vervolgens verrot scheldt, Kopie Kut.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
Met het verschil dat Paul de Leeuw hand in eigen boezem steekt en gaat niet smeken om toch alsjeblieft te komen kijken 'dan draai ik een leuk plaatje voor je!'
niet alleen Opa hoopt datquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:42 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oop drinkt een bakkie en hoopt in stilte natuurlijk op verlies van Feyenoord vandaag, dat zou de dag nog een klein beetje goedmaken.
Ah een leuke afwisseling voor hem na al dat voetbal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:12 schreef shomila het volgende:
Opa heeft visite, even naar de arm van opa kijken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zijn zoon en schoondochter?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah een leuke afwisseling voor hem na al dat voetbal.
Is het familie ?
Ja natuurlijk of hij dat niet wist droom lekker verder.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje loog helemaal niet! 1 of andere grappenmaker had gezegd dat ie niet meer in de broodkast zat!!!
Hoe komen de verhalen in de wereld....
I Don't Like It!
Die andere vent was Wiem65 maar goed...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:33 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja natuurlijk of hij dat niet wist droom lekker verder.
Hij had zijn cam toch aan of niet.
En hoe komen de verhalen in de wereld zo dus.
Dat hij onstream zegt dat hij niet onstream is.
Welkom op FOK hahahahahaha :pquote:
... I Don't Like It!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
vandijkie1974 vraagje ben jij woordvoerder van opa?
Je hebt niks met deze topic maar je wilt wel graag alles weten van die ouwe he muts.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
vandijkie1974 vraagje ben jij woordvoerder van opa?
nou zie toch duidelijk dat er cap`s gemaakt zijn van de visite, dus ze waren wel op stream, en ik keek een half uurtje geleden zat zoon op de bank.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
Opaatje loog tegen de visite, ze vroegen of ze op internet waren.
Nee zei die dat is een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |