Ja natuurlijk of hij dat niet wist droom lekker verder.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
Opaatje loog helemaal niet! 1 of andere grappenmaker had gezegd dat ie niet meer in de broodkast zat!!!
Hoe komen de verhalen in de wereld....
I Don't Like It!
Die andere vent was Wiem65 maar goed...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:33 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja natuurlijk of hij dat niet wist droom lekker verder.
Hij had zijn cam toch aan of niet.
En hoe komen de verhalen in de wereld zo dus.
Dat hij onstream zegt dat hij niet onstream is.
Welkom op FOK hahahahahaha :pquote:
... I Don't Like It!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
vandijkie1974 vraagje ben jij woordvoerder van opa?
Je hebt niks met deze topic maar je wilt wel graag alles weten van die ouwe he muts.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:11 schreef Poezewoes het volgende:
vandijkie1974 vraagje ben jij woordvoerder van opa?
nou zie toch duidelijk dat er cap`s gemaakt zijn van de visite, dus ze waren wel op stream, en ik keek een half uurtje geleden zat zoon op de bank.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
Opaatje loog tegen de visite, ze vroegen of ze op internet waren.
Nee zei die dat is een andere.
Kap daar eens meequote:
Yeah I Know....quote:
Dat neemt niet weg dat t off topic is.... toch??quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:44 schreef Poezewoes het volgende:
Streamen is streamen en nu zag je het verschil, tussen die ouwe en Peter het verschil tussen gezelligheid en een ouwe sjaggo, maar ik zie liever Spike Loes en Harrie dan die ouwe gewoon omdat het kan!
Mooier nog dan dat, Opa is zelfs Off Stream!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat t off topic is.... toch??
Wel nee dat moet je breed zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat t off topic is.... toch??
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:02 schreef shomila het volgende:
Wiem is weer de hele middag verzoekjes aan het draaien.
Altijd gezellig bij wiem.
[ link | afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/wiem65
Als je dat zo mooi vindt snap ik niet waarom je wel op zijn chat komt???quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:21 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Mooier nog dan dat, Opa is zelfs Off Stream!
Er is nog vraag naar een goedwillende zuurpruim, iets voor jou?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
, zoek veel lieve zelf een zender, al die goedwillende stotterende amateurs, echt
Ja hoor, zeg maar waar ik me moet meldenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Er is nog vraag naar een goedwillende zuurpruim, iets voor jou?
jij zal niet wat hebben he zijn er nog mensen die je wel mag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
, zoek veel lieve zelf een zender, al die goedwillende stotterende amateurs, echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |