Ja dat is waar hij is zelf altijd zo aardig een beschaafdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
FIPO
En laten we het gezellig houden!
Oop is top!!quote:
Dat nummer is tofquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is verzoekuurtje en Oop deint vrolijk mee met Fredje
[ afbeelding ]
Hij is het doodtrappen niet waard.quote:
Ja geweldig! Mag van mij DE carnavalshit van 2011 worden!quote:
Ook jij kan van Oop de kuthik krijgen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is het doodtrappen niet waard.
Mag hij wel uitkijken dat Ustream niet mee kijkt ..muziek zit ook copyright op..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is verzoekuurtje en Oop deint vrolijk mee met Fredje
[ afbeelding ]
De humor van sommige fuckersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is het doodtrappen niet waard.
Spuit 11 geeft ook weer s modder(dijkie hier)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Mag hij wel uitkijken dat Ustream niet mee kijkt ..muziek zit ook copyright op..
Kan hij weer gaan zeuren dat ie veraden is..
Heel beschaafdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook jij kan van Oop de kuthik krijgen..
"Laat die maar op een perkpaal gaan zitten, dan houdt ze misschien haar kop dicht", zegt Oop
herstel, het is Spuit met Modder en Vinkenteringquote:
Mijn computer loopt altijd vast als ik die wil plaatsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef Toverheks het volgende:![]()
PB, wanneer leer je eens dat deze gewoon in elk nieuw Topic van Opa moeten staan![]()
Vriend? Je wordt wel erg vrij nu....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat gaat je hier niet lukkken vriend.
Pietje zal zo wel weer komen vegen hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat toch wel heel triest worden hier. Wat mij betreft gooit Pietje er een slotje op.
Ach, als er niet geprovoceerd wordt blijft het doorgaans best gezellig hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat toch wel heel triest worden hier. Wat mij betreft gooit Pietje er een slotje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |