Ja dat is waar hij is zelf altijd zo aardig een beschaafdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
FIPO
En laten we het gezellig houden!
Oop is top!!quote:
Dat nummer is tofquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is verzoekuurtje en Oop deint vrolijk mee met Fredje
[ afbeelding ]
Hij is het doodtrappen niet waard.quote:
Ja geweldig! Mag van mij DE carnavalshit van 2011 worden!quote:
Ook jij kan van Oop de kuthik krijgen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is het doodtrappen niet waard.
Mag hij wel uitkijken dat Ustream niet mee kijkt ..muziek zit ook copyright op..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is verzoekuurtje en Oop deint vrolijk mee met Fredje
[ afbeelding ]
De humor van sommige fuckersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is het doodtrappen niet waard.
Spuit 11 geeft ook weer s modder(dijkie hier)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Mag hij wel uitkijken dat Ustream niet mee kijkt ..muziek zit ook copyright op..
Kan hij weer gaan zeuren dat ie veraden is..
Heel beschaafdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook jij kan van Oop de kuthik krijgen..
"Laat die maar op een perkpaal gaan zitten, dan houdt ze misschien haar kop dicht", zegt Oop
herstel, het is Spuit met Modder en Vinkenteringquote:
Mijn computer loopt altijd vast als ik die wil plaatsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef Toverheks het volgende:![]()
PB, wanneer leer je eens dat deze gewoon in elk nieuw Topic van Opa moeten staan![]()
Vriend? Je wordt wel erg vrij nu....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:00 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat gaat je hier niet lukkken vriend.
Pietje zal zo wel weer komen vegen hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat toch wel heel triest worden hier. Wat mij betreft gooit Pietje er een slotje op.
Ach, als er niet geprovoceerd wordt blijft het doorgaans best gezellig hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat toch wel heel triest worden hier. Wat mij betreft gooit Pietje er een slotje op.
Proost Snorremans, dat je hem nog maar lang mag krijgen, smaken zal wel gaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als er niet geprovoceerd wordt blijft het doorgaans best gezellig hier.
Intussen neemt Oop zijn eerste biertje vandaag
[ afbeelding ]
zie hier geen spuit 11 posten dus een brilletje kopen ..en eens wat orginelers gaan posten ..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Spuit 11 geeft ook weer s modder(dijkie hier)
Nee jou bijdrage hier is top.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
hey opa, pak PB eens aan , ze wil onze Ajax youtubejes niet plaatsen, ppffttquote:
ja ze zeggen het whahaahquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dit vandijkie? Gewoon even geen zin die filmpjes te bekijken
Same to you snorremansquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Iemand op zijn handicap aanpakken wat ben je dan laag lul.
Die man heeft een herseninfarct gehad en daar ga ik dus niet om zitten lachen. Dat is erg genoeg en daar zal hij de rest van zijn leven last van houden, daar spot je gewoon niet mee. Maar je mag hem natuurlijk wel aanspreken op wat hij op chats en forums zegt, dat staat buiten zijn aandoening lijkt me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ja ze zeggen het whahaah
Daar zal ik ook nooit wat over zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die man heeft een herseninfarct gehad en daar ga ik dus niet om zitten lachen. Dat is erg genoeg en daar zal hij de rest van zijn leven last van houden, daar spot je gewoon niet mee. Maar je mag hem natuurlijk wel aanspreken op wat hij op chats en forums zegt, dat staat buiten zijn aandoening lijkt me.
Tja wie heeft die filmpjes erop gezet hijzelf toch..en let je wel eens op wat hij zelf over de mensen hier zegt..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die man heeft een herseninfarct gehad en daar ga ik dus niet om zitten lachen. Dat is erg genoeg en daar zal hij de rest van zijn leven last van houden, daar spot je gewoon niet mee. Maar je mag hem natuurlijk wel aanspreken op wat hij op chats en forums zegt, dat staat buiten zijn aandoening lijkt me.
Dank je spuit... Valt me weer reuze mee!!!! (y)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit iets over een handicap tegen iemand te hebben gezegd buiten een buitensporig gebit.... Dat valt te verhelpen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:38 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tja wie heeft die filmpjes erop gezet hijzelf toch..en let je wel eens op wat hij zelf over de mensen hier zegt..
Ach, kijk naar wat Snorremans zegt. En nee, dat vind ik ook niet leuk maar het schijnt in bepaalde kringen normaal te zijn om een zin af te sluiten met een schuttingwoord of om politici niet bij hun naam te noemen maar bijvoorbeeld Ka Kut of Lullemans of weet ik veel. Vandijkie en Snorremans voelen elkaar goed aan denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:38 schreef shomila het volgende:
[..]
Daar zal ik ook nooit wat over zeggen.
Maar hij moet een beetje dat vloeken afleren is niet echt goed voor een discussie.
Weet ik Heksie dat jij zo niet in elkaar zit. Maar eigenlijk ken ik hem verder niet en van dat schelden weet ik eigenlijk ook niets. Lees zelden of nooit bij Snorremans en op de chats van tOnja en van vandijkie kom ik al helemaal niet, boeit me niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
ik heb de filmpjes erop gezet, en nee niet om hem op zijn handicap te pakken, nee want zo zit ik niet in elkaar, en ja vind het triest dat dit gebeurd is met hem maar dat doet niks af dat ik hem als mens een walgelijk stuk vreten vind die denkt maar om de haverklap iedereen mag lopen uitschelden en te pas en te onpas lopen roepen dat ie een handicap heeft en meer van dat soort bla bla bla.
en ik heb die filmpjes niet op youtube gezet dus als hij dat vervelend vind haalt ie ze maar van youtube af.
ben er klaar mee, ga er me niet eens boos meer om maken.
Nee joh, niet boos worden, komop!! Het is weekend, het zeikt hier de hele dag al van de regen maar........we hebben zondag een feestje! Ik mag mensen meenemen, dus wil je mee? Neem je morgen de Thalys, haal ik je afquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
ik heb de filmpjes erop gezet, en nee niet om hem op zijn handicap te pakken, nee want zo zit ik niet in elkaar, en ja vind het triest dat dit gebeurd is met hem maar dat doet niks af dat ik hem als mens een walgelijk stuk vreten vind die denkt maar om de haverklap iedereen mag lopen uitschelden en te pas en te onpas lopen roepen dat ie een handicap heeft en meer van dat soort bla bla bla.
en ik heb die filmpjes niet op youtube gezet dus als hij dat vervelend vind haalt ie ze maar van youtube af.
ben er klaar mee, ga er me niet eens boos meer om maken.
Toch doe je het steeds weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja hoor Dijk je bent zielig heel zielig ,zelfs zo zielig dat het zielig wordt om op jou te reageren.
hahaha wel lief van je Spuit, en nee wij hebben de hele dag al mooi weer lijkt wel zomer in mijn mooi Amsterdam.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee joh, niet boos worden, komop!! Het is weekend, het zeikt hier de hele dag al van de regen maar........we hebben zondag een feestje! Ik mag mensen meenemen, dus wil je mee? Neem je morgen de Thalys, haal ik je af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |