Wat lul je nou dat ik het steeds over m'n handicap heb?????????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef Toverheks het volgende:
ik heb de filmpjes erop gezet, en nee niet om hem op zijn handicap te pakken, nee want zo zit ik niet in elkaar, en ja vind het triest dat dit gebeurd is met hem maar dat doet niks af dat ik hem als mens een walgelijk stuk vreten vind die denkt maar om de haverklap iedereen mag lopen uitschelden en te pas en te onpas lopen roepen dat ie een handicap heeft en meer van dat soort bla bla bla.
en ik heb die filmpjes niet op youtube gezet dus als hij dat vervelend vind haalt ie ze maar van youtube af.
ben er klaar mee, ga er me niet eens boos meer om maken.
Lief van je, oke zal ze zo veel mogelijk overal neerzetten, zal ook een fancluppie voor je oprichten, gezellig een fanclupblaadje 1 keer in het kwartaal, en misschien een Meet&Greet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat lul je nou dat ik het steeds over m'n handicap heb?????????
Jij brengt dat naar voren... ik niet! En die filmpjes blijven staan! Dat is voor de jeugd en ouderen een waarschuwing! Dank je dat je helpt verspreiden zelfs! (y) toppie achteraf!
Lol misschien ben ik wel de enige die NIET door Jaap voor lul is gezet... Toch maar eens kijken naar die filmpjes Spuitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weet ik Heksie dat jij zo niet in elkaar zit. Maar eigenlijk ken ik hem verder niet en van dat schelden weet ik eigenlijk ook niets. Lees zelden of nooit bij Snorremans en op de chats van tOnja en van vandijkie kom ik al helemaal niet, boeit me niet.
Wat me wel altijd heeft verbaasd is dat mensen nog naar SV gingen, naar Jaap, terwijl ze van te voren konden weten dat ze in de zeik gezet zouden worden. Vond mensen die daar heen gingen altijd een beetje masochistisch, maar dat kan aan mij lggen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:10 schreef Jian het volgende:
Sommige mensen hoef je niet voor lul te zetten dijkmans,.......
Nee dat doen ze zelf wel idd Jian';)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:10 schreef Jian het volgende:
Sommige mensen hoef je niet voor lul te zetten dijkmans,.......
Met een ban weten dat ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:59 schreef spuitje het volgende:
Nou smakelijk dan maar voor Snorremans, wat staat het er op het menu vandaag?
heeft Tita een ban bij jou dan??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Met een ban weten dat ikga .eten ik vind het knap hoor.
Staat hier hoor Snor, dat je ging etenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Met een ban weten dat ikga .eten ik vind het knap hoor.
Ik quote hem nog maar even voor Snorremans, hij schijnt soms iets te missenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha wel lief van je Spuit, en nee wij hebben de hele dag al mooi weer lijkt wel zomer in mijn mooi Amsterdam.
nu zijn we aan het slowchatten ahhaa dus weer terug naar Opa.
Opa is aan het eten samen met oma en heeft visite ik weet niet wie, misschien weer zijn schoonmoeder *O*
Wat doe je dan in deze topic muts.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:07 schreef Poezewoes het volgende:
Nou of dat zo erg is ban bij Snorremans je mist niks hoor
Gaat je niks aan snorgevalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat doe je dan in deze topic muts.
Een ieder is toch vrij om op ieder topic te lezen en er op te reageren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat doe je dan in deze topic muts.
Je verbeeld je nog al wat snorgevalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Je mist toch niks bij die ouwe en toch hou je je met hem bezig zonde van je tijd dan toch.![]()
Maar Oop treedt kordaat op. Streng doch rechtvaardig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
En weer wordt er iemand aangevallen op de chat van opa door een persoon die zgn." alles doorheeft".
Hoe raak je chatters kwijt!
De een scheld je om een kleinigheid de huid vol de ander denkt de wijsheid in pacht te hebben.
Ik vind het in en in triest dat mensen daar maar zo aangevallen worden.
Vertel, wie werd aangevallen en waarom? We volgen de stream van Snorremans he, dus kunnen daar vrijelijk over praten denk ik? Gewoon even voor de followers die er niet waren op het moment van de aanval?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
En weer wordt er iemand aangevallen op de chat van opa door een persoon die zgn." alles doorheeft".
Hoe raak je chatters kwijt!
De een scheld je om een kleinigheid de huid vol de ander denkt de wijsheid in pacht te hebben.
Ik vind het in en in triest dat mensen daar maar zo aangevallen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |