http://www.ustream.tv/channel/Stream-it-Out
En Peter komt weer eens een avondje ouderwets streamen, en moet zeggen hij brengt weer de gezelligheid mee en doet weer als vanouds erg maf ( zie caps Chanel) maar is weer aardig druk op peter zijn chat en veel die op het balkon zitten om toch maar niks te missen van deze avond.
Ook is er iemand op * visite * uit Wasinton DC die ook gezellig mee doet en denk dat hij ook wel een beetje bij zich zelf denk, echt die Hollanders zijn maf
Peter staat hem ook netjes te woord in zijn beste engels met op de achtergrond Babs die ook af en toe een woordje engels de stream op gooit.
ik gluur weer even op de Stream en zie babs ons vermaken met een nederlands talig liedje, hoedje sjaaltje alles is niks te gek om even de echte fans van Babs&Peter weer eens ouderwets te vermaken.
Ik lees op de chat dat iedereen wil dat Babs&Peter weer vaker komen Streamen, en ik zeg ja doe maar want gezelligheid kent geen tijd lijkt het wel, op de chat reuze gezellig zoals het hoort te wezen en geen oorlog, haat en nijd onderling (zo ken het dus ook) Weer een ander nummertje wordt er de ether ingegooit door Peter, een kerstlied van dat wijf met die dikke tieten, maria carey, peter zit weer te playbacken plus kerstmuts en de chat doet wederom gezellig mee.
Nou dat was even een kort verslagje ( speciaal voor BQ ) en de rest die het wil lezen.
Ik zeg Gezellig