abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87118014
*O* http://www.ustream.tv/channel/Stream-it-Out *O*

En Peter komt weer eens een avondje ouderwets streamen, en moet zeggen hij brengt weer de gezelligheid mee en doet weer als vanouds erg maf ( zie caps Chanel) maar is weer aardig druk op peter zijn chat en veel die op het balkon zitten om toch maar niks te missen van deze avond.
Ook is er iemand op * visite * uit Wasinton DC die ook gezellig mee doet en denk dat hij ook wel een beetje bij zich zelf denk, echt die Hollanders zijn maf :+
Peter staat hem ook netjes te woord in zijn beste engels met op de achtergrond Babs die ook af en toe een woordje engels de stream op gooit.
ik gluur weer even op de Stream en zie babs ons vermaken met een nederlands talig liedje, hoedje sjaaltje alles is niks te gek om even de echte fans van Babs&Peter weer eens ouderwets te vermaken.
Ik lees op de chat dat iedereen wil dat Babs&Peter weer vaker komen Streamen, en ik zeg ja doe maar want gezelligheid kent geen tijd lijkt het wel, op de chat reuze gezellig zoals het hoort te wezen en geen oorlog, haat en nijd onderling (zo ken het dus ook) Weer een ander nummertje wordt er de ether ingegooit door Peter, een kerstlied van dat wijf met die dikke tieten, maria carey, peter zit weer te playbacken plus kerstmuts en de chat doet wederom gezellig mee.

Nou dat was even een kort verslagje ( speciaal voor BQ ) en de rest die het wil lezen.

Ik zeg Gezellig *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87118073
pi_87118139
En zo zo is het, zo kan het dus ook Tita, ik geniet en kan eindelijk weer cappen...
pi_87118156
pi_87118165
Wel weer ff heel druk, maar dat geeft niet...
pi_87118259
Dat is mooi, mooi, mooi man...
pi_87118269
*O* En weer wordt er een nummertje de stream op geknald, nu Mooi mooi mooi man en daar is Peter, sjaaltje iets op het hoofd en gaan met die banaan, en volgens mij hebben babs&Peter het net zo naar hun zin als de chatters en de mensen die op het Balkon zitten. ^O^
pi_87118373
pi_87118458
pi_87118476
pi_87118502
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
*O* http://www.ustream.tv/channel/Stream-it-Out *O*

En Peter komt weer eens een avondje ouderwets streamen, en moet zeggen hij brengt weer de gezelligheid mee en doet weer als vanouds erg maf ( zie caps Chanel) maar is weer aardig druk op peter zijn chat en veel die op het balkon zitten om toch maar niks te missen van deze avond.
Ook is er iemand op * visite * uit Wasinton DC die ook gezellig mee doet en denk dat hij ook wel een beetje bij zich zelf denk, echt die Hollanders zijn maf :+
Peter staat hem ook netjes te woord in zijn beste engels met op de achtergrond Babs die ook af en toe een woordje engels de stream op gooit.
ik gluur weer even op de Stream en zie babs ons vermaken met een nederlands talig liedje, hoedje sjaaltje alles is niks te gek om even de echte fans van Babs&Peter weer eens ouderwets te vermaken.
Ik lees op de chat dat iedereen wil dat Babs&Peter weer vaker komen Streamen, en ik zeg ja doe maar want gezelligheid kent geen tijd lijkt het wel, op de chat reuze gezellig zoals het hoort te wezen en geen oorlog, haat en nijd onderling (zo ken het dus ook) Weer een ander nummertje wordt er de ether ingegooit door Peter, een kerstlied van dat wijf met die dikke tieten, maria carey, peter zit weer te playbacken plus kerstmuts en de chat doet wederom gezellig mee.

Nou dat was even een kort verslagje ( speciaal voor BQ ) en de rest die het wil lezen.

Ik zeg Gezellig *O*
Wat zouden jullie zeggen als ik er een kerstplaatje in zou gooien tiet.
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_87118521
pi_87118557
pi_87118572
Pssssssst chanel...voor peter kan die van opa wegzakken ;)

[RLS COS # 169] Song and Dance
pi_87118573
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Wat zouden jullie zeggen als ik er een kerstplaatje in zou gooien tiet.
Ruik ik hier jaloezie.
pi_87118627
*O* en ja hoor, daar is ie weer, ook Kees Knalpiemel is aanwezig *O*
pi_87118652
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef Toverheks het volgende:
*O* en ja hoor, daar is ie weer, ook Kees Knalpiemel is aanwezig *O*
laat die van opa nu lekker zakken...ga lekker in de cos zitten :P :D
pi_87118720

Je loog tegen mij alsof ik een kind was..
pi_87118752
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:44 schreef shomila het volgende:

[..]

Ruik ik hier jaloezie.
Snif, snif hmmm
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:50:08 #145
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87118794
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

laat die van opa nu lekker zakken...ga lekker in de cos zitten :P :D
COS mag niet meer voor Ustream gebruikt worden van Pietje..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_87118819
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

COS mag niet meer voor Ustream gebruikt worden van Pietje..
Die is anders nog steeds open :P
pi_87118829
*O* En ja hoor, Daar hebben we Harry Slinger ook, \peter imiteert naar hartelust, Babs zoekt de liedjes op en we deinen met zijn alle mee, is aardig druk aan het worden met kijkers en chatters, en iedereen heeft het naar zijn/haar zin.
\peter komt speciaal even de chat op om persoonlijk zijn GROTE vriend Kees welkom te heten met Keessssieeeeeeeee, ook Kees wordt gemist met zijn altijd droge humor merk ik.
pi_87118830
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:44 schreef shomila het volgende:

[..]

Ruik ik hier jaloezie.
Tuurllijk niet!! Snorremans heeft 4 viewers,hoe kun je dan jaloers zijn? _O-
pi_87118837
dubbel :@
pi_87118884
Dushi je pokkiie is foetsie:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo