Was volgens mij van Henk Wijngaard, een liedje over een advertentie over een trouwjurk, heul, heul sielig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
ook Opa geniet met volle teugen van het Feest met Babs&Peter, hoor en zie nu Duhsi je Poekie is foetsie.
Peter met hoed en blauw jasje aan, en playbacken dat het een lieve lust is.
Intussen weer een nummertje, Nu heeft Peter iets op zijn hoofd wat op een sluier moet lijken, en hoor een nummer met iets van trouwen enzo erin ( ja ik ken dat nederlandstalige niet zo goed) maar is volgens mij een oud nummer.
afijn, Peter vermaakt ons nog steeds, druk druk druk op de chat en iedereen weer een leuke zaterdagavond/nacht.
Niet goed geluisterd lul want ik lust geen paling.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Opa ook liefhebber van paling is, die mag 'ie naar hartelust eten daar dioxinevergifiging slechts van belang is voor de nakomelingen! geen probleem voor Opa dus!
Ben je een beetje frustie ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Peter drinkt rookt en zuipt en ik hoor er niemand over dat op kosten van de mensen hier geholpen moet worden als die ziek is/.
Hij drinkt en zuiptquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Peter drinkt rookt en zuipt en ik hoor er niemand over dat op kosten van de mensen hier geholpen moet worden als die ziek is/.
En als je antwoord Snorremans waarom iemand niet aanspreken met zijn/haar nick maar met een schuttingwoord?? Vind je dat nu echt nodig?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:00 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd lul want ik lust geen paling.
Dat kan allemaal John, maar hij is een favo van velen. Heeft een lange weg te gaan gehad, kon moeilijk met de streamers en hun kritiekquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:01 schreef ditisOPAATJE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |