Iig heeft ie meer hart dan het hele zooitje hier bij elkaar!!! En daarom zal ik geen IDLI meer neerzetten onder mijn postsquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik naai niemand op en reageer inhoudelijk op totaal niet-inhoudelijke posting. Ik scheld niet en leg keurig uit hoe het werkt op Fok!.
Ga jij die randdebiel nu werkelijk waar verdedigen? En ja, nu scheld ik wel.
Flut moderatie, dus dat.
we don`t carequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Iig heeft ie meer hart dan het hele zooitje hier bij elkaar!!! En daarom zal ik geen IDLI meer neerzetten onder mijn posts
Iemand die een ander aan het gas wenst of onder de trein moet komen en wat nog meer, vind ik niet dat hij meer hart heeft als een anderquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Iig heeft ie meer hart dan het hele zooitje hier bij elkaar!!! En daarom zal ik geen IDLI meer neerzetten onder mijn posts
Ach ja... trek jij weer ff een beerput open... hahahhahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iemand die een ander aan het gas wenst of onder de trein moet komen en wat nog meer, vind ik niet dat hij meer hart heeft als een ander
Maar goed, ben eten![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Iemand die een ander aan het gas wenst of onder de trein moet komen en wat nog meer, vind ik niet een hart heeft Maar goed, ben eten![]()
De storthoop heeft gesproken!quote:
Ja Helemaal...quote:
Spring er ook inquote:
hahahaahahaha wil jij de botjes afkluiven?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef Jian het volgende:
Ik wil het natuurlijk evenwicht niet verstoren, vreet elkaar maar op!
soms is het handig als je gaat sausen om alles er eens af te halen..kun je het gelijk ff lekker afstoffen..quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
Opa wil niet sausuh vanwege alles wat er aan de muur hangt en geef hem eens ongelijk![]()
[ link | afbeelding ]
Idd, stel je voor dat je alles eraf moet halen, sausuh en dan weer ophangen, Damnquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
Opa wil niet sausuh vanwege alles wat er aan de muur hangt en geef hem eens ongelijk![]()
[ link | afbeelding ]
OMG, hangt het daar echt zo vol? En bijna allemaal Ajax troep? Moet er niet aan denken!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Neuh, ik wilde gewoon heksje even helpen. Maar als dat mij woordvoerder maakt, so be it.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Omdat je voor haar antwoordde... Ben je haar woordvoerder dan ofzo? lol
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde gewoon heksje even helpen. Maar als dat mij woordvoerder maakt, so be it.
Ik wil wel eerst even aan Margo vragen wat ze me betaalt, als woordvoerder.![]()
Voor jou doe ik het gratisquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent vanaf nu mijn Woordvoerster en van niemand anders, dat je dat maar ff weet
lol... voor niets gaat de zon op :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde gewoon heksje even helpen. Maar als dat mij woordvoerder maakt, so be it.
Ik wil wel eerst even aan Margo vragen wat ze me betaalt, als woordvoerder.![]()
yup... goeie smaak heeft tonja he?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef spuitje het volgende:
Die avatar van jou vandijkie, is dat een foto van jezelf?
En om jou ook even blij te maken... Hap!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Toverheks het volgende:Houwe we er ff rekening mee dat dit opa zijn TOPIC is, en dat PB hier echt niet blij van gaat worden dat dat Gedrocht ook wereldberoemd wil worden op FOK
te zielig gewoon ,veel te zielig ..loopt te zijken dat je niet met invaliditeit mag spotten..maar gebruikt wel als avatar iemand die lijd aan het downsyndroom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
yup... goeie smaak heeft tonja he?
hahahahaha weer schreeuwen maar niet weten waar de klepel hangt...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:33 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
te zielig gewoon ,veel te zielig ..loopt te zijken dat je niet met invaliditeit mag spotten..maar gebruikt wel als avatar iemand die lijd aan het downsyndroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |