abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87105936
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

helaas pindakaas had je maar beter moeten opletten, beurt voorbij en plaats vergaan. >:)
Zal Ik dan maar? :9

De Moderate Egotrippers hebben in hun semi-machtspositie en hun arragante Ban-gedrag iets teveel vijanden gemaakt en proberen hier op Fok achteraf met beschuldigende vingertjes naar andere te wijzen als zijnde de uitlime schuldigen van alles en nog wat!
Opa doet bij dit alles of zijn neus bloedt en intussen lopen de chats leeg vanwege verregaande desintresse..

Zoeiets?
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_87106210
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:28 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Zal Ik dan maar? :9

De Moderate Egotrippers hebben in hun semi-machtspositie en hun arragante Ban-gedrag iets teveel vijanden gemaakt en proberen hier op Fok achteraf met beschuldigende vingertjes naar andere te wijzen als zijnde de uitlime schuldigen van alles en nog wat!
Opa doet bij dit alles of zijn neus bloedt en intussen lopen de chats leeg vanwege verregaande desintresse..

Zoeiets?
Niet slecht w/
Door de stemmen in mijn kop ben ik gelukkig nooit alleen
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:38:19 #103
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_87106491
Blinddevink goed verhaal naar waarheid verteld ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:14:18 #104
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87107814
Volgens traditie staat er op zaterdag in Maison Oop haring op het menu..

Haring van Rick Buys, één van de betere visboeren in het Haagse. :)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_87108504
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens traditie staat er op zaterdag in Maison Oop haring op het menu..

Haring van Rick Buys, één van de betere visboeren in het Haagse. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik hoorde dat Opa ook liefhebber van paling is, die mag 'ie naar hartelust eten daar dioxinevergifiging slechts van belang is voor de nakomelingen! geen probleem voor Opa dus! ^O^
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:39:20 #106
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87108630
Oop stemt VOOR het nieuwe kabinet.

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_87110618
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop stemt VOOR het nieuwe kabinet.

[ afbeelding ]
Lol schelden op links maar wel een uitkering aannemen die door links is geregeld.
Na laat hem maar 3 maanden plezier aan het nieuwe kabinet hebben.
Wilders mag hopen dat ie heelhuids uit duitsland terug komt O-)
pi_87110953
Hmm.. Ik lig van Opaatje stream af ineens, ik mag hopen dat het een U-streamfoutje is, anders begint er weer een oeverloos gezeik van voren af aan! }:|
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:05:29 #109
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87111386
Hints met Oop

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_87112399
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Ik heb maar niet de moeite genomen Bompa te vragen wat hij wilde komen doen bij mij, dit gezien zijn opmerking Ik ga hem opzoeken als hij mijn inloggegevens gebruik.

Een leugen vink dit was aan het adres van houtvster gericht en dat weet jij maar al te goed. :(
Beste Bompa heerlijk je reactie.
Echt ruwe bolster blanke pit ik begin bijna weer een zwak voor je te krijgen :Y

Je laat hier gelukkig weer je ware ik zien.

Niet zeggen: vink, je hebt het niet begrepen of Vink dat bedoelde ik niet zo, maar gelijk, zoals je bent, heul zwart wit: vink je bent een leugenaar. Awel bompa geeft niet, ik begrijp je wel (denk ik)

Wat wel jammer is dat je de boodschap niet hebt begrepen.
Zal het nog een keer proberen maar alleen omdat ik je eigenlijk wel aardig vind en je wil helpen.

Het gaat er niet om of ik het was of houtvester, het gaat erom dat je mensen " bedreigd" met de zin: al moet ik heel Nederland door ik zoek je op.

Dat is nl. niet netjes.
Daar kunnen mensen angst van krijgen en uiteindelijk onder behandeling van artsen e.d. komen.
En gezien jouw gevoel voor recht lijkt het mij dat dat het laatste is wat je wil. Toch ??
(ga ff niet herhalen dat het een loos dreigement is i.v.m. je comfort zone van ca. 7-8 meter)

En nog wat anders nu ik toch ff bezig ben, ik zag dat ik c.a. een uur geleden weer een ban had op je chat.
Waarom is mij niet duidelijk maar geeft niet Bompa als je je daar goed bij voelt prima.

Wat wel jammer is dat je hiermee Roodkapje ook straft, en die heeft je niets gedaan.
(ter info Roodkapje is mijn vrouw die ook links en rechts meekijkt teneinde mij te behoeden voor te grote fouten :P )

Het zelfde dillema had ik bij T0nja en Dijkie Bompa, Ik had Dijkie een ban gegeven maar probleem was dat hij bij T0nja zat, dus T0nja de dupe was.

Ik heb toen de ban er maar weer afgehaald want Dijkie beloofde niet meer op de account van T0nja te posten, en het kan ook niet zo zijn dat T0nja, een lieve vrouw, daar de dupe van wordt.

Derhalve spreek ik je aan op je gevoel van rechtvaardigheid en verzoek je de ban er af te halen zodat Roodkapje weer mee kan kijken.

En ik beloof, net als Dijkie, dat ik me niet zal aanmelden en/of posten op je chat.

btw voor nu even geen tips.

Grz. BlindeVink aka BlinddeVink :W
Door de stemmen in mijn kop ben ik gelukkig nooit alleen
pi_87113768
Knip

Nog een Knip,

Een nóg een knip , meer knippen in dergelijk gezeik zal toch niet nodig zijn hoop ik? }:|
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_87115047
*O* Peter in the house *O* hij komt op stream.

http://www.ustream.tv/channel/Stream-it-Out

[ Bericht 21% gewijzigd door Toverheks op 02-10-2010 22:03:41 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87115348
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef Blinddevink het volgende:

[..]

Beste Bompa heerlijk je reactie.
Echt ruwe bolster blanke pit ik begin bijna weer een zwak voor je te krijgen :Y

Je laat hier gelukkig weer je ware ik zien.

Niet zeggen: vink, je hebt het niet begrepen of Vink dat bedoelde ik niet zo, maar gelijk, zoals je bent, heul zwart wit: vink je bent een leugenaar. Awel bompa geeft niet, ik begrijp je wel (denk ik)

Wat wel jammer is dat je de boodschap niet hebt begrepen.
Zal het nog een keer proberen maar alleen omdat ik je eigenlijk wel aardig vind en je wil helpen.

Het gaat er niet om of ik het was of houtvester, het gaat erom dat je mensen " bedreigd" met de zin: al moet ik heel Nederland door ik zoek je op.

Dat is nl. niet netjes.
Daar kunnen mensen angst van krijgen en uiteindelijk onder behandeling van artsen e.d. komen.
En gezien jouw gevoel voor recht lijkt het mij dat dat het laatste is wat je wil. Toch ??
(ga ff niet herhalen dat het een loos dreigement is i.v.m. je comfort zone van ca. 7-8 meter)

En nog wat anders nu ik toch ff bezig ben, ik zag dat ik c.a. een uur geleden weer een ban had op je chat.
Waarom is mij niet duidelijk maar geeft niet Bompa als je je daar goed bij voelt prima.

Wat wel jammer is dat je hiermee Roodkapje ook straft, en die heeft je niets gedaan.
(ter info Roodkapje is mijn vrouw die ook links en rechts meekijkt teneinde mij te behoeden voor te grote fouten :P )

Het zelfde dillema had ik bij T0nja en Dijkie Bompa, Ik had Dijkie een ban gegeven maar probleem was dat hij bij T0nja zat, dus T0nja de dupe was.

Ik heb toen de ban er maar weer afgehaald want Dijkie beloofde niet meer op de account van T0nja te posten, en het kan ook niet zo zijn dat T0nja, een lieve vrouw, daar de dupe van wordt.

Derhalve spreek ik je aan op je gevoel van rechtvaardigheid en verzoek je de ban er af te halen zodat Roodkapje weer mee kan kijken.

En ik beloof, net als Dijkie, dat ik me niet zal aanmelden en/of posten op je chat.

btw voor nu even geen tips.

Grz. BlindeVink aka BlinddeVink :W

Jou wilma kijkt ook altijd mee maar jij haalt mijn ban er ook niet af.
Ik had jou ban eraf gehaald en jij laat de mijne staan het is geen eenrichtingsverkeer he en voor kappie is het jammer maar dat heb jij in de hand he vink.
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_87117329
Ja Peter is onstream
En een engels dat hij kan. :)
pi_87117387
Peter is terug!
pi_87117544
pi_87117594
^O^ Chanel top en leuk weer je cap`s.