quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:[..]
Ik heb maar niet de moeite genomen Bompa te vragen wat hij wilde komen doen bij mij, dit gezien zijn opmerking Ik ga hem opzoeken als hij mijn inloggegevens gebruik.
Een leugen vink dit was aan het adres van houtvster gericht en dat weet jij maar al te goed.
Beste Bompa heerlijk je reactie.
Echt ruwe bolster blanke pit ik begin bijna weer een zwak voor je te krijgen
Je laat hier gelukkig weer je ware ik zien.
Niet zeggen: vink, je hebt het niet begrepen of Vink dat bedoelde ik niet zo, maar gelijk, zoals je bent, heul zwart wit:
vink je bent een leugenaar. Awel bompa geeft niet, ik begrijp je wel (denk ik)
Wat wel jammer is dat je de boodschap niet hebt begrepen.
Zal het nog een keer proberen maar alleen omdat ik je eigenlijk wel aardig vind en je wil helpen.
Het gaat er niet om of ik het was of houtvester, het gaat erom dat je mensen " bedreigd" met de zin: al moet ik heel Nederland door ik zoek je op.
Dat is nl. niet netjes.
Daar kunnen mensen angst van krijgen en uiteindelijk onder behandeling van artsen e.d. komen.
En gezien jouw gevoel voor recht lijkt het mij dat dat het laatste is wat je wil. Toch ??
(ga ff niet herhalen dat het een loos dreigement is i.v.m. je comfort zone van ca. 7-8 meter)
En nog wat anders nu ik toch ff bezig ben, ik zag dat ik c.a. een uur geleden weer een ban had op je chat.
Waarom is mij niet duidelijk maar geeft niet Bompa als je je daar goed bij voelt prima.
Wat wel jammer is dat je hiermee Roodkapje ook straft, en die heeft je niets gedaan.
(ter info Roodkapje is mijn vrouw die ook links en rechts meekijkt teneinde mij te behoeden voor te grote fouten

)
Het zelfde dillema had ik bij T0nja en Dijkie Bompa, Ik had Dijkie een ban gegeven maar probleem was dat hij bij T0nja zat, dus T0nja de dupe was.
Ik heb toen de ban er maar weer afgehaald want Dijkie beloofde niet meer op de account van T0nja te posten, en het kan ook niet zo zijn dat T0nja, een lieve vrouw, daar de dupe van wordt.
Derhalve spreek ik je aan op je gevoel van rechtvaardigheid en verzoek je de ban er af te halen zodat Roodkapje weer mee kan kijken.
En ik beloof, net als Dijkie, dat ik me niet zal aanmelden en/of posten op je chat.
btw voor nu even geen tips.
Grz. BlindeVink aka BlinddeVink