Kom op Annie, 1 vrolijk bericht, pers het er uit!quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef annie68 het volgende:
[..]
jij zal niet wat hebben he zijn er nog mensen die je wel mag.
Het gaat ook niet zozeer om een professionele uitzending, de gezelligheid staat voorop. En wat ik er zo van lees, is dat dik in orde!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
, zoek veel lieve zelf een zender, al die goedwillende stotterende amateurs, echt
quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:12 schreef annie68 het volgende:
[..]
jij zal niet wat hebben he zijn er nog mensen die je wel mag.
De persoon die in eerste instantie die pb heeft verstuurd weet nu in ieder geval wel aan wie hij/zij beter geen pb's meer kan sturen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef Margo37 het volgende:
Iemand vind mij een laf persoon, aangezien de meeste mensen die op de chats lezen ook dit topic lezen en het hier blijft staan vraag ik het maar hier aan de persoon of ze dat ook tegen mij zelf wil zeggen.
Van wie komt deze zin? "[22:47:38] laf van Margo dat ze nu niet reageert"
Het is in een pm naar iemand geschreven die mij de naam niet wil geven dus misschien meld diegene zich zelf wel
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef Margo37 het volgende:
Iemand vind mij een laf persoon, aangezien de meeste mensen die op de chats lezen ook dit topic lezen en het hier blijft staan vraag ik het maar hier aan de persoon of ze dat ook tegen mij zelf wil zeggen.
Van wie komt deze zin? "[22:47:38] laf van Margo dat ze nu niet reageert"
Het is in een pm naar iemand geschreven die mij de naam niet wil geven dus misschien meld diegene zich zelf wel
Nou het was per ongeluk, die persoon had iets te weinig van de log weggehaald en zo zagen we dat dus, maar goed ze zal zich niet melden denk ik want ben wel benieuwd waarom die persoon dat vind.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
De persoon die in eerste instantie die pb heeft verstuurd weet nu in ieder geval wel aan wie hij/zij beter geen pb's meer kan sturen!
Snap er geen hol van, maar het zal allemaal wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou het was per ongeluk, die persoon had iets te weinig van de log weggehaald en zo zagen we dat dus, maar goed ze zal zich niet melden denk ik want ben wel benieuwd waarom die persoon dat vind.
Dat was omdat jij in de chat van sio vertelde van dat ik je zuurpruim noemde, aangezien ik via mirc ingelogd sta ben ik daar de hele dag online maar las op dat moment niet mee.
En naar aanleiding daarvan zei die persoon dat dus, dat ik daar niet op jou reageerde vond ze laf.
Niemand. Volgens mij was het een pm aan iemand anders, en diegene wil niet zeggen van wie de pm was.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
ik snap dit even niet, vertel vertel, wie stuurt jou een pm Margo
Hmm... Margo en Mootie 1 persoon?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand. Volgens mij was het een pm aan iemand anders, en diegene wil niet zeggen van wie de pm was.
En die conclusie trek je uit....?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hmm... Margo en Mootie 1 persoon?
Tuuuuurlijk... van mij wel... twas maar een vraag hoor... pfffquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
En die conclusie trek je uit....?
Of mag ik heksie niet even antwoorden, als ze een vraag aan Margo stelt![]()
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou het was per ongeluk, die persoon had iets te weinig van de log weggehaald en zo zagen we dat dus, maar goed ze zal zich niet melden denk ik want ben wel benieuwd waarom die persoon dat vind.
Dat was omdat jij in de chat van sio vertelde van dat ik je zuurpruim noemde, aangezien ik via mirc ingelogd sta ben ik daar de hele dag online maar las op dat moment niet mee.
En naar aanleiding daarvan zei die persoon dat dus, dat ik daar niet op jou reageerde vond ze laf.
Dat moet toch niet vreemd zijn voor jou... vies en laf...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..
Zoals Mootie dus zegt iemand anders kreeg een pm met een stuk log erin van SIO waar Spuitje reageerde over dat zuurpruim gedoe, maar die persoon zat dus ook zelf te kletsen tussen de regels van de log door maar die regels stonden er nog wel tussen toen ik de log te zien kreeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
ik snap dit even niet, vertel vertel, wie stuurt jou een pm Margo
En jij snapt het al helemaal nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..
oke, vind je het erg margo snap er nog niks van hahaha, als ik het goed begrijp heeft iemand een log verandert of???? ach ik verdiep me er maar niet in, ik vind Spuit lief en wat een ander over Spuitje zegt moeten ze allemaal zelf weten,zal me aan me reet roesten, krijg gewoon de tering in van al die chatoorlogen ppffttt je wordt er gewoon moe van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zoals Mootie dus zegt iemand anders kreeg een pm met een stuk log erin van SIO waar Spuitje reageerde over dat zuurpruim gedoe, maar die persoon zat dus ook zelf te kletsen tussen de regels van de log door maar die regels stonden er nog wel tussen toen ik de log te zien kreeg.
Nu leek het dus alsof Spuitje had gezegd dat ik laf was, maar die log nog eens bekeken en heb zelf ook de logs via mirc en die zin heeft Spuitje niet gezegd, dus het moest van die persoon in de pm zijn.
Maar ik krijg dus de naam niet van die persoon omdat ze was vergeten om die regel weg te halen, tis een warrig verhaal maar de persoon waar het om gaat snapt het wel.
Nee das net als jij vies en engquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:38 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat moet toch niet vreemd zijn voor jou... vies en laf...
Ik snap alleen nog niet waarom ik Margo zou zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:34 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk... van mij wel... twas maar een vraag hoor... pfff
And Don't You Forget It!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee das net als jij vies en eng
Omdat je voor haar antwoordde... Ben je haar woordvoerder dan ofzo? lolquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet waarom ik Margo zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |