Dat moet toch niet vreemd zijn voor jou... vies en laf...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..
Zoals Mootie dus zegt iemand anders kreeg een pm met een stuk log erin van SIO waar Spuitje reageerde over dat zuurpruim gedoe, maar die persoon zat dus ook zelf te kletsen tussen de regels van de log door maar die regels stonden er nog wel tussen toen ik de log te zien kreeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
ik snap dit even niet, vertel vertel, wie stuurt jou een pm Margo
En jij snapt het al helemaal nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:36 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus dat zelfs logs van PM`s op een forum worden gebruikt..dat is ff vies en laf..
oke, vind je het erg margo snap er nog niks van hahaha, als ik het goed begrijp heeft iemand een log verandert of???? ach ik verdiep me er maar niet in, ik vind Spuit lief en wat een ander over Spuitje zegt moeten ze allemaal zelf weten,zal me aan me reet roesten, krijg gewoon de tering in van al die chatoorlogen ppffttt je wordt er gewoon moe van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zoals Mootie dus zegt iemand anders kreeg een pm met een stuk log erin van SIO waar Spuitje reageerde over dat zuurpruim gedoe, maar die persoon zat dus ook zelf te kletsen tussen de regels van de log door maar die regels stonden er nog wel tussen toen ik de log te zien kreeg.
Nu leek het dus alsof Spuitje had gezegd dat ik laf was, maar die log nog eens bekeken en heb zelf ook de logs via mirc en die zin heeft Spuitje niet gezegd, dus het moest van die persoon in de pm zijn.
Maar ik krijg dus de naam niet van die persoon omdat ze was vergeten om die regel weg te halen, tis een warrig verhaal maar de persoon waar het om gaat snapt het wel.
Nee das net als jij vies en engquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:38 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat moet toch niet vreemd zijn voor jou... vies en laf...
Ik snap alleen nog niet waarom ik Margo zou zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:34 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk... van mij wel... twas maar een vraag hoor... pfff
And Don't You Forget It!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:03 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee das net als jij vies en eng
Omdat je voor haar antwoordde... Ben je haar woordvoerder dan ofzo? lolquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet waarom ik Margo zou zijn.
I Don't Like It! :pquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:waar is er *lol*, echt ik zie nergens in dit topic *lol* hoor alleen bagger en gezeik en o ja iemand die engels typt zeker omdat dat erg deftig staat
In de eerste plaats is dit een open forum en mag je reageren op wie je wilt!.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
Omdat je voor haar antwoordde... Ben je haar woordvoerder dan ofzo? lol
Dus jij bent weer de woordvoerder van mootie? pffff... wordt ingewikkeld nu... ff kladblokje openen hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de eerste plaats is dit een open forum en mag je reageren op wie je wilt!.
Ten tweede gaf Mootie antwoord op een vraag van heksje.
Wel op blijven letten hè?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:17 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
helemaal de weg kwijt, wordt tijd dat de inrichting maar weer eens contakt op neemt en de dwangbuis tevoorschijn haalt
I do tooquote:
hahahahahaha wat zijn jullie toch eenvoudig... jullie laten je opnaaien door een gek hehehehehquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
I am tohahhahha echt helemaal
alleen zo jammer, het gedrocht heeft het zelf niet door.
De nachtzuster bedoel je?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef danaqui het volgende:
Heb even een email naar de zuster gestuurd
toch wel de Nachtzuster he, want dat is me een kenau, die is niet voor de poes, en kan je ook niet aanpakken zonder handschoentjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef danaqui het volgende:
T0nja boos nu... oeps!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:24 schreef danaqui het volgende:
quote:
Het opnaaien van iemand is ook wel erg simpel, hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:20 schreef Toverheks het volgende:
I do toohahhahha echt helemaal
alleen zo jammer, het gedrocht heeft het zelf niet door.
(Of je laten opnaaienquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Het opnaaien van iemand is ook wel erg simpel, hoor.
Ik naai niemand op en reageer inhoudelijk op totaal niet-inhoudelijke posting. Ik scheld niet en leg keurig uit hoe het werkt op Fok!.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het opnaaien van iemand is ook wel erg simpel, hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch wel de Nachtzuster he, want dat is me een kenau, die is niet voor de poes, en kan je ook niet aanpakken zonder handschoentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |