Wat kost die?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik hem voor je meenemen als ik ga?
korting? MAC? nee ... is gewoon nieuwe collectie die dan in de verkoop gaat, dus als je niet gelijk bij de opening van de winkel er bent is het uitverkochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat met korting nu?
Dan wil ik bad fairy wel hebben
Ga shoppen in het algemeenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je niet voor de mac lakjes gaat want die zijn dan al utiverkocht
oh, wat kost 'ie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik hem voor je meenemen als ik ga?
ooooh okeequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
korting? MAC? nee ... is gewoon nieuwe collectie die dan in de verkoop gaat, dus als je niet gelijk bij de opening van de winkel er bent is het uitverkocht
succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik ga proberen om de hele maand oktober geen lakjes te kopen!
Zo lang?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik doe met je mee. ;oquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Ik lees vaak over lakjes die niet work-appropriate zijn.. Welke bedoel je dan? Of... Wat voor werk doe je dan?
Ik draag alle creaties fijn mee naar het werk;
nou, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:45 schreef Mss het volgende:
Ik lees de hele tijd 'boze bevers' in de TT
Ik ook, en ben het met je eens. Zeker omdat ik vaak formulieren moet uitleggen, en dan wijs je vanalles aan op een vel papier, aan de balie, en dan moet je niet van die kluifpootjes hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... Ik kom dus vaak met klanten in contact.Ziet er toch netjes uit, gelakte nagels (beter dan vergeelde of afgekloofde nagels
)
Jups, volgende week zaterdag m 10.00quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef Miasan het volgende:
Die nieuwe MAC collectie kwam toch pas 9 oktober?
ah, okquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jups, volgende week zaterdag m 10.00
@Mirjam, weet niet hoe duur, dacht iets van 12 euro?
zorg wel dat als je een van die 3 lakjes wilt hebben je er om 10 uuur staat, wnt ze krijgen niet veel binnen dus alles schijnt binnen half uur wle uitverkocht te zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ok
ik kom wel eens in den haag, daar verkopen ze ook mac in de bijenkorf, ga ikd aar binnenkort wel ff kijken
no shit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zorg wel dat als je een van die 3 lakjes wilt hebben je er om 10 uuur staat, wnt ze krijgen niet veel binnen dus alles schijnt binnen half uur wle uitverkocht te zijn
de helft min 1. Lollerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb 77 untrieds op 156 lakjes. Ik denk dat ik het hele jaar maar geen lakjes meer koop
Van die 156 is er nog eentje onderweg en waarschijnlijk kwijtgeraakt in de postquote:
Mja, maar je had getekend voor goudquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Damn. had ik bijna een nieuwe baan gehad! De opdrachtgevers waren zeer gecharmeerd van mijZe houden me in portefeuille, mocht het met de andere kandidaat niets worden dan komen ze er op terug.
Idd. Maar ik vind het wel fijn te horen dat er mensen gecharmeerd zijn van me. Geeft goede moed om toch lekker verder te solliciteren! * steekt compliment in zak *quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, maar je had getekend voor goud
Jammer, zeker om op vrijdagmiddag te horen!
Hij gleed er heerlijk soepel in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die past toch wel door de gleuf?
Nu maar hopen dat ze 'm niet rovenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij gleed er heerlijk soepel in.
Alvast succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb woensdag sollicitatie.... brrr!
Ik hoop het ook niet, dat zou echt kut zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze 'm niet roven
Holy shit ik heb niet eens 77 lakjes, laat staan 77 untrieds!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb 77 untrieds op 156 lakjes. Ik denk dat ik het hele jaar maar geen lakjes meer koop
Leuk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK GA 7-8 MAANDEN NAAR AMERIKA
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
graaatz!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
Ik ben wederom kapotquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
KEWL!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
gefeliciteerd meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben wederom kapotmaar goed! Alle problemen zijn door de woningbouw opgelost
nieuwe aanrechtblad komt over 2 weken. Alle muren zijn gestructuurd door ons.
En we zijn nu aan het schilderen, nu bezig met de kozijnen, misschien eind volgende week alles witten en behang. En dan vloer er in en wachten op de meubels
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.quote:
Ik kan straks wel wat pics spammen als je wilt hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben wel benieuwd naar foto's als t af is!!
(nu ook wel, maar kan me voorstellen dat je daar geen puf voor hebt)
Mijn MAC winkel had aan het eind van de dag nog een hele voorraad. Je kan overigens ook gewoon opbellen en vragen of je kan reserveren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.
yes please!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik kan straks wel wat pics spammen als je wilt hoorheb er vanmorgen gemaakt, voor t archief
Oe die zijn gaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.
Ik heb lekker twee e/s besteld via mijn MAC bestelvrouwtje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze allebeiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die groen blauwe vet mar geen idee of ik het wel zou dragen!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wil je dat ik ze voor je meeneem of zit er bij jou ook een mac winkel?
hihi is goed hoor, ze zijn zeker prijzig! mocht je ze alsnog willen pm dan maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
lief, nee geen macwinkel hier... wel een lullige counter in de bijenkorf in de buurt, maar daar kan ik niet zijn de 9e
![]()
Ik denk er even over navind ze namelijk wel prijzig
bedankt voor t aanbod!
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg hequote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja erg he. Maar deze is wel uitzonderlijk mooi. En ik heb een zwak voor rood. En duochromes. En zo vaak zie je die combi niet.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Zo weekend, was ik wel aan toe.
Ik heb al een hele werkweek dezelfde lak op, kon het niet opbrengen om iets anders op te doen.GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opa word nu slapende gehouden, had teveel pijnje weet het maar het komt toch hard aan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gadver![]()
Opa word nu slapende gehouden, had teveel pijnje weet het maar het komt toch hard aan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Zo weekend, was ik wel aan toe.
Ik heb al een hele werkweek dezelfde lak op, kon het niet opbrengen om iets anders op te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kansloos zeg!
Bubs en Loqi beiden veel sterkteen props voor je crib Loqi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja. Zeer onnodig overigens, maar vrouw hèquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dagen dat jullie walgen van jezelf?
Ik wil wel maar moet morgenochtend om 9 uur bij het station klaarstaan om een collega op te pikken om daarna te teambuilderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben vurveeldniemand wil mee bier drinken
Jup... erg leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
yup.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Mjaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Zeer onnodig overigens, maar vrouw hè?
komt wel weer goed meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat probeer ik dus te weerstaan want anders wordt het daarna alleen maar erger ....
Maar maar maar, voordelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
dankjewel darlings
vrouw zijn is soms irri, rotbuien
Hahaha je weet het mooi te brengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar maar maar, voordelen![]()
Schoenen kopen.. veel
Mooie dingetjes uitzoeken
Over niets kunnen lullen, urenlang
NAGELLAK!!!!!! omg
makeup![]()
jurkjes
Rotbuien hebben, om niks, en dat mogen, want normaal
om over de seksuele voordelen van het oneindig vaak klaar kunnen komen nog niet te praten![]()
regel maar wat leuksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaaaaaa trouwens wanneer gaan we weer meeten? Want das leuk
OMFG!!!!! Wat kosten die dingen? Prachtig!! Vooral die blauw-groenequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die groen blauwe vet mar geen idee of ik het wel zou dragen!
en een jankbui mogen hebben om niets!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar maar maar, voordelen![]()
Schoenen kopen.. veel
Mooie dingetjes uitzoeken
Over niets kunnen lullen, urenlang
NAGELLAK!!!!!! omg
makeup![]()
jurkjes
Rotbuien hebben, om niks, en dat mogen, want normaal
om over de seksuele voordelen van het oneindig vaak klaar kunnen komen nog niet te praten![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha je weet het mooi te brengen.
21 euro en een beetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMFG!!!!! Wat kosten die dingen? Prachtig!! Vooral die blauw-groene
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en een jankbui mogen hebben om niets!
[ afbeelding ]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook voor geen goud een man willen zijn (ja 1 dag, om alle obvious dingen eens te proberen, niet langer)
[..]
21 euro en een beetje
quote:
Okay is goedquote:
Omg ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou er iig niet de hele dag naar kijken, het blijven rare dingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Een-en-twin-tig euro??????????????????????????????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook voor geen goud een man willen zijn (ja 1 dag, om alle obvious dingen eens te proberen, niet langer)
[..]
21 euro en een beetje
Briljantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Ja dat bedoelde ik met obviousquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga dood hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]piemels zijn voor te lachen. Ik doe wel eens dinosaurus bij
dan pak je zo dat stuk vel voor z'n ballen en als je dat omhoog doet krijg je zo'n dinosaurus met die hoge bolle rug. hihihihihihihihihi.
[..].
Het is serieus waar te grappig. Gelukkig moetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ga dood hiera-sexy ook, heerlijk
Ga t vanavond proberen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef Loqi het volgende:
Ik wilde vanavond eigenlijk stomende seks.. maar ik denk dat ik nu meteen in de lach schiet zodra ik piemel zie.. gaat em niet worden zo
Ja maar jij hebt 2 paar klapperende flappen om je mee te vermaken!quote:
Als je van dinosaurussen en klapperende flappen geil wordt wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Omg Debs
ik krijg spontaan zin hier. ik heb seks nodig
Die is dan ook heul lievquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo jezelf aan het lachen maken in ONZ
Het gaat bij mij al sinds vanmiddag zo, wij hebben "msn" op 't werk en daar zaten we met het hele team al op te klooien i.v.m. housewarming van 1 collega. Over opblaaspoppen, dildo's etc. En harde ballen in je broekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Loqi het volgende:
Godnonde, mn wangen doen gewoon pijn van t lachen
Wordt ook geen bj voor lief van vanavond, hij komt er maar karig vanaf zo
Allemaal in zwemkleding en een opblaaszwembad meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat bij mij al sinds vanmiddag zo, wij hebben "msn" op 't werk en daar zaten we met het hele team al op te klooien i.v.m. housewarming van 1 collega. Over opblaaspoppen, dildo's etc. En harde ballen in je broek.
Als ik nou kon buikspreken, zou ik daar een hele leuke act mee kunnen makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ja maar jij hebt 2 paar klapperende flappen om je mee te vermaken!
Visualsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik nou kon buikspreken, zou ik daar een hele leuke act mee kunnen maken
Oeh, oeh, oeh, oeh!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit er al 3 minuten naar te kijken en hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, misschien later ooitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV heeft nog nooit sex met een vrouw gehad
Debquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook niet, wees niet getreurd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV heeft nog nooit sex met een vrouw gehad
Je zit van je lief zijn ballen een dino te maken? Oh wat gaat hij dit leuk vinden als hij er achter komt dat je dit verteld hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is serieus waar te grappig. Gelukkig moeter ook wel om lachen hoor als ik dat doe.
Heerlijk! Geniet er vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Ben sinds een lange tijd weer aangeschoten. En niet zo'n beetje ook.
oh ik had er net nog een! wacht!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit er al 3 minuten naar te kijken en heber ook al voor naar beneden geroepen!
![]()
Ik ben verliefd!
Oeh, ja, ja!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik had er net nog een! wacht!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit er al 3 minuten naar te kijken en heber ook al voor naar beneden geroepen!
![]()
Ik ben verliefd!
Ieuw, nee, die heb ik niet!! Ik zou echt zo hard mijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
Maar mis je tijdens de seks nou geen penis. Ik bedoel je hebt zo veel meer stimulatie of heb je een strap on ofzo?
Ik antwoord nog steeds, zoals je zietquote:
EUJ daar komt 'ie niet achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zit van je lief zijn ballen een dino te maken? Oh wat gaat hij dit leuk vinden als hij er achter komt dat je dit verteld hebt.
Dan moet je m uit doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Diconnected het volgende:
goed bezig tliciouz
M'n bh kriebeeeeeeeeeelt
Kan niet, die wil ik alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EUJ daar komt 'ie niet achter!
EN ik wil deze:
[ afbeelding ]
Ik heb seks gehad met een meisje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw, nee, die heb ik niet!! Ik zou echt zo hard mijnuitlachen als ze daar mee aan komt zetten!!
![]()
Maar wel een vriendin met 2 handen en aan elke hand 5 vingers. Lukt ook wel hoor
Ik dacht toen ik over je post scrolde echt dat er een plaatje van een dino zou komenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EN ik wil deze:
[ afbeelding ]
Hij heeft al een pm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EN ik wil deze:
[ afbeelding ]
Dat mis ik echt helemaal niet. Maar dat zal ook aan andere dingen liggen waar ik hier verder niet over uit ga wijdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad met een meisje.En het was heel lekker, maar ik miste toch het mannelijke voorwerp.
Hahahahaha NEEEEE KUTJEquote:
Ja want die zie je ook zo vaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan nu geen dinosaurus meer zien zonder aan je vriend te denken.
Oke, dan vind ik je nog liefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooruit, neem ik deze:
[ afbeelding ]
Nee joh gek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahaha NEEEEE KUTJE!!!! Stomme dronken tut!
lijkt mij ook wel eens super!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad met een meisje.En het was heel lekker, maar ik miste toch het mannelijke voorwerp.
Het was heel raar, maar zo spannend! Zeker voor herhaling vatbaar.quote:
Ookal zo lief!quote:
Hihi ik ben naïefquote:
De pinguins of zeehondquote:
Ik denk dat ik het andersom hem. Dat ik geen naakte man meer kan zien zonder aan dino's te denken en zo te kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan nu geen dinosaurus meer zien zonder aan je vriend te denken.
De zeehond! kjoetjiewoetjiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi ik ben naïef.
[..]
De pinguins of zeehond?
wil de pinguins denk ik. Oh Sjaan, kijk eens op www.zooborns.com allemaal baby diertjes
.
Vrouwen zijn dan ook zo lekker zachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was heel raar, maar zo spannend! Zeker voor herhaling vatbaar.
Te 'slapen' zeker...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben me toch een partij moe!! Volgens mij liggen we hier om 22.00u al op bed
pcies!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook zo lekker zacht.
Groot pluspunt idd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahahaha JA DIE WANT DIE IS OOK ZO RIMPELIGquote:
Ja en zoenen is ook zo anders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EN MET ZON DIKKE KOPquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahahaha JA DIE WANT DIE IS OOK ZO RIMPELIG!!!
Boah, dat kan ik bijna nooit.. uitslapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, misschien wel ja... ochtendseks
Wait wut...?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet altijd lachen als mijn vriend zijn velletje schuift over mijn vinger. Net een vacuüm pomp. Hihi.
Jij snapt de essentie van de dinoquote:
Mijn eerste kus was zelfs met een meisjequote:
sommige vrouwen hebben ook rimpels:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahahaha JA DIE WANT DIE IS OOK ZO RIMPELIG!!!
Dan laat je een ontbijtje op bed brengen. Lig je toch allebei weer in bedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Boah, dat kan ik bijna nooit.. uitslapen![]()
Enkan niet uitslapen...
Ja wait wut?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet altijd lachen als mijn vriend zijn velletje schuift over mijn vinger. Net een vacuüm pomp. Hihi.
Mijn collega valt op dikke vrouwen! Zo van die heul dikke dikke. + 130 kilo dikke.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben ook rimpels:
[ afbeelding ]
Ik loldequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat helpt wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan laat je een ontbijtje op bed brengen. Lig je toch allebei weer in bed
Sjaan.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal jij jezelf open met je lange nagelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Mss het volgende:
Maar als we dan toch vragen gaan stellen aan Lindy. Nog even een hersenkronkel van mijn kant. Heb jij je vriendin nou nog nooit opengehaald met je lange nagels? Of is dit nou een hele rare gedachte?
Ik welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haal jij jezelf open met je lange nagels?
Hij verdwijnt bijnaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhm... nee, volgens mij niet! Ik heb in elk geval nog nooit bloed meegemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Mss het volgende:
Maar als we dan toch vragen gaan stellen aan Lindy. Nog even een hersenkronkel van mijn kant. Heb jij je vriendin nou nog nooit opengehaald met je lange nagels? Of is dit nou een hele rare gedachte?
ze is er toch pas maandag weer dus ik mag vanavond nog wel even doorspammenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaan.....![]()
![]()
En daar gaat de ochtendseks-zin
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haal jij jezelf open met je lange nagels?
Oh ik heb dat gelukkig nooit. Nou zijn de mijne wel wat korter trouwens. Enquote:
om het goed te maken:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaan.....![]()
![]()
En daar gaat de ochtendseks-zin
Neeheeeeee, ik post net dat ze nu weer thuis is na vanaf maandag weg te zijn geweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze is er toch pas maandag weer dus ik mag vanavond nog wel even doorspammen
He GEDVER die tetten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb mijn droom vrouw gevonden. Alleen jammer van haar tetten.
[ afbeelding ]
iewl lange teennagelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik heb dat gelukkig nooit. Nou zijn de mijne wel wat korter trouwens. Enheeft alleen lange teennagels de rest bijt 'ie af tot de helft van de oorspronkelijke lengte
.
lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neeheeeeee, ik post net dat ze nu weer thuis is na vanaf maandag weg te zijn geweest
Ieuw!!!!!!!! Dat is een goor wijfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw!!!!!!!! Dat is een goor wijf
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
nou ik voel me iig niet rot meer!!!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
[ http://images.clipartof.com/small/13260-Blue-Dipiodocus-Dinosaur-Clipart-Illustration.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja maar dat valt in deze pose minder opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, die heeft gelukkig geen neptieten
Erm nee. Z'n bokser is een beetje schmutzligquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dat valt in deze pose minder opdus als ze nou altijd zo hier op de bank ligt ter gebruik, is het goed
.
Ja dat doet ze maar in der eigen tijd. Sowieso zijn veel Suicide Girls welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, dan wel ja
Maar als ze even jeuk aan haar neus heeft is het uit met de pret
Ach, fles water dr over, dan zie je dr niks meer vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm nee. Z'n bokser is een beetje schmutzlig.
Zij is echt zo mooi, heb vanmiddag ook 2 afleveringen van seizoen 7 zitten en zat echt zo van... 'ik wil haar vriendin zijn in Grey's'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oeh, hoeveel afleveringen zijn er al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zij is echt zo mooi, heb vanmiddag ook 2 afleveringen van seizoen 7 zitten en zat echt zo van... 'ik wil haar vriendin zijn in Grey's'
Mag niet vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
Debs kan ik jou niet een keer hier uitnodigen.
Hihi PAST NIETquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |