Leuk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK GA 7-8 MAANDEN NAAR AMERIKA
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
graaatz!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
Ik ben wederom kapotquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
KEWL!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
gefeliciteerd meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben wederom kapotmaar goed! Alle problemen zijn door de woningbouw opgelost
nieuwe aanrechtblad komt over 2 weken. Alle muren zijn gestructuurd door ons.
En we zijn nu aan het schilderen, nu bezig met de kozijnen, misschien eind volgende week alles witten en behang. En dan vloer er in en wachten op de meubels
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.quote:
Ik kan straks wel wat pics spammen als je wilt hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben wel benieuwd naar foto's als t af is!!
(nu ook wel, maar kan me voorstellen dat je daar geen puf voor hebt)
Mijn MAC winkel had aan het eind van de dag nog een hele voorraad. Je kan overigens ook gewoon opbellen en vragen of je kan reserveren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.
yes please!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik kan straks wel wat pics spammen als je wilt hoorheb er vanmorgen gemaakt, voor t archief
Oe die zijn gaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.
Ik heb lekker twee e/s besteld via mijn MAC bestelvrouwtje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze allebeiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die groen blauwe vet mar geen idee of ik het wel zou dragen!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wil je dat ik ze voor je meeneem of zit er bij jou ook een mac winkel?
hihi is goed hoor, ze zijn zeker prijzig! mocht je ze alsnog willen pm dan maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
lief, nee geen macwinkel hier... wel een lullige counter in de bijenkorf in de buurt, maar daar kan ik niet zijn de 9e
![]()
Ik denk er even over navind ze namelijk wel prijzig
bedankt voor t aanbod!
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb 77 untrieds op 156 lakjes. Ik denk dat ik het hele jaar maar geen lakjes meer koop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg hequote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja erg he. Maar deze is wel uitzonderlijk mooi. En ik heb een zwak voor rood. En duochromes. En zo vaak zie je die combi niet.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Zo weekend, was ik wel aan toe.
Ik heb al een hele werkweek dezelfde lak op, kon het niet opbrengen om iets anders op te doen.GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opa word nu slapende gehouden, had teveel pijnje weet het maar het komt toch hard aan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gadver![]()
Opa word nu slapende gehouden, had teveel pijnje weet het maar het komt toch hard aan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Zo weekend, was ik wel aan toe.
Ik heb al een hele werkweek dezelfde lak op, kon het niet opbrengen om iets anders op te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kansloos zeg!
Bubs en Loqi beiden veel sterkteen props voor je crib Loqi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja. Zeer onnodig overigens, maar vrouw hèquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dagen dat jullie walgen van jezelf?
Ik wil wel maar moet morgenochtend om 9 uur bij het station klaarstaan om een collega op te pikken om daarna te teambuilderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben vurveeldniemand wil mee bier drinken
Jup... erg leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
yup.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Mjaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Zeer onnodig overigens, maar vrouw hè?
komt wel weer goed meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat probeer ik dus te weerstaan want anders wordt het daarna alleen maar erger ....
Maar maar maar, voordelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
dankjewel darlings
vrouw zijn is soms irri, rotbuien
Hahaha je weet het mooi te brengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar maar maar, voordelen![]()
Schoenen kopen.. veel
Mooie dingetjes uitzoeken
Over niets kunnen lullen, urenlang
NAGELLAK!!!!!! omg
makeup![]()
jurkjes
Rotbuien hebben, om niks, en dat mogen, want normaal
om over de seksuele voordelen van het oneindig vaak klaar kunnen komen nog niet te praten![]()
regel maar wat leuksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaaaaaa trouwens wanneer gaan we weer meeten? Want das leuk
OMFG!!!!! Wat kosten die dingen? Prachtig!! Vooral die blauw-groenequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die groen blauwe vet mar geen idee of ik het wel zou dragen!
en een jankbui mogen hebben om niets!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar maar maar, voordelen![]()
Schoenen kopen.. veel
Mooie dingetjes uitzoeken
Over niets kunnen lullen, urenlang
NAGELLAK!!!!!! omg
makeup![]()
jurkjes
Rotbuien hebben, om niks, en dat mogen, want normaal
om over de seksuele voordelen van het oneindig vaak klaar kunnen komen nog niet te praten![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha je weet het mooi te brengen.
21 euro en een beetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMFG!!!!! Wat kosten die dingen? Prachtig!! Vooral die blauw-groene
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en een jankbui mogen hebben om niets!
[ afbeelding ]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook voor geen goud een man willen zijn (ja 1 dag, om alle obvious dingen eens te proberen, niet langer)
[..]
21 euro en een beetje
quote:
Okay is goedquote:
Omg ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou er iig niet de hele dag naar kijken, het blijven rare dingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Een-en-twin-tig euro??????????????????????????????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook voor geen goud een man willen zijn (ja 1 dag, om alle obvious dingen eens te proberen, niet langer)
[..]
21 euro en een beetje
Briljantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Ja dat bedoelde ik met obviousquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |