Jup... erg leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dagen dat jullie walgen van jezelf?
yup.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dagen dat jullie walgen van jezelf?
Mjaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Zeer onnodig overigens, maar vrouw hè?
komt wel weer goed meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat probeer ik dus te weerstaan want anders wordt het daarna alleen maar erger ....
Maar maar maar, voordelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
dankjewel darlings
vrouw zijn is soms irri, rotbuien
Hahaha je weet het mooi te brengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar maar maar, voordelen![]()
Schoenen kopen.. veel
Mooie dingetjes uitzoeken
Over niets kunnen lullen, urenlang
NAGELLAK!!!!!! omg
makeup![]()
jurkjes
Rotbuien hebben, om niks, en dat mogen, want normaal
om over de seksuele voordelen van het oneindig vaak klaar kunnen komen nog niet te praten![]()
regel maar wat leuksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaaaaaaa trouwens wanneer gaan we weer meeten? Want das leuk
OMFG!!!!! Wat kosten die dingen? Prachtig!! Vooral die blauw-groenequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die groen blauwe vet mar geen idee of ik het wel zou dragen!
en een jankbui mogen hebben om niets!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar maar maar, voordelen![]()
Schoenen kopen.. veel
Mooie dingetjes uitzoeken
Over niets kunnen lullen, urenlang
NAGELLAK!!!!!! omg
makeup![]()
jurkjes
Rotbuien hebben, om niks, en dat mogen, want normaal
om over de seksuele voordelen van het oneindig vaak klaar kunnen komen nog niet te praten![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha je weet het mooi te brengen.
21 euro en een beetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMFG!!!!! Wat kosten die dingen? Prachtig!! Vooral die blauw-groene
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en een jankbui mogen hebben om niets!
[ afbeelding ]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook voor geen goud een man willen zijn (ja 1 dag, om alle obvious dingen eens te proberen, niet langer)
[..]
21 euro en een beetje
quote:
Okay is goedquote:
Omg ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou er iig niet de hele dag naar kijken, het blijven rare dingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Een-en-twin-tig euro??????????????????????????????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook voor geen goud een man willen zijn (ja 1 dag, om alle obvious dingen eens te proberen, niet langer)
[..]
21 euro en een beetje
Briljantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Ja dat bedoelde ik met obviousquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |