Jups, volgende week zaterdag m 10.00quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef Miasan het volgende:
Die nieuwe MAC collectie kwam toch pas 9 oktober?
ah, okquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jups, volgende week zaterdag m 10.00
@Mirjam, weet niet hoe duur, dacht iets van 12 euro?
zorg wel dat als je een van die 3 lakjes wilt hebben je er om 10 uuur staat, wnt ze krijgen niet veel binnen dus alles schijnt binnen half uur wle uitverkocht te zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ok
ik kom wel eens in den haag, daar verkopen ze ook mac in de bijenkorf, ga ikd aar binnenkort wel ff kijken
no shit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zorg wel dat als je een van die 3 lakjes wilt hebben je er om 10 uuur staat, wnt ze krijgen niet veel binnen dus alles schijnt binnen half uur wle uitverkocht te zijn
de helft min 1. Lollerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb 77 untrieds op 156 lakjes. Ik denk dat ik het hele jaar maar geen lakjes meer koop
Van die 156 is er nog eentje onderweg en waarschijnlijk kwijtgeraakt in de postquote:
Mja, maar je had getekend voor goudquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Damn. had ik bijna een nieuwe baan gehad! De opdrachtgevers waren zeer gecharmeerd van mijZe houden me in portefeuille, mocht het met de andere kandidaat niets worden dan komen ze er op terug.
Idd. Maar ik vind het wel fijn te horen dat er mensen gecharmeerd zijn van me. Geeft goede moed om toch lekker verder te solliciteren! * steekt compliment in zak *quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, maar je had getekend voor goud
Jammer, zeker om op vrijdagmiddag te horen!
Hij gleed er heerlijk soepel in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die past toch wel door de gleuf?
Nu maar hopen dat ze 'm niet rovenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij gleed er heerlijk soepel in.
Alvast succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb woensdag sollicitatie.... brrr!
Ik hoop het ook niet, dat zou echt kut zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze 'm niet roven
Holy shit ik heb niet eens 77 lakjes, laat staan 77 untrieds!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb 77 untrieds op 156 lakjes. Ik denk dat ik het hele jaar maar geen lakjes meer koop
Leuk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK GA 7-8 MAANDEN NAAR AMERIKA
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
graaatz!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
Ik ben wederom kapotquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
KEWL!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
gefeliciteerd meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Diconnected het volgende:
IK BEN AANGENOMEN VOOR T MBO VOOR VOLGEND JAAR
IK BEN BLIJ
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ben wederom kapotmaar goed! Alle problemen zijn door de woningbouw opgelost
nieuwe aanrechtblad komt over 2 weken. Alle muren zijn gestructuurd door ons.
En we zijn nu aan het schilderen, nu bezig met de kozijnen, misschien eind volgende week alles witten en behang. En dan vloer er in en wachten op de meubels
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.quote:
Ik kan straks wel wat pics spammen als je wilt hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben wel benieuwd naar foto's als t af is!!
(nu ook wel, maar kan me voorstellen dat je daar geen puf voor hebt)
Mijn MAC winkel had aan het eind van de dag nog een hele voorraad. Je kan overigens ook gewoon opbellen en vragen of je kan reserveren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.
yes please!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik kan straks wel wat pics spammen als je wilt hoorheb er vanmorgen gemaakt, voor t archief
Oe die zijn gaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij in de USA retesnel was uitverkocht, dus je moet echt heel vroeg gaan zaterdag.
Ik heb lekker twee e/s besteld via mijn MAC bestelvrouwtje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |