korting? MAC? nee ... is gewoon nieuwe collectie die dan in de verkoop gaat, dus als je niet gelijk bij de opening van de winkel er bent is het uitverkochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat met korting nu?
Dan wil ik bad fairy wel hebben
Ga shoppen in het algemeenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je niet voor de mac lakjes gaat want die zijn dan al utiverkocht
oh, wat kost 'ie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik hem voor je meenemen als ik ga?
ooooh okeequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
korting? MAC? nee ... is gewoon nieuwe collectie die dan in de verkoop gaat, dus als je niet gelijk bij de opening van de winkel er bent is het uitverkocht
succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik ga proberen om de hele maand oktober geen lakjes te kopen!
Zo lang?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik doe met je mee. ;oquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Ik lees vaak over lakjes die niet work-appropriate zijn.. Welke bedoel je dan? Of... Wat voor werk doe je dan?
Ik draag alle creaties fijn mee naar het werk;
nou, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:45 schreef Mss het volgende:
Ik lees de hele tijd 'boze bevers' in de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |