Wat kost die?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik hem voor je meenemen als ik ga?
korting? MAC? nee ... is gewoon nieuwe collectie die dan in de verkoop gaat, dus als je niet gelijk bij de opening van de winkel er bent is het uitverkochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat met korting nu?
Dan wil ik bad fairy wel hebben
Ga shoppen in het algemeenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je niet voor de mac lakjes gaat want die zijn dan al utiverkocht
oh, wat kost 'ie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik hem voor je meenemen als ik ga?
ooooh okeequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
korting? MAC? nee ... is gewoon nieuwe collectie die dan in de verkoop gaat, dus als je niet gelijk bij de opening van de winkel er bent is het uitverkocht
succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik ga proberen om de hele maand oktober geen lakjes te kopen!
Zo lang?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik doe met je mee. ;oquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef Mss het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Ik lees vaak over lakjes die niet work-appropriate zijn.. Welke bedoel je dan? Of... Wat voor werk doe je dan?
Ik draag alle creaties fijn mee naar het werk;
nou, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:45 schreef Mss het volgende:
Ik lees de hele tijd 'boze bevers' in de TT
Ik ook, en ben het met je eens. Zeker omdat ik vaak formulieren moet uitleggen, en dan wijs je vanalles aan op een vel papier, aan de balie, en dan moet je niet van die kluifpootjes hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... Ik kom dus vaak met klanten in contact.Ziet er toch netjes uit, gelakte nagels (beter dan vergeelde of afgekloofde nagels
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |