Ik heb seks gehad met een meisje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw, nee, die heb ik niet!! Ik zou echt zo hard mijnuitlachen als ze daar mee aan komt zetten!!
![]()
Maar wel een vriendin met 2 handen en aan elke hand 5 vingers. Lukt ook wel hoor
Ik dacht toen ik over je post scrolde echt dat er een plaatje van een dino zou komenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EUJ daar komt 'ie niet achter!
EN ik wil deze:
[ afbeelding ]
Hij heeft al een pm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EUJ daar komt 'ie niet achter!
EN ik wil deze:
[ afbeelding ]
Dat mis ik echt helemaal niet. Maar dat zal ook aan andere dingen liggen waar ik hier verder niet over uit ga wijdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad met een meisje.En het was heel lekker, maar ik miste toch het mannelijke voorwerp.
Hahahahaha NEEEEE KUTJEquote:
Ja want die zie je ook zo vaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan nu geen dinosaurus meer zien zonder aan je vriend te denken.
Oke, dan vind ik je nog liefquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooruit, neem ik deze:
[ afbeelding ]
Nee joh gek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahaha NEEEEE KUTJE!!!! Stomme dronken tut!
lijkt mij ook wel eens super!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad met een meisje.En het was heel lekker, maar ik miste toch het mannelijke voorwerp.
Het was heel raar, maar zo spannend! Zeker voor herhaling vatbaar.quote:
Ookal zo lief!quote:
Hihi ik ben naïefquote:
De pinguins of zeehondquote:
Ik denk dat ik het andersom hem. Dat ik geen naakte man meer kan zien zonder aan dino's te denken en zo te kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan nu geen dinosaurus meer zien zonder aan je vriend te denken.
De zeehond! kjoetjiewoetjiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi ik ben naïef.
[..]
De pinguins of zeehond?
wil de pinguins denk ik. Oh Sjaan, kijk eens op www.zooborns.com allemaal baby diertjes
.
Vrouwen zijn dan ook zo lekker zachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was heel raar, maar zo spannend! Zeker voor herhaling vatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |