Ik zit er al 3 minuten naar te kijken en hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo jezelf aan het lachen maken in ONZ
Ik ook niet, misschien later ooitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV heeft nog nooit sex met een vrouw gehad
Debquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Ik ook niet, wees niet getreurd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV heeft nog nooit sex met een vrouw gehad
Je zit van je lief zijn ballen een dino te maken? Oh wat gaat hij dit leuk vinden als hij er achter komt dat je dit verteld hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is serieus waar te grappig. Gelukkig moeter ook wel om lachen hoor als ik dat doe.
Heerlijk! Geniet er vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Ben sinds een lange tijd weer aangeschoten. En niet zo'n beetje ook.
oh ik had er net nog een! wacht!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit er al 3 minuten naar te kijken en heber ook al voor naar beneden geroepen!
![]()
Ik ben verliefd!
Oeh, ja, ja!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik had er net nog een! wacht!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit er al 3 minuten naar te kijken en heber ook al voor naar beneden geroepen!
![]()
Ik ben verliefd!
Ieuw, nee, die heb ik niet!! Ik zou echt zo hard mijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
Maar mis je tijdens de seks nou geen penis. Ik bedoel je hebt zo veel meer stimulatie of heb je een strap on ofzo?
Ik antwoord nog steeds, zoals je zietquote:
EUJ daar komt 'ie niet achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je zit van je lief zijn ballen een dino te maken? Oh wat gaat hij dit leuk vinden als hij er achter komt dat je dit verteld hebt.
Dan moet je m uit doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Diconnected het volgende:
goed bezig tliciouz
M'n bh kriebeeeeeeeeeelt
Kan niet, die wil ik alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EUJ daar komt 'ie niet achter!
EN ik wil deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |