quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus waar, ik zou heel de tijd overal constant aan m'n piemel zitten dan. En gepijpt willen worden. En neuken. Hehehehehe. Piemel!
Ik ga dood hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]piemels zijn voor te lachen. Ik doe wel eens dinosaurus bij
dan pak je zo dat stuk vel voor z'n ballen en als je dat omhoog doet krijg je zo'n dinosaurus met die hoge bolle rug. hihihihihihihihihi.
[..].
Het is serieus waar te grappig. Gelukkig moetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ga dood hiera-sexy ook, heerlijk
Ga t vanavond proberen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef Loqi het volgende:
Ik wilde vanavond eigenlijk stomende seks.. maar ik denk dat ik nu meteen in de lach schiet zodra ik piemel zie.. gaat em niet worden zo
Ja maar jij hebt 2 paar klapperende flappen om je mee te vermaken!quote:
Als je van dinosaurussen en klapperende flappen geil wordt wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Diconnected het volgende:
Omg Debs
ik krijg spontaan zin hier. ik heb seks nodig
Die is dan ook heul lievquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo jezelf aan het lachen maken in ONZ
Het gaat bij mij al sinds vanmiddag zo, wij hebben "msn" op 't werk en daar zaten we met het hele team al op te klooien i.v.m. housewarming van 1 collega. Over opblaaspoppen, dildo's etc. En harde ballen in je broekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Loqi het volgende:
Godnonde, mn wangen doen gewoon pijn van t lachen
Wordt ook geen bj voor lief van vanavond, hij komt er maar karig vanaf zo
Allemaal in zwemkleding en een opblaaszwembad meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat bij mij al sinds vanmiddag zo, wij hebben "msn" op 't werk en daar zaten we met het hele team al op te klooien i.v.m. housewarming van 1 collega. Over opblaaspoppen, dildo's etc. En harde ballen in je broek.
Als ik nou kon buikspreken, zou ik daar een hele leuke act mee kunnen makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ja maar jij hebt 2 paar klapperende flappen om je mee te vermaken!
Visualsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik nou kon buikspreken, zou ik daar een hele leuke act mee kunnen maken
Oeh, oeh, oeh, oeh!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo jezelf aan het lachen maken in ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |