Uhm... nee, volgens mij niet! Ik heb in elk geval nog nooit bloed meegemaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Mss het volgende:
Maar als we dan toch vragen gaan stellen aan Lindy. Nog even een hersenkronkel van mijn kant. Heb jij je vriendin nou nog nooit opengehaald met je lange nagels? Of is dit nou een hele rare gedachte?
ze is er toch pas maandag weer dus ik mag vanavond nog wel even doorspammenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaan.....![]()
![]()
En daar gaat de ochtendseks-zin
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haal jij jezelf open met je lange nagels?
Oh ik heb dat gelukkig nooit. Nou zijn de mijne wel wat korter trouwens. Enquote:
om het goed te maken:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaan.....![]()
![]()
En daar gaat de ochtendseks-zin
Neeheeeeee, ik post net dat ze nu weer thuis is na vanaf maandag weg te zijn geweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze is er toch pas maandag weer dus ik mag vanavond nog wel even doorspammen
He GEDVER die tetten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb mijn droom vrouw gevonden. Alleen jammer van haar tetten.
[ afbeelding ]
iewl lange teennagelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik heb dat gelukkig nooit. Nou zijn de mijne wel wat korter trouwens. Enheeft alleen lange teennagels de rest bijt 'ie af tot de helft van de oorspronkelijke lengte
.
lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neeheeeeee, ik post net dat ze nu weer thuis is na vanaf maandag weg te zijn geweest
Ieuw!!!!!!!! Dat is een goor wijfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw!!!!!!!! Dat is een goor wijf
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
nou ik voel me iig niet rot meer!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |