Te 'slapen' zeker...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben me toch een partij moe!! Volgens mij liggen we hier om 22.00u al op bed
pcies!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook zo lekker zacht.
Groot pluspunt idd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahahaha JA DIE WANT DIE IS OOK ZO RIMPELIGquote:
Ja en zoenen is ook zo anders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EN MET ZON DIKKE KOPquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahahaha JA DIE WANT DIE IS OOK ZO RIMPELIG!!!
Boah, dat kan ik bijna nooit.. uitslapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, misschien wel ja... ochtendseks
Wait wut...?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet altijd lachen als mijn vriend zijn velletje schuift over mijn vinger. Net een vacuüm pomp. Hihi.
Jij snapt de essentie van de dinoquote:
Mijn eerste kus was zelfs met een meisjequote:
sommige vrouwen hebben ook rimpels:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahahahaha JA DIE WANT DIE IS OOK ZO RIMPELIG!!!
Dan laat je een ontbijtje op bed brengen. Lig je toch allebei weer in bedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Boah, dat kan ik bijna nooit.. uitslapen![]()
Enkan niet uitslapen...
Ja wait wut?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet altijd lachen als mijn vriend zijn velletje schuift over mijn vinger. Net een vacuüm pomp. Hihi.
Mijn collega valt op dikke vrouwen! Zo van die heul dikke dikke. + 130 kilo dikke.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben ook rimpels:
[ afbeelding ]
Ik loldequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat helpt wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan laat je een ontbijtje op bed brengen. Lig je toch allebei weer in bed
Sjaan.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal jij jezelf open met je lange nagelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Mss het volgende:
Maar als we dan toch vragen gaan stellen aan Lindy. Nog even een hersenkronkel van mijn kant. Heb jij je vriendin nou nog nooit opengehaald met je lange nagels? Of is dit nou een hele rare gedachte?
Ik welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haal jij jezelf open met je lange nagels?
Hij verdwijnt bijnaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |